Loading...

Gaji ahli parlimen Argentina dibeku selama 6 bulan

AKIBAT krisis ekonomi yang melanda negara, Argentina dilapor memutuskan untuk membekukan gaji dan imbuhan yang diterima oleh ahli-ahli parlimen negara itu selama 6 bulan lapor sumber berita Sputnik.

Sergio Massa

"Keadaan darurat perlu penyelesaian dari segala aspek, itulah sebabnya kami putuskan untuk membekukan gaji dan imbuhan yang diterima selama 180 hari oleh ahli dewan perwakilan dan senat," kata Presiden Sergio Massa menerusi akaun Twitter.

Sergio Massa tweet

Negara Argentina kini berdepan dengan krisis ekonomi yang sangat buruk mengakibatkan kerajaan terpaksa mengambil langkah darurat bagi menangani situasi itu.

Tabung Kewangan Antarabangsa (IMF) pada pertengahan bulan Oktober telah menyemak semula unjuran penurunan Keluaran Dalam Negara Kasar (KDNK) Argentina bagi tahun 2019, menurunkannya kepada 3.1 peratus.

Tabung dunia itu juga menjangka ekonomi negara Amerika Latin itu akan merudum sebanyak 1.3 peratus bagi tahun hadapan.

Post a Comment

1 Comments

  1. Untuk bukti pencairan W / A: +6281617538564
    Nama ******* Neni Syahir
    kota: ******** Bandung
    jumlah pinjaman: ****** Rp5,5 miliar
    suku bunga: ******* 1%
    @Twitter ikuti sekarang: *********** @AasimahaLoan

    Saya adalah korban penipuan di tangan kreditor palsu. Saya kehilangan sekitar Rp.65.000.000 karena saya membutuhkan modal besar Rp. 5,5 miliar. Saya hampir mati, saya tidak punya tempat untuk pergi dan bisnis saya hancur, dan dalam proses itu saya kehilangan suami saya. Saya tidak tahan lagi. 4 November 2019, saya bertemu dengan seorang teman lama di sebuah restuarant di Bandung yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Ny. AASIMAHA ADILA MEMILIKI PERUSAHAAN PINJAMAN, yang akhirnya membantu saya dengan pinjaman besar untuk membayar hutang bank saya. Tolong, bantu saya untuk berterima kasih kepada ibu-ibu Muslim yang memberikan perusahaan pinjaman besar milik sendiri, pemilik pabrik dan individu pribadi untuk meningkatkan kehidupan dan bisnis mereka. Saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk menasihati sesama orang Indonesia. Jika Anda menginginkan pinjaman modal besar, Anda dapat menghubungi mereka dan melihat situs web mereka. Anda perlu tahu bahwa ada banyak scammer di blog ini yang tidak memiliki situs web di peta Google,. perusahaan pinjaman resmi AASIMAHA ADILA AHMED LOAN memberi saya pinjaman Rp5,5 miliar dengan tingkat bunga sangat rendah untuk 1% seiring dengan pinjaman berjangka dengan persetujuan cepat dan pencairan mendesak. Jika Anda menginginkan kapita investasi yang besar dan Anda ingin membayar hutang Anda, segera terapkan dan berbahagia seperti banyak orang di sini.
                                          Batas aplikasi di bawah ini

    E-mail: *******aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    WhatsApp ::: ************ + 447723553516
    Email saya; ***************** nenisyahir@gmail.com

    ReplyDelete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda