Polis kepung rumah Jamal Yunos tahan beliau bersama 9 pengikut

PIHAK Polis telah menahan Datuk Jamal Yunos Ketua Umno Bahagian Sungai Besar bersama 9 lagi pengikutnya. Tangkapan itu dilaporkan ada kaitan dengan tindakan Jamal sebelum ini yang membuat serbuan di sebuah pusat hiburan di Ampang.

Tangkapan itu dibuat di rumahnya di Ampang selepas lebih 3 jam anggota polis berpakaian biasa mengepung rumah Jamal.

Jamal dibawa ke Balai Polis Ampang, menurut The Star, salah seorang pegawai polis yang ditanya oleh wartawan di lokasi kejadian tidak dapat mengesahkan sebab sebenar Jamal ditahan namun akan memberikan laporan lanjut kemudian.

Hari ini Jamal sepatutnya dijadual akan mengadakan satu sidang media di luar Balai Polis Ampang. 

Jemputan media yang dihantar kepada wartawan memaklumkan bahawa 12 pengikutnya telah ditahan berikutan aduannya secara umum tentang perjudian haram yang berlaku di Ampang Jaya.

"Saya dah buat temujanji dengan Polis dan beritahu mereka saya akan datang ke Balai Polis pada jam 3 petang," kata Jamal dari dalam rumah ketika rumahnya sedang dikepung pihak polis.


"Jadi saya tak tahu kenapa mereka ramai-ramai di sini di depan rumah saya, mungkin mereka tak mahu saya bercakap kepada wartawan,"

"Saya betul-betul tak pasti, tapi itu sahajalah penjelasan yang boleh saya fikirkan," tambahnya lagi.

Tidak berapa lama kemudian, Jamal muncul melakukan aksi 'stunt' tunjuk perangai 'gila glamour' dia macam selalu, dengan keluar menunggang motorsikal sambil dilaporkan melambai-lambai tangan kepada jiran-jirannya sebelum ditahan dan dibawa masuk ke dalam kereta polis.


"Tak ada apa-apa," kata Jamal memberitahu jiran-jirannya.

1 Comments

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan