Loading...

Lelaki cuba culik budak perempuan dalam masjid (video)

SEORANG kanak-kanak perempuan dikatakan hampir menjadi mangsa culik seorang lelaki tidak dikenali, mujur ibunya perasan dan segera bertindak kalau tidak tak tahulah apa jadi.

Kejadian katanya berlaku di ruang legar Masjid Sri Melati, Selayang pagi tadi. Lelaki berkenaan dikatakan masuk ke dalam ruang masjid untuk menculik. Video rakaman CCTV kejadian itu tersebar di media sosial sejak pagi tadi.

SCROLL KE BAWAH ARTIKEL UNTUK MENONTON VIDEO.

Berdasarkan rakaman, dipercayai daripada CCTV masjid, seorang lelaki dilihat masuk ke dalam kawasan masjid, di mana ketika itu terdapat seorang kanak-kanak perempuan sedang bermain sendirian di singki.

Culik budak dalam masjid

Lelaki itu dilihat pergi ke satu sudut sebelum berpatah balik dan menuju ke arah kanak-kanak perempuan tadi sebelum dilihat memegang kepala kanak-kanak itu. Kanak-kanak itu pula dilihat separa meronta, cuba menunduk ke bawah untuk melepaskan diri.

Culik budak dalam masjid

Sejurus selepas itu seorang wanita (dipercayai ibu kanak-kanak berkenaan) keluar dari salah satu pintu dan terus menyelamatkannya.

Lelaki tadi dilihat tergamam, berpura-pura seperti tidak ada apa yang berlaku. Di bawah ini rakaman video CCTV yang dimaksudkan, sila klik untuk menonton video.



Post a Comment

5 Comments

  1. Ramai pervert dan pedo di luar sana. Masjid pun dah tak selamat. Nasib baik ibu cepat sedar dan ada cctv. Klu ibu asyik dok belek fon, satu tragedi dah mungkin terjadi

    ReplyDelete
  2. Patutnya mak dia jerit, tendang org tu. CCTV Ada, budak biase taK reti menipu... Bagusnya la Aku ade Kat situ masa tu ..

    ReplyDelete
  3. Banyak kejadian jenayah macam ni berlaku di KL dan Selangor, petanda kedua-dua tempat ini sudah tiada lagi keberkatan. Tambah lagi kedua-dua tempat ni hari ini di bawah pemerintahan PH, kerajaan yang bersekongkol dengan kafir harbi DAP.

    Apa nak dihairankan bila kerajaan negeri khadam DAP mempunyai peningkatan jenayah yang sangat tinggi kerana rakyatnya sudah tidak ada sakinah, dan terlepas dari rahmat.

    Sebab itu, semasa mengundi perlu pilih parti yang boleh membawa rahmat, membawa sakinah kepada rakyat, agar bukan sahaja rakyat terbela, negara juga maju, kerana pemerintahan adil dan bersih tiada rasuah.

    #UP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perfect walaun mentality reply. Bravo! Semua salah org lain. Dia tak pernah bersalah

      Delete
    2. Apa ni???? Sikit2 nak politik...
      Abis kalau kat tempat lain tu banyak kes2 jenayah lain tu pun sebab politik ke?? Aduhh.. tolong la matang...

      Delete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda