Penyokong BN laung 'anjing, anjing,' kepada penyokong PSM [Video]

JIKA sebelum ini Menteri Belia dan Sukan, Syed Saddiq Abdul Rahman diserang oleh penyokong-penyokong BN dan dimaki hamun dengan kata-kata kesat "bangsat," "anjing," dan "babi," rujuk link berikut.

LINK — Syed Saddiq kena serang dengan penyokong BN.

Rupa-rupanya, bukan pemimpin Pakatan Harapan sahaja yang menjadi mangsa perbuatan biadap para penyokong BN. Penyokong-penyokong Parti Sosialis Malaysia (PSM) juga turut dimaki hamun dengan kata-kata kesat.

Penyokong BN anjing

Di bawah ini rakaman video yang tersebar, bagaimana para penyokong BN melaungkan "anjing, anjing, anjing," berulang kali ketika sekumpulan para penyokong PSM sedang melalui sebatang jalan ketika penamaan calon PRK Semenyih hari ini (16 Febuari 2019).

24 Comments

  1. Apa dah jadi dgn melayu yg konon islam ini? Inilah akibatnya bila pemimpin agama umno dan pas lebih banyak bermain politik drp mendidik ajaran murni dan akhlak islam kpd penyokong mrk. Amat memalukan. Semuanya salah DAP juga. Malu aku sbg org islam melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pon turut malu dgn melayu yg kuat kencing....huhuhu

      Kesian dgn kwn yg undi kaki kencing.Ingat makin makmur....rupa2nya makin buruk.
      Malang....

      Delete
  2. Melayu munafik yang mengaku islam tapi perangai Abu jahal. Ini semua hasil dari perselingkuhan haram UMNO dan PAS yang terhasil dari duit rasuah dan duit haram. maka keluarlah dari mulut2 melayu bangsat tu perkataan biadap dan kurang ajar sebab hati dan perut mereka penuh dengan benda2 haram. So tak hairanlah perkataan anjing keluar dari sekumpulan manusia yang berperangai dan berhati macam anjing. Ulamak2 PAS pun dah bagi contoh bahawa PAS danUMNO ibarat seperti anjing2 yang berebut tulang. I rest my case!

    Nick.
    cape Tiger.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi...baru pegang kuasa dah terlentok dibuai mimpi.
      Janji diperlekehkan oleh tua kutuk dgn mengatakan ia bukan kitab bible mmg patot pon dia dan suku sakat anak buah dipanggil babi dan bangsat.
      Lain kali ko nasihat tua kutuk tu...klu nak keja sampai mampos.....utamakan janji dia kpd rakyat dan bukan mencari lubuk emas baru kpd anak..waris..proksi dan kroni.
      Hmmm....11 projek mega utk kedah
      Janji manipistol kedah kot....hihihi

      Delete
  3. Puak nilah skrg jd anjing kurap bila tuan dia dah takda kuasa ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg sanggup jadi anjeng kurap ialah puak yg sanggup biarkan muka mrk dikencing.

      Delete
  4. Perhatian

    Tuan / Puan.
    Tawaran Pinjaman Mega !!!

    Kami menawarkan pinjaman dari jumlah minimum sebanyak 50,000.00 hingga 20 juta Euro, Dolar & Pound-sterling di REBECCA WILLIAMS LOAN FIRM. Adakah anda sedang mencari pinjaman untuk semua jenis tujuan, Pinjaman Perniagaan, Pinjaman Peribadi, Gadai Janji, Pinjaman Kereta, Pinjaman Penyatuan Hutang, Pinjaman Tidak Bercagar, Modal Risiko, dan lain-lain ..

    Anda datang dengan baik di tempat yang betul Penyelesaian pinjaman anda! Saya seorang pemberi pinjaman swasta yang meminjamkan Individu dan Perniagaan pada kadar faedah yang rendah dan berpatutan kadar faedah 2%.

    * Jika anda sangat serius seperti saya, kami akan melakukan transaksi ini dengan 7 Hari Kerja Perbankan dari tarikh permulaan. Kami mempunyai Cawangan dan Rumah Clearing di beberapa negara seperti: Cawangan Turki, Cawangan United Kingdom, Cawangan Amerika Syarikat, Cawangan Jepun, Cawangan Indonesia dan Afrika Selatan dan lain-lain,

    NOTA: Minimum 1 tahun dan maksimum 20 tahun bergantung kepada jumlah pinjaman yang anda perlukan. Pelanggan harus berusia di atas 35 tahun. Transaksi pinjaman ini adalah
    Jaminan 100% untuk pelanggan yang serius.

    Hubungi E-mel: rebeccawilliamsloanfirm@gmail.com

    Terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn nak menganjing kat sini...
      Nanti penyokong pelir hancing akan belasah korang....
      Pekat sepekat pekatnya...kencing hancing sipelir hancing!!!!!!

      Delete
  5. Islam melayu kuat membabi, menganjing orang bawah pimpinan lebai hadi dan pencuri najib. Jahanam orang meLAYU

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa kurang mahdey...bapak penyamun.
      Org lantik dia jadi pm utk rakyat dan bukan pm utk kroni dan anak2.

      Inilah masalah bila pm berjiwa kroni jadi pemimpin.Berusaha nak berkuasa sehingga mati.Tak cukup ker 22tahun jadi penyamun?

      Delete
  6. belum menang dh tunjuk perangai sama dulu kini selamanya tak berubah.

    kalua menang lagi jahat puak sakai ini. mereka akan balas dendam yg kita tk blh nk bayangkan. mereka bukan melayu dan tk pasti agama apa. sebb melayu mahkotanya adab sopan budi Bahasa. sebb islam lagilah jauh dpd perangai maki hamun terjerit2 mcm dirasuk sihir tok bomoh impot dr luar negara.

    kalau benar melayu kenapa begitu sikap buruk terhadap calon lawan yg juga melayu. sebb jadi alat dap? so melayu hanya halal jadi alat jholow?

    aku tk pernah lihat penyokong dap perangai mcm ni. mereka tk pernah berhimpun maki hamun sebb rasa terancam. jika mereka ada salah laku silalah kemuka kertas tuduhan dn ikut saluran dan semuka pertahan perlembagaan dan hak.

    mereka inilah yang akan menjahanamkan lagi umno dan bossmu. eloklah tu penyokong sudah bertukar jadi kera dan siamang. memang tklayak diberi kemenangan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puak dapigs ada yg sopan dan ada yg bangang merempuh pagar polis mcm dapigs yg kata sst barang makin turun.
      Wakil mrk ramai dlm PANxxx dan pgayR.
      Mrk inilah yg ditugaskan memaki hamun sambil membaling mikrofon atas pentas.
      Dapigs yg sebenar hanya jadi penonton dan dalang jer.Buat apa mrk bersusah payah berguling2 atas jln raya atau berkhemah tak mandi tgh bandar tu.Mrk bijak dan tak sebodoh anjing2 mrk.
      Cuba tengok himpunan Bershit...yg lalok ramai anjing2 dapigs.Dapigs sebenar hanya dok selfie sambil pijak gmbar penyamun besar tun m..hj hadi dan najib bossku.
      Mana ada mrk pijak muka kaum mrk sendiri wlpun berlainan fahaman politik.
      Anjing2 mrk hanya tepuk gembira jer krn mrk semuanya bersopan santun...hihihi

      Delete
  7. puak umno tu sedang memperkenalkan diri mereka masing2. .. yg mereka laung tu adalah diri mereka yg sebenar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sepatutnya puak umno tu biar pemimpin haprak lalu sambil kencing terkangkang.Tak perlu panggil mrk anjing krn mrk mmg anjing kpd dapigs.....hihihi
      Yg anjing tak berlesen spt yb2 yg tipu kelulusan akademik mrk pon biar mrk kencing merata2.Ada puak mrk yg akan tolong jilat air kencing tu.

      Tak percaya????
      Tengoklah janji2 mrk semuanya dah dipercayai ditunaikan.Mana ada tol sekarang!
      Yg ada BAPAK SEGALA TOLol yg ceria mengencing muka macai2nya....hihihi

      Delete
  8. Rm100 jer...sblm nie rm450

    Kan belanjawan 2019 ph rm100b lebih tggi dpd belanjwan bn 2018.
    Tak kan rm100 jer....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya Encik freddie petterson, sebuah syarikat pinjaman swasta yang memberikan bantuan kepada orang-orang biasa yang memerlukan bantuan kewangan. Anda amat memerlukan pinjaman untuk apa-apa sebab? Jika anda telah ditolak oleh bank dan institusi kewangan lain? Sekiranya anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji, inilah peluang untuk menyelesaikan masalah kewangan anda. anda mempunyai kredit yang buruk atau memerlukan wang untuk melabur di perniagaan untuk membayar balik pada kadar faedah 2%, keperluan kewangan bagi individu untuk membayar bil, untuk meminjamkan dana. Saya perlu memaklumkan kepada anda bahawa kami sangat boleh dipercayai dan bersedia memberikan kredit kepada benefisiari. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel di (freddiepettersonloans@gmail.com)

      Delete
  9. Saya dapati ada risalah dalam raga motosikal saya selepas membeli belah di salah sebuah pasaraya"...

    "Pada mulanya, saya ingatkan, ia adalah risalah perniagaan"...

    "Bila saya ambil, saya dapati ia adalah risalah yang mengutuk Najib"...

    "Saya terus buang kerana tiada faedahnya membaca benda2 macam tu"...

    Makin kuat PH menghina Datuk Seri Najib, maka makin dekat dirinya dengan rakyat...

    Kerana rakyat tahu, siapakah pencuri yang sebenarnya dalam Malaysia nie...

    Rakyat tahu, siapakah perompak sebenarnya dalam Malaysia nie...

    Rakyat tahu siapakah penyangak sebenarnya dalam Malaysia nie...

    Rakyat juga tahu, siapakah penyamun sebenarnya dalam negara ini...

    Kita yakin, pengundi DUN Semenyih, PASTI akan menolak calon PH sebab memilih calon yang datangnya dari parti pencuri, perompak, penyangak, penyamun dan juga penipu adalah sama seperti membiarkan mereka mencuri, merompak dan menipu keluarga sendiri...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penyamun dan pencuri sebenar adalah pm ke4.Anak..proksi dan kroni cukup kaya.
      Di mana dia skrg???

      Delete
    2. Dulu bagi BR1M rm450 untuk orang bujang . Dibebelnya mane cukup setahun , nak bayar ptptn lagi , nak isi minyak , nak makan , nak bayar sewa rumah , nak bayar kete , nak tengok wayang , nak belanja awek wicet makan lagi . Ni PH bagi RM100 . Rasa cukup kot setahun nak bayar tu bayar ni .

      Masa zaman pm ke 4 dulu RM50 penuh satu troli . Ni zaman pm ke 7 RM100 penuh la 2 troli . Huhu..

      Hmmmmmm... padan muka aku . Senang sangat kena kencing .

      Delete
  10. Tahniah kpd anon2 penyokong bn dan pas,,hujjah2 anda membuatkan anjing2 rba dap dan juga baruah2 dap dari kalangan pan dan ppbm terkedu. Aku nak tambah sikit.....
    Masa kerakaan bn, aes adalah zalim menurut baruah2 dan babi2 dap ni, bila depa jadi kerajaan , aes adalah maqasid syariah.....kerajaan bn beli kamera aes rm170k, depa kata kerajaan songlap duit bagi kpd kroni,,kunon boleh beli dgn harga rm17k,,bila depa jd kerajaan, beli dgn harga rm200k.......TAK BABI apa lagi mcmni punya petangai......maqasid syaribabi ni puak2 pan ni.....

    ReplyDelete
  11. Adakah Milo sudah basi???

    ReplyDelete
  12. Sekarang Melayu Islam baru kenal The DOGGY yang sebenarnya. UMNO terpaksa merayu-rayu sokongan kaum bukan Melayu dalam MCA dan MIC. Kalau boleh jilat lagi cukong yang mereka bela sejak merdeka dulu.

    Perpaduan Melayu Islam apa nak diharap kepada mereka? Masing-masing ikut kepala sendiri tak bersatu? Perangai The DOGGY UMNO takkan berubah. Tamak haloba dan korupsi. Kalau Melayu Islam tak nampak lagi tak tahu nak cakap apa dah.

    ReplyDelete
  13. Konglomerat Melayu UMNO bukan macam cukong kapir BN. Jenis makan suap dan jual harta untuk dapat untung.

    Upah macai anjing UMNO BN sebenarnya hasil kecurian daripada usaha cukong bernama Low Taek Jho.

    Macai anjing dalam UMNO kena sedar diri.

    ReplyDelete
  14. Kabar Gembira Buat Para Pecinta Sepak Bola Dimanapun Kalian Berada
    Ayo Dukung Tim Favoritmu Dan Pasang Taruhanmu Sekarang
    Bolavita Bandar Sportsbook Terbesar Di Indonesia
    Nikmati Bonus Berlimpah Setiap Hari

    Mari Kunjungin Segera Website kami :
    www(titik)bolavita(titik)vip
    www(titik)sateayam(titik)club
    www(titik)pokervita(titik)live

    Info Lebih Lanjut Bisa Hub kami Di :
    Live Chat Online 24 JAM NONSTOP !!!
    WA : +628122222995
    Pin BBM : BOLAVITA / D8C363CA (NEW)

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan