Loading...

Inilah manusia paling jahat di Malaysia

AMARAN KERAS OLEH KERAJAAN MALAYSIA!

Inilah manusia yang paling jahat di Malaysia! Semua orang mesti berhati-hati dengan manusia ini. Dia kaki liwat driver, pembantu, abang angkat, maknyah dan bapok siam semua dia balun. Dia juga kaki balun bini kawan, malah dia juga pengkhianat bangsa Melayu, Cina, India, Iban, Kadazan, Malanau, Orang Asli termasuk haiwan dan tumbuhan. Dia juga ada anak luar nikah hasil membalun bini kawannya.

Dia juga perosak semua Agama, Islam, Kristian, Buddha, Sikh, Hindu dan Yahudi. Dia juga agent Yahudi, Amerika, dan Arab Saudi. Dia juga mahu jual negara, jahanamkan negara dan membangkrapkan ekonomi negara Malaysia.

Selain itu manusia paling jahat sekali di Malaysia ini juga merupakan pelakon video lucah yang memiliki 18 video rakaman lucah setakat ini [Ummi Hafilda]. Terbaru dia memiliki rakaman video lucah bersama dengan pelacur cina.



Terlalu banyak kejahatan yang dilakukan oleh manusia paling jahat di Malaysia ini. Sehinggakan tayar basikal hilang juga ada kaitannya dengan beliau. Rakyat Malaysia dinasihatkan berhati-hati!


RemBat© "Manusia ini lebih jahat daripada Syaitan!"

Post a Comment

79 Comments

  1. bagitu jahat camnie sekali anwar nie kan? kenapa la ada orang sokong dia lagik??? kenapeeee??? kenapa admin?blh bagitau tak? dah dipenjara..keluar jadi YB..ape la rakyat malaysia nie.. ishhh...
    inilah manusia yang paling jahat tapi hati kering.. semangat nak berjuang tak henti2..hmmm...inilah post yang zulkifli nordin paling suka hari ni..hhehehe

    hottest entry di blog khalis :
    Pasar cari isteri yang wujud

    ReplyDelete
  2. ish..kat mana amik kartun ni?
    dahsyat betul! harap2 kartunis ni sempat mintak maaf dgn org yg dia tuduh...

    ReplyDelete
  3. oooo patut la pemadam aku hilang . anwar punya kerja jugak lah ni .

    ReplyDelete
  4. Patut semalam aku tak boleh berak! sembelit ini mesti Anwar punya pasl!!!!

    ReplyDelete
  5. hahah...exam ak fail pon sbb anuar la kott...

    ReplyDelete
  6. dah tau dah mana hilang daun kering tepi jalan umah aku ni; anuar curik. celake punye jantan! haha~

    ReplyDelete
  7. oh kejamnye~ ni semua zulkifli nordin pnye pasal~ :P

    ReplyDelete
  8. betul la kalo puak umngok yg cakap..kalo admin ckp mmg tak betul la..

    ReplyDelete
  9. Kerajaan mahu rakyat Fikir Anwar ini sejahat-jahat manusia! Manusia paling jahat di Malaysia ini adalah Anwar!

    ReplyDelete
  10. selipar crocs aku yg 10hengget pun dia ghembat,.. jahat jahat jahat sungguh jahat,.

    ReplyDelete
  11. amalan politik yg kurang sihat di amalkan di negara kita.

    ReplyDelete
  12. real katak tulis......

    Tayar keta aku kena paku kat jalan depan umah aku.. anuar yang bubuh paku tu ka??

    Aku ceret beret.. anuar punya kerja gak ker... ishh..issskhhhh jahatnyer yer.....
    Bini menteri x pakai tudung... tayang gunung yang menggunung dalam baju kurung.. tu yang baik....pakai tudung nampak rambut... beriman...

    Anuar jahat sangat2 suruh anak bini pakai tudung.. x puaih ati kami x dapat nampak aurat anak-bini anaur.. jahatnya dia....

    ReplyDelete
  13. Kelakuan jahat yg di tonjolkan di atas adalah kejahatan jahat satu individu kepada individu yang lain dan tidak melibatkat khalayak ramai...tetapi korapsi, merompak harta rakyat, mengongkong jabatan2 rakyat, mahkamah,adalah melibatkan rakyat jelata...

    ReplyDelete
  14. dah ade 3 ekor kmbing hitam..
    kite tgk sape yg kena....hahahaha...
    Datuk T ek..ko tgu la nasib ko kt akhirat..nk menfitnah org jer la..bdoh!!!sape yg caye psl fitnah ni mmg ko la paling bodoh dlm dunia ni..hahaha..bdk2 skolah dgn org makan gaji ko bleh la nk kencing!!!!!!

    ReplyDelete
  15. kerajaan malaysia ni dah mcm palat sekarang ni

    ReplyDelete
  16. mulia sgt ke kita ni smpai nak mghukum org bgitu sekali??i tak mnyokong sesape pun...tp sekadar mnyayangi saudara sesama islam...sangat kotor dan keji sekali senario politik tanahair kblakangan ni...dendam kesumat tak abes2...selagi anwar masih hidup...percayalah.....akan ada saja kisah yg tak kan berkesudahan ttg dia....mgkin bila dia tlh 'pergi', barulah semua ini akan berakhir...

    Aq anak Sabah..

    ReplyDelete
  17. aLAMAK..KENAPA SEMUA PERUT PEMIMPIM BN PERUTNYA BUNCIT...MESTI ANWAR YG BUAT NIH.....KENAPA MENTERI TU SALAM SAMPAI CIUM TANGAN ISTERI PEMIMPIN TU,MESTI ANWAR YG BUAT NIH....KENAPA ZULKIFLI NORDIN DAH JADI MCM ORG XDE AKAL ..MESTI ANWAR BUAT NIH...KENAPA GIGI ZAHRIN DAH MCM NAK TANGGAL,MESTI ANWAR YG BUAT NIH...KENAPA RAMBUT ROSMAH DAH JD MENGERBANG,MESTI ANWAR BUAT NIH..KENAPA ALTANTUYA MATI ERK..MESTI ANWAR YG TANDATANGAN UTK BENARKAN GUNA BOM C3 NIH...KENAPA ENJIN JET HILANG YERK?MESTI ANWAR YG TANDATANGAN BENARKAN ENJIN JET DIJUAL NIH..KENAPA MINYAK PETROL KITA NAIK YERK?MESTI ANWAR YG GUNA BNYK NIH..APE DA PENYOKONG BN....

    ReplyDelete
  18. real katak tulis:
    PAS NI KO RANG SEMUA INGAT.. MANA2 PILIHANRAYA PUN JANGAN SESEKALI SOKONG PAKATAN RAKYAT... BILA DAPAT KERTAS UNDI PANGKAH SAJA CALUN PAKATAN RAKYAT.. KAT DALAM KOTAK TU LA.. JGN BAGI UNDI ROSAK.. KALAU MASA SEKOLAH PANGKAH TANDA TAK SUKA KAN....

    ReplyDelete
  19. sebenarnya kartun tu bukan kutuk anwar... tetapi kutuk pemimpin malaysia mengaitkan apa jenis kesalahan terhadap anwar...faham fahamkan lah maksud tersirat... :)

    ReplyDelete
  20. Datuk T dah tampil, sekarang Menteri T plak kene jalankan tugas!!

    a) Nazri
    b) Hishamuddin
    c) Jamil Khir

    Harap beri ulasan ttg isu PORNlitics yg semakin xterkawal nih..

    ReplyDelete
  21. kenapa laa aku bodoh percaya dgn fitnah2 semua nih?mesti anwar yg hasut nih..!

    ReplyDelete
  22. eh, tadi aku terkentut. anwar punye pasal gak ke? ~~

    ReplyDelete
  23. real katak berkata:
    ayuh kita pangkah bulan.. pangkah mata... pangakah roket.. biarkan dacing bersih tanpa di pangkah.. sbb katanya pemimpin depa semua bersih2 belaka...

    ReplyDelete
  24. LIBYA sibuk revolusi perang
    JEPUN sibuk pulihkan negara daripada tsunami

    kita malaysia yang xde bala ni sibuk tduh,fitnah,politik isu SEKS.. x bersyukur langsung... MALAYSIA ni pemimpin taksub politik..semua bnde nk kait politik.. berak kentut pun aku rase nk kaitkan politik gak...
    doalah jgn bala timpa malaysia.. mintak dijauhkan

    ReplyDelete
  25. Segala kejahatan yng tersebut diatas adalah untuk pemimpin2 BN yng ingatkan cerdik tetapi bodoh tak ada prinsip serta maruah diri di sokong oleh penyokong2 yang tidak pandai berfikir dimana yng baik dan dimana yng buruk hanya percaya bulat2 sesuatu perkara tampa diselidik dahulu...


    Ateng anak Sarawak

    ReplyDelete
  26. real katak berkata;
    Sampai saat ni.. orang yang dengan bangganya mengaku menayangkan filem blue kat hotel masih bebas...... ADIL sungguh kerajaan Malaysia..... kalu yang tayang tu puak pembangkang dah lama masuk lokap.. ataupun ISA.... ADIL..ADIL.. ADIL nyerrrr........

    ReplyDelete
  27. ketuananmelayucukong24 March 2011 at 18:12

    cilaka jantan tak guna,semalam anak2 ambo beritahu kerja rumah dia hilang,mesti jantan ni curi..nanti ngadu kat pak berahim,,,

    ReplyDelete
  28. kucing aku pun dh ngandung...sape nye keje ni?

    ReplyDelete
  29. sape yg buat kartun nie patut mintak maaf cepat2 dan bertaubat takut benda nie kalau tak benar maka dia dah berdosa besar menyebarkan fitnah kepada semua orang... fitnah berdosa besar beb ingat...

    ReplyDelete
  30. nuar! pulangkan seluar dalam saiful cepat!hahahaha

    ReplyDelete
  31. siapa curik tudung rosmah!!!??? cakap!!!

    ReplyDelete
  32. najib ikut je cakap rosmah.. nie mesti ANWAR nye pasal... enjin jet berat ratus2 kilo ilang.. nie mesti ANWAR nye pasal.... minyak naik harga barang naik harga... nie mesti ANWAR nye pasal... adehhh

    aku ralit je ngn FACEBOOK nie cofirm... ANWAR nye pasal laa nie....

    jahat nya kamu... jahatnyaaa kamuu...

    ReplyDelete
  33. Real katak : Penjelasan:
    Katun ni bukan memfitnah.. bukan mengutuk DSAI,, tapi menyindir puak2 yang asyik mengutuk dan memfitnah DSAI... cam tu jugak komen2 kawan2 kita.. byk yg menyokong DSAI....

    ReplyDelete
  34. Aku terlupa pegi kelas tadi. Anwar punya pasal kot.

    ReplyDelete
  35. kalau btollah semua ni fitnah (mmg fitnah)...ya Allah how he can standing more, plz help him ya Allah...

    ReplyDelete
  36. ha ni dia yg diorang dapat
    http://my.news.yahoo.com/mca-says-nazri-arrogant-for-calling-party-grieving-20110323-050131-174.html

    ReplyDelete
  37. Ni dah translate banhasa
    http://translate.google.com.my/translate?hl=ms&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sl=en&tl=ms&u=http://my.news.yahoo.com/mca-says-nazri-arrogant-for-calling-party-grieving-20110323-050131-174.html

    ReplyDelete
  38. Sama aje kalian semua.... 2X5 he he

    ReplyDelete
  39. internet aku lambat..anwar punya pasal!!...hahahaha

    kesian anwar..

    tah2 datuk assgay ni mesti kaki seks kot..siap tau port2 ayam bertandang..hehehe

    ReplyDelete
  40. ustazah saya penah cakap..
    orang yang paling jahat adalah firaun..
    anwar ade ke bunuh orang macam firaun?
    takkan?
    so, takyah la nak sabitkan die dalam sume perkara..
    entah ape2..
    suke sangat fitnah orang..
    tgk la kat akhirat nanti..
    Allah akan balas lagi dahsyat.

    ReplyDelete
  41. punye la hebat anwar...sampai ramai sembelit...terkucil...terliwat..semuga Allah melindungi...

    ReplyDelete
  42. Tsunami aritu salah Anwar jugak.
    -Dia pegi buang bik mama kat laut Jepun, abis bergegar laut.

    Loji nuke Jepun meletup pon salah Anwar jugak.
    -Dia amik tukul pegi ketul loji tu.


    Pendek kata sumer salah Anwar, tu pasai BN takut sangat dgn Anwar. Ish ish ish.... cobaan.

    p/s: minggu sarcasm milosuam

    ReplyDelete
  43. Dato T ni buat apa tak pernah yang berjaya:
    1. Tanam limau - tak laku
    2. tanam buah naga - tak menjadi
    3. Ternak kambing - Kambing Tak membiak
    4. Jual daging - tak da pembeli
    5. dengar nak buat perusahan baja pulak.....
    tu yang baik dengan si tambi tu kan dia kepala risda senang la noohhhhh............

    ReplyDelete
  44. ha`ah ayam aku hilang aritu pun dia yang curi

    ReplyDelete
  45. Ada tak sesiapa yg syak, bahawa enjin kapal terbang TUDM yang hilang dulu, insan in yg mencuri?
    hahaha...

    ReplyDelete
  46. real katak berkata:

    Zul kambing hilang akal pun orang ni yang curi ker?? (curi akal.. ).. tu yang zul tu wat statement cam org meroyan.

    ReplyDelete
  47. PERKHHH..!! jahat gilerr rupanya anuar...kahkahkah...takpa...takpa...nanti PRU 13 aku pangkah la PKR...benci sungguh!!KAhkah

    ReplyDelete
  48. gua sumpah PEMIMPIN Barua Najisb yg terlibat dgn FITNAH ni ni diLAKNAT ALLAH. R.I.H (Rest In Hell!!)

    ReplyDelete
  49. Aku bangga sebab DSAI still terus berjuang walau mcm2 tuduhan dilemparkan terhadapnya. Teruskan perjuangan ini.

    ReplyDelete
  50. real katak :berkata;

    Salah satu Datuk T x percaya anwar terlibat... heheeeeehh.. tinggal 2T lagi... (menurut Malaysiakini...syabas Datuk Shuaib)....

    ReplyDelete
  51. real katak: pembetulan:

    Datuk Shuaib x percaya anwar lelaki dalam video tuuu...

    ReplyDelete
  52. Assalamualaikum wbt..sungguhpun sekiranya semuanya adalah benar... kita tidak patut mengambil tindakan sebegini .. tidak menepati cara Islam ... kita menghina dia pun apa faedah yang kita dapat ? ... Islam x ajar kita menghina sampai teruk2 mcm nie .. sabar.. kawal kemarahan .. bertindaklah secara bijak ...bila orang lain melihat tindakan kita yang seperti ini .. cuba fikirkan apa yang mereka akan anggap kepada kita ? ...

    ReplyDelete
  53. real katak; berkata;

    heheee..hehhh terbaru...Jamil khir menuduh DSAI adalah pluralisma agama.(baca Malaysiakini laporan jam8.43pm.)Bagus.. makin dituduh makin kuat anwar.. kami makin kuat nyokong anwar... sebab nampaknya anwar memang jadi mangsa BN ....Lawan tetap lawan ..

    ReplyDelete
  54. Alamak....tahi telinga bekas ku korek tadi hilang....ni mesti kerja si jahat itu..Jahatnya kamu...Wahai manusia yg berasakan dirinya kononnya baik, janganlah cuba nak mencari kesalahan orang lain. Fikirkan perasaan insan lain..Jgn cuba nak mengaibkan seseorang kerana kita belum pasti ia melakukan kesalahan. Ingatlah Allah SWT lebih mengetahui segalanya...

    ReplyDelete
  55. Aku bukan fanatik anuar, tp aku kasihan dgn anuar, tak habis2 dia difitnah..belum selesai satu kes, timbul plak kes lain..semua ini takkan berakhir selagi anuar masih bernafas..kenapa ada manusia, mengaku beragama Islam tetapi sangat jahat mengfitnah org?? tapi aku lagi sedih sebab bapak aku, tok IMAM percaya dgn semua ini :((

    ReplyDelete
  56. hehe...kutuk aku yer...takpe teruskan teruskan..

    wassalam

    ReplyDelete
  57. mengarut ! tak baik kate org gitu , ade akai pakai jgn pakai kepala lutut.

    ReplyDelete
  58. http://www.loginwang.com/?a=rozaimiera

    ReplyDelete
  59. sebaek2 jin adalah sejahat2 manusia~

    ReplyDelete
  60. rentap rejam dan rembat 3 orang sahabat mcm do re mi...tk tringin ke nk wt video klip...mcm trio tu...

    ReplyDelete
  61. Patutlah kereta termahal dunia aku hilang... Nuar punya kerja le ni.... Wakakkaaa

    ReplyDelete
  62. baju aku antar kat dobi ilang.... anuar jugak ker? gulp!.... **** punye UmNgok!

    ReplyDelete
  63. jahat sgguh anwar norh..dia bgi calon spm fail..hahaha..ni smua kja anwar...dia yg nk sroh buat saman ekoq....

    ReplyDelete
  64. anwar ni jahat sgt..smpai sume takot ngn dea..bhye org ni kalo dibiarkn terlps..,abes dea nnt turunkn harge myk..,abes dea nnt kurgkn rasuah..,abes dea majukn negare ni kalo dea jdi pm..,abes sume org umngok xdpt cri mkn da..bhye3..bak kate stacy..BUDAK JAAT2..

    ReplyDelete
  65. masyaallah...knp smpi keluar kalam mcm tu sekali..kalau pun x setuju jgnlah tulis yg bukan2..ingat pd malaikat yg duk kat kiri kanan kita tu..wlapun sekadar meluahkan rasa,hati2lah bila menulis..makcik faham..tapi bila mbacanya..ya Allah inikah yg dinamakan umat Islam satu Malaysia?

    ReplyDelete
  66. semua dia punya pasal. kalau tak, takkan Thamby Chik boleh muncul semula.
    semua dia punya pasal. kalau tak, takkan Umi Hafilda pakai selendang.
    semua dia punya pasal. kalau tak, takkan Chua Soi Lek (bekas pelakon porn)nasihat suruh dia letak jawatan.

    semua lah dia punya pasal....

    ReplyDelete
  67. Aku tak paham. Tak paham. Tolong pahamkan. Kenapa 3ekor Datu T yg sebarkan video ni tak kena tangkap atas tuduhan menyebar video lucah. Kenapa mesti tubuh suruhanjaya diraja. Buat perabih duit dan masa. Pah tu, aku tengok muka Datuk Shahrey tu mcm muka Anuwar jerk....kot2 dia yg ****.

    ReplyDelete
  68. GAji aku bulanni dapat sikit je.. ni semua Anuar punya keje. jahat betol la dia ni. Kenapa dia tak wujudkan gaji minima.. hmmmmm

    ReplyDelete
  69. Anwar lar nieh.25 March 2011 at 12:37

    Budak yg cuba nak bunuh diri kat KB Mall semalam tu Anwar punya pasal lar....ish...ish...ish. Jahat sungguh budak anuar ni.

    ReplyDelete
  70. org umngok bangang pun anwar punaya pasal la. dulu umno semua cuma bodoh je, tapi bila anwar ada, umngok jadi bangang.

    rahim tambi dulu dh tobat rogol, bila anwar ada, tgk tu rahim dh kembali ke hobi asal itu melucah. dh tua2 pun jadi, nk lawan kehebatan sex anwar

    ReplyDelete
  71. puas hati umngok semua ? salahkan la anwar segala2nya

    ReplyDelete
  72. Anuar ooo anuar... kebenaran pasti akan muncul kelak samada dia bersalah atau benar...

    ReplyDelete
  73. Nuar....oh...Nuar. Awatla hang ni dajai sangat. Satu Mesia dah gabra pasai hang. Hang ni lebih bahaya dari Tsunami kat Jepon. Mampuih la kalau hang terlepaih kali ni. Dlm hati balaci umngok depa kata awatla kecik2 dulu hang tak nak mampuih.

    ReplyDelete
  74. tambi: mana pulak tin milo ako beli tadi?.. nak buat milo suam pun ada malaon nak remb@t...

    dato T: i lah dlm video cctv yg remb@t tin milo tu

    dato perkosa: lol...kantaoi lah trio kite nie beb! jap ako nak call joe suruh cover line ako..tut tut..

    lawyer burok : i dunn know anything about undang2..i jadi menteri sebab nak jual ubat rambut gugur, rumah i pun ada byk collection dvd XXX.

    ReplyDelete
  75. tadi aku pi kedai mamak mintak sup, sekali sup terlebih pekat rasa masin je lebih ! aku dah tau dan dah agak, mesti anuar punya keja nih ! jahatnya !!!

    ReplyDelete
  76. tahi hidong aku gugur smlam anwar punya kerja la ni =.="
    bodoh betol sape yg buat fitnah.skit2 anwar..altantuya mati kena bunuh takde pulak nk bunyi "Ni mesti najib yg perdajalkn org"

    ReplyDelete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda