Loading...

Umno upah samseng serang ceramah sendiri?

BIASA kita dengar ceramah yang dianjurkan oleh Pakatan Rakyat diserang samseng upahan Umno. Malah baru-baru ini Ibu Pejabat KEADILAN diserang oleh samseng telur.

Tapi kali ini nampaknya, Umno pun nak tunjuk konon ceramah mereka turut diserang samseng. Kononnya seorang samseng yang cuba mengganggu ceramah Umno di Penanti malam tadi telah ditahan oleh Polis.





Berpuluh samseng serang ceramah Pakatan Rakyat tak masuk surat khabar, tapi sorang samseng serang ceramah Umno kononnya siap masuk surat khabar kah kah kah...

Berani betul samseng tu kan? Seorang diri pun berani serang ceramah Umno kah kah kah...

ReJaM© " Samseng serang samseng, sendiri upah ke?"

Post a Comment

30 Comments

  1. penganas sulu serang sabah anwar tak bising pun , cuba tanya tian chua yang tak sunat tu !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Dia x sunat dia punya pasal la. Engkau sibuk kemaluan org kenapa? Org cerita lain, engaku cerita lain. Nak kene sunat lagi nampaknya budak ini. Hahaha.

      Delete
    2. Ni la org UMNO, baca tak nak, dah suka fitnah org liwat, skrg sibuk kemaluan org. Beza org yg nak Allah dgn org yg nak melayu jatuh ke lembah maksiat. Ingat Allah la Dari ingat kemaluan org, bodoh punya org UMNO.

      Delete
    3. Biasa la bro.... Kalau dah berdarah Pahlawan Cibai Pencacai Umno Haramjadah nak buat mcm mana.... CSL puak2 UMNO taknak bising lak... Dasar UMNO HARAMJADAH....

      Delete
    4. Betoi tu sedara2 sekalian,takbir!!!ALLAHUAKBAR

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. tudung bt rosmah18 March 2013 at 11:58

    Lan todak pn xbrni bt cmtu hahahaha...mcm xlogik pn ada..nk tpu rakyat pn bt la stategi sikit..kihkihkih ubn otak lembu btol..

    ReplyDelete
  4. Nak tak tanya mukmin ni ! betul ke ada orang malaysia disebalik krisis lahad datu itu ? Sekadar ingin tahu aje ...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah kn...mcm ne bole trlpas pngganas serng sabah tu dgn sng..ramai plak tu..

      Delete
    2. Ini soalan ke cadangan. Hahaha.

      Delete
    3. Knp ya hampir pru yg ke 13 ini ada pula serangan disabah. Terjadinya ulangan sejarah dulu semasa ingin jatuhkan DSAI. kenapa ya ditangguhkan sampai 6 bulan lagi pru13. Knp knp knp... Teknik A.S. ialah letupkan WTC dan fitnah Pejuang Islam, Lalu menjadi hero untuk menegakkan kebenaran. Syaratnya ialah untuk mengekalkan kuasa dan stratergi memulakan peperangan. Harap faham. X faham sila tny. :) Jangan malu2.

      Delete
    4. Mukmin fakta auta

      Delete
  5. Jangan dok bagi spekulasi tak tentu pasal. Kalau orang BN tak apa dia kebal undang2 tapi kalau orang PR alamat kes charge court lah macam Tien Chua cuma cakap Krisis Lahat Datu Sidiwara BN. Ibrahim Ali ajak orang bakar bible apa tindakan pun tak kena. Fikir sendirilah kalau nak buat ulasan berkaitan isu Lahat Datu. Lebih baik dengar lihat dan nilai sendiri

    ReplyDelete
  6. Muslim sesama muslim berbunuhan. 7 batalion dikerahkan di Sabah. Bagaimana di Palestin. 1 pasukan pun sukar. Berebut kerana tidak ingin memberi walau seinci tanah sabah. Sedangkan tanah di bumi ini milik Allah. Puak kuffar seperti Yahudi yg membunuh umat Islam di negara2 Islam itu adalah musuh kita yg sebenar. Sekadar renungan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mukmin otak singkat dh la tu jgn kasi fakta nampak sangat lu bodoh piang.

      Delete
    2. Caci maki mmg kerja cai BN. Jadi teruskan. :) Kerana dulu kini dan selamanya hanya tahu mencarut.

      Delete
    3. tudung bt rosmah18 March 2013 at 19:43

      Ubn kalo x caci maki sehari tntu otak sakit..ibarat mcm xkna dadah hehehe..senang banding cacai ubn nie mat gian la hahahah

      Delete
    4. Pas hantar berapa batalion berjuang kat palestin???
      Pr hantar sape jengah2 kat lahad datu???
      Saje je nk tanya, mana tahu buat amal senyap2..

      Delete
    5. Anarkin skywalker20 March 2013 at 19:15

      Abis nko ingat yg duk pg palestin ke lahad datu tu org bn ke?die pg atas name kerajaan malaysia la bro..pelik tul macai suaah nk beza antara parti n kerajaan..

      Delete
    6. Ada perbezaan antara Kerajaan. dgn yg di amanahkan tadbir negara.
      Klau yg tadbir negara sebenarnya bukan kerajaan, tapi wajib bkerja dgn amanah. iaitu mtadbir negara.
      Apakah polis atau tentera Msia, tu smua yg pegi Lahad Datu org2 UMNO ke??
      Ataupon smua yg brkhidmat dn bkerja dlm ptadbiran negara x da ke dri klangan rakyat yg mnyokong PAS,PKR dan DAP.
      Cetek sgguh cara bpikir cacai2' BN kt sini. hahahahahahahahaha!

      Delete
  7. anwar dah karam kebelom ? anwar goyang tu ! kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa yg nak karam skrg ini? Hihi. Fikirkan la ya.

      Delete
    2. tudung bt rosmah19 March 2013 at 01:57

      Hahaha ala bia la anon 8:10 tu..xlama lg nk karam tu..dye ckp mcm tu sbb nk sejuk kn hati sniri je tu hahahah...

      Delete
  8. Anwar karam atau anwar kiram ...kehkehkeh

    ReplyDelete
  9. Anwar karam dilahad datu ....hehe

    ReplyDelete
  10. tian chua apa sudah jadi ?

    ReplyDelete
  11. Ada rahsia disebalik lahad datu. Korang tak ke terasa pelik, penceroboh tak la ramai sgt. Cuma bawa senjata di tangan tp kita ambil masa berbulan2 nak hapuskan mereka. Kita mcm2 ada, kereta kebal, pesawat tempur, kapal selam, batilion askar tp kenapa lambat???? Mesti ada arahan dan campur tangan politik.

    Ni br penceroboh, kalo us serang kita mampus x leh handle..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mintak la hadi awang anta unit amal kat sana... cepat sket kot...

      Delete
  12. Ini semua salah bapak mendidik najib membabi buta.. Bapak punya salah.. Jeng..jeng..jeng... Sedutan p ramlee. Aku sokong komen atas

    ReplyDelete
  13. Kita doakan allah luruskan Perjuangan kita, jgn dipesong otak,lidah dan hati menjadi yahudi,nasrani dan syiah (sepupu amerika)

    ReplyDelete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda