Sistem Keadilan di Malaysia ZALIM kata Yasin (Video)


VIDEO seperti ini tidak mungkin dapat anda lihat di media-media arus perdana yang tugas khasnya hanyalah untuk mengampu kerajaan. Namun inilah realiti yang harus anda ketahui, dan realiti inilah yang cuba disembunyikan.

Begitu ramai pihak yang sudah muak dengan sistem keadilan yang diamalkan di negara ini yang dilihat begitu jelas berat sebelah dan condong hanya kepada pihak tertentu, ditambah dengan fitnah serta politik lucah yang semakin berleluasa demi mengekalkan kuasa gerombolan songkok tinggi.



Kalau anda harapkan kebenaran di media arus perdana, harap maaf anda tidak akan menemukannya. Media arus perdana hari ini hanyalah tempat menyebarkan bahan lucah untuk mengekalkan kuasa gerombolan songkok tinggi atau nama manjanya gerombolan video lucah.

Pergi mati dengan isu keadilan, isu siapa betul siapa salah. Pergi mati dengan isu kenaikkan harga barang, pergi mampos dengan isu rasuah dan curi wang rakyat. Gerombolan songkok tinggi hanya peduli dengan isu video seks dan politik lucah, maka apa yang boleh anda harapkan kepada kerajaan gerombolan songkok tinggi hanyalah video lucah, video lucah, dan video lucah!



ReJaM© "Rakyat nak makan pasir menteri tak peduli, yang penting rakyat seluruh Malaysia mesti tonton video lucah!"

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan