Loading...

Yahoo Malaysia cari pasal dengan Datin Rosmah

TAK sangka ada juga laman web yang berani cari pasal dengan Datin Rosmah. Portal Yahoo Malaysia melaporkan di muka depannya berita dan video berkaitan tawaran untuk botakkan kepala Datin Rosmah.

Laman utama Yahoo Malaysia kelmarin menyiarkan artikel bertajuk "Bagaimana jika ada tawaran botakkan Rosmah?"


Ini satu penghinaan kepada pemimpin nombor satu negara merangkap Perdana Menteri Malaysia yang kita sayangi.

Mohon skuad pertahankan maruah isteri PM bertindak segera menebus maruah pemimpin nombor satu negara!



"Jangan biarkan Datin Rosmah kita dihina! " ‎

Post a Comment

15 Comments

  1. Biar botak sebotak nya..baru reti pakai tudung..dah la rambut mcm sarang tebuan..

    ReplyDelete
  2. Biar botak sebotak nya..baru reti pakai tudung..dah la rambut mcm sarang tebuan..

    ReplyDelete
  3. Mana pekasam...pukida...3 line..ali tinju..kimma kepala butuh...mana...mana...mana...? Cepat2..srikandi negara dihina...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tunggu dapat duit dulu...dapat duit baru meroyan...tak dapat duit duduk diam2 laa....

      Delete
  4. Cant imagine kak ros jadi Botak Chin

    ReplyDelete
  5. Kos saloon dia pun mahal.. kalau dia botak dah tak payah la pi saloon. Xda la membazir sangat duit rakyat... puuuiii..

    ReplyDelete
  6. Kos saloon dia pun mahal.. kalau dia botak dah tak payah la pi saloon. Xda la membazir sangat duit rakyat... puuuiii..

    ReplyDelete
  7. Kesian la kat dia...dia pun nak merasa juga hidup cam org kaya2...lama dah dok tunggu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takde kejer lain dah ke ...duk mengumpat orang....insaflah melayu ku.

      Delete
    2. Kaum umno brrtopeng melayu

      Delete
  8. Kenapa puak puak pr ni sakit hati sangat dengan rosmah, pelik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takde lah.. itu tandenya kami syg isteri pm kami..

      Delete
  9. Bukan senang name duduk d atas pendengki banyak d bawah

    ReplyDelete
  10. Kiblat hidup orang Islam Al-Quran dan Sunnah. Ituja.

    ReplyDelete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda