Loading...

Risalah provokasi burukkan Pakatan Rakyat tersebar di Kuala Lumpur

SALAH seorang sahabat pembaca MiLo SuaM mengirimkan sebuah gambar risalah yang diterimanya. Risalah memburuk-burukkan Pakatan Rakyat itu dikatakan tersebar di Kuala Lumpur.

Risalah itu antara lainnya bertulis janji-janji yang tidak pernah dijanjikan oleh mana-mana pimpinan Pakatan Rakyat. Ini jelas satu tindakan sabotaj dipercayai dilakukan oleh pihak parti-parti lawan. Di bawah ini risalah yang dimaksudkan.



Gua percaya ini merupakan "Propaganda hitam" yang dilakukan oleh jentera Umno dan Barisan Nasional memandangkan isi propaganda ini selari dengan kempen hitam Umno dan Barisan Nasional yang berlegar di ruang maya selama ini.

Post a Comment

21 Comments

  1. Janji yang telah dijanjikan pun tak tertunai , inikan pula janji yang tidak dijanjikan ! senang cerita 5hb undi najib , kita teruskan tranformasi yang akan dibuat bn ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. anarkin skywalker23 April 2013 at 21:22

      yup...nanti leh kite abadikan nama najib sebagai bapa transformers negara...mesti gah gitu..hahahaa

      Delete
    2. Dan ekonomi melayu pun terus terpinggir..pendapatan bawah rm3500 dr 75% adalah melayu terus jd 100%....hidup melayu selama 55 tahun namun melayu kroni n atas je bertmbh kaya..haktuihhhh..

      Delete
    3. ni bukan provokasi tapi realiti walaupun pahit utk ditelan.

      Delete
  2. pr jangan buat janji lagi , buat malu orang kampong je , mana elaun ibu tunggal ! kalau seekor kerbau kita berpegang pada talinya , kalau manusia berpegang pada janjinya , ibu ibu tunggal bukan harap sangat janji pkr itu , tapi pemimpin pkr dah janji ..kan kan kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. anarkin skywalker23 April 2013 at 21:20

      yup...pr da janji,then lau tgk lm website kerajaan selangor pun status die wip(work in progress)..dari keseluruhan manifesto tu,80%telah ditunaikan...selain tu wip...but ade geng peguam,push ibu2 tunggal ni...so takpe...kite tgk je kes ni kt mahkamah...fair??hahahaaa

      Delete
    2. Janji manismu nyanyian aisyah.

      Delete
    3. Anon 802 jgn tuduh membuta tuli. Sumer ibuvtunggal yg nak saman tu dijanjikan bayaran klu saman kerajaan slangor

      Delete
    4. Anon 802,bkn seekor LEMBU kita berpegang pada talinye ke?

      Delete
    5. Umno..mane janjimu manismu selama 55 tahun memerintah menjerit hidup melayu3x...bukan 5 tahun..55 tahun...sampai sekarg ekonomi melayu pendapatn rm3500 kebawah adalah 75% adalah melayu....mane hiduo melayu cium keris sume..melayu kroni n melayu atas je brtmbh kaya..haktuihh United MAlayan National Organisation..name pun dah penjajah ....

      Delete
    6. janji manisku yang ko da baham br1m 1 dan br1m 2.0 aritu.tu la da makan semuanye jadi taik.

      Delete
    7. Hang ingat depa bg saja2 ke?ada udang d sblik batu...ba kate pepatah rezeki jgn tolak,msuh jgn
      D cri..

      Delete
    8. Mcm mne pr nk tunai jnji,mslh kerjaan pusat dok bg kerja sama..sbb?

      Delete
  3. Puak-puak ini harus di pancung Sahaja kepala mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye betul puak bn ni patut ditangkap

      Delete
  4. Kalau aku sokong pkr nanti mesti janji , jangan liwat orang lagi ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. anarkin skywalker24 April 2013 at 23:20

      ish! ish.....camnila...aku rase Allah akan lindungi nko...cam Allah lindungi anwar ibrahim...ye tak??kite jgn susahkan hati...hidup kn berani amik risiko...cuba sekali tukar,pastu tak ok ke lag teruk ke,aku janji,aku juga akan tukarkan balik kerajaan pr ni dengan undi..jgn sempitkan akal...

      Delete
    2. masalahnye aku da tukar pru12 aritu.habuk pun tarak.menipu org jer.- INI LAGI KAH...-

      Delete
  5. dah lama dah dok macam tu jugak ubah sekali 5tahun je bkn 55 tahun belum cuba belum tahu

    ReplyDelete
  6. INI KALI LAH BANGKIT RAKYAT HIDUP RAKYAT

    ReplyDelete
  7. Bkn ini ke yg PR nk??terutama isu kalimah Allah,mmg xla utk PR, blh bla!!!

    ReplyDelete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda