Bongkar! Pemuda Cheras menyamar jadi penyokong Bersih

MODUS operandi TV3 menyebarkan fitnah terhadap perhimpunan "walk for freedom 2 walk" berjaya didedahkan semalam rujuk sini [modus operandi].

Terbukti budak-budak bawah umur dipergunakan untuk menyamar sebagai penyokong Seksualiti Merdeka dengan memakai pakaian kuning bagi menggambarkan mereka sebagai penyokong Bersih 2.0.

Apa yang lebih menarik, kalau anda perhatikan pada video rakaman temubual bersama budak-budak penyamar ini semalam, pada minit ke 1:40 jelas kelihatan salah seorang dari mereka memakai baju "Pemuda Cheras".


Di bawah ini video rakaman temubual tersebut, sila perhatikan pada sela masa ke 1:40. ReJaM© pada awalnya pun tak perasan, terima kasih kepada komentator 081176 di YouTube yang bermata tajam.


Kalau tak tahu apa maksud di sebalik baju "Pemuda Cheras" ini, sila tanya pemuda Umno Cheras, minta mereka tunjukkan design baju pemuda mereka kah kah kah.

Kalau anda lihat pada sela masa ke 1:04 dalam laporan Buletin Utama TV3, penyamar yang memakai baju kuning tersebut tidak berani menunjukkan muka. Orang buat salah mana berani beb!



Saksikan sendiri dalam video di bawah.



ReJaM© "Kesimpulannya Umno + TV3 = Fitnah!"

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan