Loading...

Najib cuci tangan guna "sanitizer" lepas salam penyokong (video)

TERSEBAR rakaman video Najib Razak dilihat mencuci tangan guna "sanitizer" selepas bersalaman agak lama dengan salah seorang lelaki memakai vest Barisan Nasional. Lelaki itu dipercayai penyokong BN.

SCROLL KE BAWAH UNTUK MENONTON VIDEO

Najib salam penyokong

Berdasarkan baju yang dipakai oleh Najib, video berkenaan dipercayai dirakam ketika bekas perdana menteri itu turun berkempen untuk calon BN dalam pilihan raya kecil (PRK) Cameron Highland kelmarin.

Tidak dapat dipastikan kenapa Najib sampai perlu menggunakan "sanitizer" untuk mencuci tangannya pada ketika itu.

Mungkin itu memang tabiat biasa Najib yang begitu alergik dengan kuman, begitu menjaga kebersihan sampai perlu membasuh tangan gunakan "sanitizer" setiap kali bersalam dengan para penyokongnya.

Sebenarnya tak ada isu pun, menjaga kebersihan memang baik, tapi perkara itu nampaknya telah dijadikan isu oleh segelintir pihak, seolah-olah dia merasa jijik bersalam dengan penyokong-penyokong bawahan.

Najib




Post a Comment

10 Comments

  1. Itulah betapa b*d*h nya melayu. Dia tetap sokong pencuri dan penipu asalkan mulut manis. Sepatutnya org yg bersalam dgn najis tu cuci tangan drp bekas tangan mencuri. Bila melayu nak sedar? Yg dok tipu mrk 'big time' ialah melayu juga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg. ni TAK pula lu TERLALAK ya si HOMO 1139 BANGKAI ANJING DAPanjing KURAP HOMO Zionis oi - psl. ROMPAKAN2/RASUAH2/PENGGUBAHAN WANG HARAM oleh madey ANAK BERANAK dan TUAN TERBANGSAT-no 1 DUNIA dia, kit siang BANGKAI BABI DAPeliwat ZIONIS dia!

      Si PENJAJAH DAPbangkai ANJING BINATANG ni mmg. dah mengANJING KURAPkan habis2an syukriHOMO/SP*M tu!!

      Di - https://www.malaysia-today.net/2017/10/10/how-mahathir-moves-his-billions/

      How Mahathir moves his billions

      Raja Petra Kamarudin

      Malaysia Today
      Oct 17, 2017

      (Tok Terkedu)

      Delete
  2. Org politaik sume sampah, itu pun korg bermati2 nk angkat dorg... Kah kah.. pembngkang ke kerajaan ke dua2 xbole pkai.. xpyh nk beriye agkt2 bontot dorg.. nti kne taik jgak korang... Hahaha

    ReplyDelete
  3. Pas ngan umno serumpon otak x boleh blah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah...yang jahat dalam Umno dah masuk PH.
      Yang gila kuasa dalam Pas dah keluar parti.
      Skrg bergaulah semua2 itu dalam PH.
      Teguhkan hati berjuang bersama musuh Islam Dap, Hindraf dan Liberal. Hapus keistimewaan Islam, melayu dan raja2 melayu dinegara ini.

      Delete
    2. Pas dan umno tak ada modal lain kecuali perkauman. Jaguh dia ialah silaknatullah tok terkedu. Membawa melayu mundur bersama mrk. Demi kuasa semata2

      Delete
  4. Yang datang bersalam bukan sorang dua...malah puluhan/ratusan.
    Yang datang bersalam belum pasti apa niat sebenar
    Yang bersalam belum pasti kebersihan sebenar
    Kat hospital/klinik memang sentiasa ada sanitizer
    Kenapa....sebab nak jaga benda2 ini lah.

    ReplyDelete
  5. Video tak habis tu...lepas cuci tangan DSN buat apa? Janganlah dah hancing, nk hancingkan orang lagi...

    ReplyDelete
  6. Cuci tangan dgn sanitizer kan bagus? takan nak cuci dgn KY GELLY plak kan?
    Punya hati busuk, sampai orang cuci tangan pun jadi isu??

    ReplyDelete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda