Loading...

Dalang letupan bom di program BN Nibong Tebal terbongkar?

LETUPAN bom yang berlaku di program ceramah Barisan Nasional baru-baru ini bukan untuk mencederakan sebaliknya sekadar untuk menghasilkan bunyi yang kuat. Perkara ini disahkan sendiri oleh Datuk Abdul Rahim Hanafi, Ketua Polis Pulau Pinang melalui siasatan yang sudah dijalankan.



Di bawah ini kenyataan Ketua Polis Pulau Pinang tersebut yang dipetik dari Buletin Utama. Lihat sela masa 0:54 beliau secara jelas mengesahkan dan membayangkan bahawa si pemasang bom tersebut tidak mahu mencederakan penyokong BN di program tersebut.


Letupan bom ini menguntungkan politik Barisan Nasional. Jelas sekali orang yang memasang bom ini sengaja memasang bom di program BN untuk keuntungan politik BN.

Malah bom yang dipasang juga terbukti bukan untuk mencederakan orang sebaliknya sekadar untuk buat gempak atau buat kecoh seperti kata Polis Pulau Pinang. Apa tujuan pasang bom jika tidak mahu cederakan orang?

Jelas di sini si pemasang bom adalah orang BN sendiri yang sengaja memasang bom untuk buat kecoh kemudian masukkan dalam berita supaya mereka boleh tuduh Pakatan Rakyat yang jadi dalang.

Musuh politik BN tidak akan buat kerja bodoh memasang bom di program BN, kierana ia hanya akan menguntungkan politik BN.

ReJaM© "Ini dipanggil psywar samdol untuk tipu budak tadika kah kah kah... "

Post a Comment

69 Comments

  1. Alahai milosuam@miloadem kuek ngarani wong BN sing masang bom pulak. Ono bukti ke polis pun orak ngomong sopo sing masang bom. Janji kuek ng tempat kejadian pas kuwi raei mu cedera atau moto mu buto arek ngomong opo. Hati2 lh sitik milosuam@miloadem kabeh2 arek nyalah ke wong BN. Aku rase janji bojo mu teko bulan kuek orak iso gasak pun mesti kuek nyalah ke BN

    Wak pro mangan tempe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila tgk kat youtube knapa rakyat sabah mula menolak bn yg memerintah sabah selama ni. http://m.youtube.com/index?&desktop_uri=%2F ,harap penyokong bn faham dan tukar undi pd pr kali ni. Klu x jumpa jg taip ja 'tak nak bn (parody anak kampung)' . Lgu ni sdikit sebanyak apa yg kmi terima selama ni. Jgn anda di cincin-cincinkan lg.Tq.

      @blanka

      Delete
    2. Saya doakan semoga pakatan rakyat menang pru kali ini.marila kita bersatu demi masa depan lebih gemilang dari kroni2 yang mengamalkan politik lucah,samseng lagi kotor

      Delete
    3. BN KO. mampuih

      Delete
  2. bingai milo suam ni , malas nak cerita pasal bom ini nanti ada yang naik darah ....hehe

    ReplyDelete
  3. Setahu aku Polis masih menyiasat suspect yang ditangkap. Yang awak sibuk sibuk spin dan tunding tunding jari kenapa lak. Biar lah Polis siasat dulu sebelum kita tahu cerita sebenar.

    Harap budaya songsang seperti ni dapat dihentikan segera.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang Mahathir kata DSAI bersalah semasa kes dalam pembicaraan ok pulak.

      Bila Mahathir kata DSAI bersalah selepas di bebaskan oleh Mahkamah Rayuan ok pula

      Delete
    2. Tuding laaa...bukan tunding...

      Delete
    3. Anon 1.52
      Orang komen pasai bom dan ko pula cerita pasal mahkamah. Takkan isu mudah macam ni nak puter puter.
      Kalau aku cakap otak aliran songsang nanti ko marah pula.

      Delete
    4. Anon 1:52 jiwa kacau kot..ckp merapu pusing2..

      Delete
  4. Yok ngundi BN 5 mei. Usah ngundi PR parti ngapusi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mata Org mlayu skang ni masih dukaburi oleh brim..

      Delete
    2. mata puak puak pr kelabu lihat cina doll ngn spnda putih

      Delete
    3. Spenda bersaiz xxxl dan berwarna putih sekarang telah dijual melebihi had atas permintaan tinggi oleh org2 sakit lutut heee..

      Delete
  5. Dasyat milo suam ni tafsir sesuatu kes ikut tekak dia je. ..Goblok betul!!!
    Tunggu jelh polis tangkap ko fitnah pasal kertas undi..jd jambu lh ko kat jel.

    ReplyDelete
  6. yang ckp milosuam fitnah tu mungkin bagus tp jgn lupe tegur2 papagomo.bdk2 skrg kalau nak cri bahan lucah mesti pergi blog tu. xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lg satu jgn lupa tegur harakah jgn promote buat kuat je..takut ada pemimpin yg nk test..

      Delete
  7. Dngar2 cite,petugas bn yg cdera tu hampir putuih kaki terkena pvc,btoi ka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. betoi la sgt.

      Delete
    2. Sendiri tanya sendiri jawab. Mana aci macam ni. Nak syok sendiri ke????

      Delete
    3. adoiii...aku yg jawab bukan org yg tny la bahlol. terguling2 aku ketawa...camana la ko boleh pikir org yg sama...kikiki

      Delete
  8. ...asikkk...dengar citer.....

    ReplyDelete
  9. padan muko kau haram jadah... tak lamo kau kedalam la, balajau2lah nak melawaskan lubang jubur dgn aljuburi... kita tggu berita gempak dari jeriji besi..., jeng..jeng..jeng...!

    ReplyDelete
  10. X de hmpir putus fareez. Luka keci ja. Besar luka pun 1 cm ke 2 cm. Kat tulang kering cedera. Besa la klu org drang cedera ni memang gempak.

    @blanka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Luko citik waeh kenak motonieh blanka buto. Ono waeh lh puak sing arek pusing2 cerito. Musim2 koyo kiye wong ngentut pun jd hal blanka. Usah taksub banget karo golongan mu. Pengeran weh hi akal gunak ke. Usah koyo wong mangan taik celeng

      Delete
    2. Wei demo ni anon 1053, kawe kece luko 2 x do besa mano pon. Kawe kato, hok tv3 ni nok beso2 kan cito. Bengong demo ni. Btul ke ayat sy ni. Hehe.

      @blanka

      Delete
    3. wak ni ckp mcm bagusss jek. takde sapa nak pusing cerita...luka sket pun dah menggelabah. nak kata org taksub, ko lebih lg. yg kaya duit tu pemimpin umno...yg mkn taik pulak macai cam ko!

      Delete
    4. Nasib baik takda yg buat2 mati konon tagih simpati mcm pelakon balaci pas buat! !!! hahahaha...

      Delete
    5. BN tak seteruk itu berbanding pemimpin PR yang kuat fitnah dan kencing. Mana dengan racun arsenik, sakit belakang, cubaan bunuh dsbnya.
      Perhimpunan jalanan pun ada yg tergolek atas jalan pura pura mati. Apa punya manusia perangai macam hantu tembelang.

      Delete
    6. nasib baik x afa yg buat buat mati mcm kt pengambaran bersih dulu

      Delete
    7. X sabar tgk drama pendek tv3 mlm ni. Mula kul 8 mlm . Disiarkan selama 1 minggu khas khas tuk pru 13. Tjuk drama- siapakah dalang ini sebenarnya.

      Delete
    8. drama sakit lutut.sakit tengkok.sakit belakang mcm mcm lakonan.mcm astro plak macam macam ada.

      Delete
    9. Klu sapa2 yg sakit lutut cuma perlu pakai spenda bersaiz xxxl dn berwarna putih saja. Pasti berkesan

      Delete
    10. macai ni x sah lau x mencarut! Pengaruh agama songsang jibby! Haha...bangang abadi!

      Delete
  11. memang Kerja gila mamat yang pasang bom z

    ReplyDelete
  12. mereka x tudoh pon phak pr yg buat milo suam jer yg tokok tmbh.polis kan dh tngkop suspek biarlh polis siasat.x dak sapa tudoh puak hang pon

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 11.16
      Milo terbiasa tuding jari sampai dah jadi sebati dengan jiwa dan raga. Tak ada angin dan ribut, milo tuding jari kepada PR lak.

      Jangan gusar milo, BN tak sekejam apa yang awak cakap. Biar Polis siasat.

      Delete
    2. mmg macai bn yg suka wat kecoh...biasa la tu dah baling batu sembunyi tgn.

      Delete
    3. "Dah baling sembunyi tangan" tu pelakon blue..

      Delete
    4. satu dunia pon tahu puak mana yang suka buat kacau dan onar kat bersih sapa yg buat onilak yang orang kata pekak badak

      Delete
  13. X tuduh....persepsi jer bdasarkan logik akai dan penilaian motip...yg btui bnda ni kecik ja..cm luka kt kaki brader tu...tapi disensasikan oleh phk yg kena tu..msuk tv3 bgai..nk tagih simpati atau nk timbulkan ketakutan yg smthg worst can hppend in future x taw la..ntah2 tin aerosol mletup sbb kena panas. Naya ja ampa sume gadoh tuduh sna sini...wakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bawa le berlapang dada dan minda. Isu ni berkait dengan keselamatan awam serta usaha menakutkan dan menganggu.

      Awak pun tentu tak mahu melihat budaya sedemikian menular di negara kita. Yang salah tetap salah.

      Delete
  14. Bak kta p ramlee...taik pny psl pn ble gadoh ka...

    ReplyDelete
  15. biasalah kalau kita selalu tudoh orang .jadi dpa ingt orang lain akan tudoh dia tu yang dua meroyan tu.nak minum milo suam malam malam x bolih nnt mengantok plak pakat x dapat lh plak mlm ni.hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Belum pun orang tuduh, milo dah tuduh macai PR. Ini mungkin sebab tabiat suka salahkan orang makan diri sendiri.

      Delete
  16. m

















    I


















    l














    o

















    s












    u













    a












    m










    b












    o










    d













    u











    sssss







    k...

    ReplyDelete
  17. Taubat la saudara yussuf al siddieq suratman@milosuam..

    ReplyDelete
  18. Apa pon.. ini kalilaaaaaaah...


    Ichikurt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kotey bergelumang taik.. lain kali laaaahhhh....

      Delete
    2. lain lain lain







      kali kali kali








      lah lah lah







      biawak biawak biawak








      hidup hidup hidup







      ichikut ichukut icibontot

      Delete
  19. Ini kali.. mmg aku harapkn hero pekan balik kampung.. buat projek Tun Razak interchange jat sana.. sibuk sibuk je ada kt petrajaya.. prang besar milik kamiiiiii


    Ichikurt

    ReplyDelete
  20. ramai plak macai kt sini

    ReplyDelete
  21. biasa bajet dah masok. kalau tak tak buat keje hehe

    ReplyDelete
  22. apa2 pun ABU dan ABCD. ini kali lah...kita kasi ubah.

    ReplyDelete
  23. Nak jd rambo la tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sarip





      dol







      badigol








      penjilat











      lobang








      pungkok










      pekak















      badak









      bengong









      tujuh










      keturunan












      jadi








      penjilat









      jobor

      Delete
    2. Lorr...sakit rupenye mamat kat atas ni...ini siriusss...

      Delete
    3. yang psti kau dh baca

      Delete
    4. Anon 22.46
      bukan jobor bodoh tp...... dubur ngko

      Delete
    5. Bukan.. anon 12.46

      Delete
    6. apalah hang ni nnt klu tulis betul betul nnt kata lucah plak mmn puam pr kuat spin

      Delete
  24. milosuam... belajar2lah melawas lubang jubok hang, tak lama lagi dok dalam. enko dah delet.aku punya pos, apa pun tak kesahlah, yg penting enko dah baca...

    (atooi)

    ReplyDelete
  25. yang penting kita semua dahtahu mo suam ni adalah blog yang di bayar untuk spin dan mengelap dan menjilat kekotoran yang melwkat pada pemimpin mereka .latan jer bg hangat

    ReplyDelete
  26. Diatas adalah sekadar teori konspirasi, kita tak tahu siapa dalang atau pelaku sebenar nya. Kejadian boston bombing yang terjadi baru baru ini juga terdapat teori konspirasi yang mengatakan konon nya serangan bom boston tu adalah dalang dari kerajaan negara US sendiri, demi untuk kepentingan politik dan sebagai nya. Ini adalah satu teori sahaja, bukan fakta. Namun i have learned about something which is : "don't you believe 100% everything that has been told by the Media".

    ReplyDelete
  27. MILOSUAM CPT DPT TAU PNYOKONG MANA PSG BOM.HEBAT2.NGALAH DETEKTIF.POLIS AKAN DAPATKAN MAKLUMAT DRI MILOSUAM.

    ReplyDelete
  28. Melayu malaysia memang bodoh. Aku melayu Singapore happy...hahahahaha...cina dgn india ketawakan melayu bodoh bin bebal dari dulu nie...hahahahaha...Reply

    ReplyDelete
  29. Hi there to every , as I am genuinely keen of reading this blog's post to be updated daily.
    It includes fastidious stuff.

    Also visit my web blog - Hotels in Theatre des Champs-Elyseeshotel discountslate resort hotel discounts.

    ReplyDelete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda