Video Skandal Ketua Pengarah SPRM dan isteri orang trending di YouTube

SEBARAN video yang katanya mendedahkan skandal Ketua Pengarah SPRM dengan isteri orang di Bali Indonesia menjadi antara video paling trending di YouTube.

Video yang dimuatnaik sejak lima hari lalu itu kini mendapat hampir 400,000 tontonan. Aku yang pada asalnya tak peduli langsung dengan video ini, secara tak sengaja terjumpa bila buka YouTube, kerana ia berada di kedudukan teratas antara video paling popular di laman YouTube.



Video yang mempunyai durasi 3 minit 8 saat itu mendedahkan banyak gambar-gambar seorang lelaki mirip Ketua pengarah Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia, SPRM Datuk Dzulkifli Ahmad bersama seorang wanita bertudung.

Video berkenaan turut menyiarkan gambar tempahan penerbangan (itinary travel) AirAsia yang dilakukan atas nama seorang wanita Shazreen Mohd Hatta didakwa isteri orang yang menjadi skandal Dzulkifli itu.



Tempahan bilik hotel juga menunjukkan nama mereka berdua.



Malah salinan pasport antarabangsa kedua-dua individu yang didakwa berskandal turut dipaparkan.



Banyak lagi gambar-gambar bukti didedahkan dalam video itu. Dari pengamatan aku, orang yang mengintip aktiviti lelaki mirip KP SPRM dan isteri orang ni bukan orang biasa-biasa.

Ini intipan tahap "James Bond" atau level "perisik FBI", mana tidaknya, rakaman CCTV hotel dan lapangan terbang di Indonesia pun nampaknya seperti mereka ada akses.

Difahamkan selepas ini banyak lagi bukti dan video-video akan didedahkan berhubung skandal tersebut.



*** Makan popcorn ***

4 Comments

  1. Kalau dah berdua duaan tu konfirm dua ekor manusia ni BERTENGGEK ATAS BAWAH.hehehe.klu Bunga dah Kembang Kumbang pasti akan HISAP MADUnye.Dayus lah kalau SiSuami nk Share Lubang Telus dgn Batang Pisang Lain.hehehe

    ReplyDelete
  2. Tak pyhla kecoh sangat,mungkin kp sprm tu tengah korek duit rasuah dalam lubang puki sundal bertudung tu kita manala tau

    ReplyDelete
  3. Tak pyhla kecoh sangat,mungkin kp sprm tu tengah korek duit rasuah dalam lubang puki sundal bertudung tu kita manala tau

    ReplyDelete
  4. Bersama Kami Agen Bolavita Game Online Terpercaya
    Dapatkan Give Away Promo Natal 2017
    Free Chip Rp.55.000 Tanpa Deposit
    Langsung Saja Kunjungi www(titik)bolavita(titik)org
    Untuk Info Lebih Lanjut Bisa Hubungi :
    BBM : D8C363CA
    wechat : bolavita
    whatup : 6281377055002
    Email : cs@bolavita .com

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan