Loading...

Umno Terus Bodohkan Melayu, Teresa Kok Menjadi Mangsa di Permatang Pauh

Kenyataan Media 
6 Mac 2014

Umno Bodohkan Melayu, Teresa Kok Menjadi Mangsa di Permatang Pauh

Solidariti Anak Muda Malaysia Pulau Pinang (SAMM Penang) bersama Pemuda Pas Kawasan Pekan Permatang Pauh telah menganjurkan satu ceramah umum di Padang Cermai, Permatang Pauh, malam tadi. 

Antara pemimpin Pakatan Rakyat yang tampil ceramah malam tersebut adalah termasuk YB Nizar Jamaludin, YB Teresa Kok, YB Steven Lim dan che'GuBard.

Sebagaimana siri-siri ceramah yang lalu, ceramah penerangan Pakatan Rakyat seringkali diganggu oleh golongan-golongan "barbarian" dalam kencah politik tanah air. 

Ketika YB Teresa Kok selesai berucap, hadir seorang lelaki mendekati Teresa untuk tujuan bersalaman. Namun berlaku kekecohan apabila lelaki tersebut memecahkan telur ketika bersalam dengan YB Teresa Kok hingga mengotorkan baju beliau. 

SAMM Penang mengutuk keras kejadian yang melambangkan betapa pihak gerombolan yang konon melaungkan hidup melayu langsung tidak menunjukan adab, tata susila masyarakat timur yang jauh lebih sopan dan bertamadun.

SAMM Penang menegaskan, Umno dan Barisan Nasional wajib ditumbangkan segera kerana telah mengamalkan pembodohan melampau terhadap rakyat. Lelaki malang yang menyerang Teresa Kok ini pastinya tidak mendapat maklumat yang betul mengenai video yang diterbitkan oleh Teresa Kok.

Media kawalan Umno juga bertanggungjawab dalam siri-siri pembodohan bangsa yang berterusan. Malah, Utusan terus memusing berita apabila mengfitnah kejadian malam tadi kononnya Teresa Kok ditampar.

Kini laporan polis telah dibuat, kami menanti apakah hasil siasatan berhubung laporan yang telah dibuat. Semoga slogan "Tegas, Adil & Berhemah" benar-benar terlaksana.

Afzanizam Hashim
Penyelaras Bersama 
Solidariti Anak Muda Malaysia Pulau Pinang (SAMM Penang)

Post a Comment

15 Comments

  1. Terbaiklah. Tu baru kena tampar. Nasib baik xkena tonggeng. Amik ko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mn de kene tmpr pun...
      Ke x pndi mbaca mengeja??

      Delete
  2. Terbaiklah. Tu baru kena tampar. Nasib baik xkena tonggeng. Amik ko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aik mmg xd telur SAMM ni..Kene tampo skit da nk repot polis...hdup lg si teresa tu bkanny mati kene telor pon huhuhu

      Delete
    2. SAMM ni patut kene tambah lg hurufny...SAMMMM...solidariti anak muda main masak masak. KAHKAHKAH

      Delete
    3. muahahahahaha... gelak guling2

      Delete
  3. Jantan dayus je yg brani tampar perempuan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo pompan tu betina bodoh... menjatuhkan org melayu... xde dayusnye... padan muke pompan cine tu... mmg sj nak bg org tampar dia... hahaha...

      Delete
  4. org sarawak tetap sokong yb teresa dan mengharamkn umno dan perkasa masuk sarawak dan org sarawak memang x sukakn umno dan perkasa krn mereka ini bnyk menyusahkn org semua

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nik ajis kate orang sarawak sakai pakai cawat..

      Delete
    2. Eheheheh bangsat sungguh statement ko anon 1433. Sentap nyorok dlm lubang jamban org srwk bace statement ko nih. Trbaikkkkk

      Delete
  5. penyokong umno bnyk dh jadi gila meroyan krn rkyt dh x suka dgn mereka d sbbkn mereka semua dh jadi hantu

    ReplyDelete
  6. ye ke... aku relax je... xde pon meroyan... kesian ko... byk dh dosa ko kan... fitnah merata2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elelele yeke?yeke?
      Cam mrh je?cam mrh je??
      Lg dosa org yg mkn fitnah porno dulu kini selamanya 2~
      Brgunung2 dh dosa start dr zmn bwk tilam ke mhkmh dulu ag~

      Delete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda