Panas! Persatuan Kontraktor Melayu Penang kecam MCA!

HANCUR luluh berantakan propaganda yang dijaja ke sana ke mari oleh United Malays No Otak, Umno selama ini bagi menggambarkan kononnya kerajaan Pulau Pinang sebagai kerajaan yang meminggirkan kontraktor Melayu dan hanya mengutamakan kontraktor cina.

Propaganda ini hancur selepas satu kenyataan yang dikeluarkan oleh Ketua Wanita MCA Puan Tan Cheng Liang baru-baru ini. Ketua Wanita MCA itu mendakwa Kerajaan Pulau Pinang anti cina pulak kah kah kah rujuk sini [kontraktor cina].

Bagaimana pun, kenyataan Nyonya MCA itu dibidas dengan kecaman oleh si "empunya diri" yang terlibat iaitu Persatuan Kontraktor Melayu Pulau Pinang, PKMPP.

Nyonya MCA itu dikecam kerana mengeluarkan kenyataan berbaur perkauman. Sebaliknya PKMPP mempertahankan pentadbiran Guan Eng dan menyifatkan pemberian kontrak di bawah kerajaan negeri Pulau Pinang dilakukan secara adil dan tidak mengetepikan kaum lain [TMI].


Propaganda Guan Eng pinggirkan kontraktor Melayu sudah hancur berkecai, United Malays No Otak, Umno harus mencipta propaganda baru untuk menarik sokongan Melayu Pulau Pinang. Barangkali United Malays No Otak boleh buat propaganda Guan Eng pinggirkan mamak pulak.

ReJaM© "Jahat betul Guan Eng! Dia hanya mengutamakan kontraktor Arab kah kah kah..."

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan