Politik video seks Malaysia merebak ke Turki!

KALAU semalam kita lihat bahawa negara kita Malaysia boleh berbangga sebagai Negara Islam yang menduduki ranking "Top 10" peminum arak paling ramai di dunia rujuk link ini [peminum arak], hari ini Malaysia boleh berbangga pula menjadi pelopor politik video lucah untuk menjatuhkan lawan politik.

Kerajaan Turki dilihat mengambil langkah yang sama dibuat oleh kerajaan pemerintah Malaysia apabila menyebarkan video lucah didakwa pemimpin parti pembangkang negara itu. Semua rakyat tidak kira peringkat umur, dan jantina boleh menyaksikan video lucah di internet apabila dipromosikan secara besar-besaran di stesen televisyen Turki [Utusan].


Lihat video di bawah ini, saksikan bagaimana media arus perdana negara ini menjadi penyebar video lucah untuk tontonan umum tanpa mengira jantina dan semua peringkat usia. Malah bayi pun boleh mencari video lucah kerana telah dipromosikan secara besar-besaran oleh media arus perdana yang dikawal oleh agenda syaitan.



Jelas sekali konsep ini benar-benar selari dengan langkah kerajaan Malaysia sebelum ini yang menerapkan pendidikan seks untuk kanak-kanak bermula dari umur enam (6) tahun rujuk link ini [Pendidikan seks].

Nampaknya Yahudi tidak payah bersusah payah lagi mencipta kartun-kartun yang menyelitkan unsur-unsur seks seperti adengan putera dan gadis bercium, kain Snow White terselak dan sebagainya untuk menimbulkan perasaan ingin tahu anak-anak Islam terhadap seks. Kerajaan kita sendiri telah mengambil langkah memberikan pendedahan seks kepada kanak-kanak untuk merosakkan minda mereka.

Kelak terhasillah generasi yang suka berzina, yang suka berhibur tanpa batasan, sebelum rakyat semua mampos ditimpa bala bencana dari Allah SWT.


ReJaM© "Selepas ini video lucah akan ditayangkan di pawagam-pawagam seluruh negara"

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan