Loading...

Wan Azizah hadiahkan beg tangan buatan Negeri Sembilan kepada isteri Presiden Turki

TIMBALAN Perdana Menteri Datin Dr Wan Azizah Wan Ismail menghadiahkan sebuah beg tangan buatan tempatan kepada Emine Erdogan, isteri Presiden Turki.

Wan Azizah hadiahkan beg tangan kepada Emine Erdogan

Menurut kiriman menerusi halaman Facebook rasminya, beg tangan itu diberi nama Ct N Honey dihasilkan oleh Puan Siti Noor Misro, anak tempatan dari Negeri Sembilan menggunakan fabrik jenis Vintage Obi Kimono.

"Sehelai Obi hanya boleh menghasilkan dua atau tiga beg sahaja," tulisnya yang juga merupakan Menteri Pembangunan Wanita Keluarga dan Masyarakat.

Kak Wan dan Emine Erdogan

Difahamkan, Emine Erdogan datang ke Malaysia sempena menghadiri Sidang Kemuncak Kuala Lumpur baru-baru ini mengiringi suaminya Presiden Recep Tayyip Erdogan.

Pemberian hadiah ini secara tidak langsung dapat mempromosikan hasil kerja tangan anak tempatan.

Tak perlu hadiahkan beg berjenama yang beratus ribu harga, pemberian yang unik dan ikhlas dari seorang sahabat tetap mampu dijadikan kenangan manis.

Hubungan akrab antara Erdogan dan Anwar memang diketahui umum sejak dahulu lagi. Mereka sempat makan malam bersama dalam lawatan beberapa hari Presiden Turki itu ke Malaysia baru-baru ini.

Anwar dan Erdogan makan malam

Post a Comment

1 Comments

  1. Untuk bukti pencairan W / A: +6281617538564
    Nama ******* Neni Syahir
    kota: ******** Bandung
    jumlah pinjaman: ****** Rp5,5 miliar
    suku bunga: ******* 1%
    @Twitter ikuti sekarang: *********** @AasimahaLoan

    Saya adalah korban penipuan di tangan kreditor palsu. Saya kehilangan sekitar Rp.65.000.000 karena saya membutuhkan modal besar Rp. 5,5 miliar. Saya hampir mati, saya tidak punya tempat untuk pergi dan bisnis saya hancur, dan dalam proses itu saya kehilangan suami saya. Saya tidak tahan lagi. 4 November 2019, saya bertemu dengan seorang teman lama di sebuah restuarant di Bandung yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Ny. AASIMAHA ADILA MEMILIKI PERUSAHAAN PINJAMAN, yang akhirnya membantu saya dengan pinjaman besar untuk membayar hutang bank saya. Tolong, bantu saya untuk berterima kasih kepada ibu-ibu Muslim yang memberikan perusahaan pinjaman besar milik sendiri, pemilik pabrik dan individu pribadi untuk meningkatkan kehidupan dan bisnis mereka. Saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk menasihati sesama orang Indonesia. Jika Anda menginginkan pinjaman modal besar, Anda dapat menghubungi mereka dan melihat situs web mereka. Anda perlu tahu bahwa ada banyak scammer di blog ini yang tidak memiliki situs web di peta Google,. perusahaan pinjaman resmi AASIMAHA ADILA AHMED LOAN memberi saya pinjaman Rp5,5 miliar dengan tingkat bunga sangat rendah untuk 1% seiring dengan pinjaman berjangka dengan persetujuan cepat dan pencairan mendesak. Jika Anda menginginkan kapita investasi yang besar dan Anda ingin membayar hutang Anda, segera terapkan dan berbahagia seperti banyak orang di sini.
                                          Batas aplikasi di bawah ini

    E-mail: *******aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    WhatsApp ::: ************ + 447723553516
    Email saya; ***************** nenisyahir@gmail.com

    ReplyDelete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda