Rakaman CCTV kantoikan makcik sorok duit nak dapat baki lebih (video)

TINDAKAN licik dan pantas seorang makcik menyorok sebahagian duit yang diterima untuk mendapatkan duit baki lebih dari peniaga terkantoi selepas semakan dibuat pada rakaman kamera litar tertutup (CCTV) membongkar perbuatan itu.

Berdasarkan rakaman CCTV yang tersebar di media sosial, seorang wanita dilihat menyembunyikan sebahagian duit baki yang diterima dari seorang peniaga ke dalam poket kanan seluarnya.



makcik sorok duit

Wanita itu kemudiannya berpura-pura mengira duit dan menunjukkan kononnya duit baki yang diterima sebelum itu tidak mencukupi.

Peniaga berkenaan meskipun dilihat berasa curiga dalam kejadian itu, akur lalu menyerahkan baki duit yang tidak cukup seperti diminta.

Namun akhirnya selepas semakan dibuat menerusi rakaman CCTV, terbongkar taktik pantas dan licik makcik berkenaan yang dilihat sengaja bertindak demikian untuk mencuri wang baki.

Berikut rakaman video berkenaan, sila klik untuk menonton.

6 Comments

  1. Makan duit HARAAMMM tu makcik, , tak de Barakah balik rumah jangan lupa dengar lagu Hael Harammmm.

    ReplyDelete
  2. bagi BSH cepat..Menteri kata 300 tak ada apa..

    tapi

    kerana 300 sanggup orang pecah kuil & tokong, pukul orang

    tengok macik tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak sangka melayu merempat sampai mcm ni. Siapa agaknya yg ajar melayu menipu? Penyangak atau lebai?

      Delete
  3. tak de kena mengena dengan BSH atau BRIM, tapi "iman", Bagi orang-orang yang mengaku beriman, mereka akan menjauhkan segala perbuatan keji dan mungkar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iman terjejas apabila terlalu kerap makan duit yang bukan "hak".

      Delete
  4. Tak apalah...Buat UMRAH Macam najib-Rosmah-Zahid hamidi-sultan-agong curi Duit Tabung Haji-Felda....ALLAH....Islam....buta Maafkan Perbuatan Munafiq Arab Melayu Islam Tudung UMNO-PAS Bangsat Negara Malaya!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan