Loading...

PANGGILAN MEDIA | 8 APRIL (SELASA) | 12 TGHARI | PARLIMEN

PANGGILAN MEDIA

Kepada tuan/puan editor,

SAMM melalui Sekretariat GST akan mengadakan satu sidang media di perkarangan Parlimen (lobi Parlimen terdahulu) dan mengusulkan sebuah memorandum kepada Menteri Kewangan dan Ahli-Ahli Parlimen. Berikut adalah maklumat tarikh dan masa sidang media:

Tarikh: 8 April 2014
Masa: 12tghari
Lokasi: Perkarangan Parlimen (lobi lama)

Bersempena setahun menjelang perlaksanaan GST, gesaan terus dibuat agar isu GST dibahaskan segera secara terbuka di dewan rakyat. Semua warga media dijemput hadir membuat liputan. 

Sila hubungi 013-4359600 untuk keterangan lanjut.

Edy Noor Reduan
Pengarah Propaganda SAMM

Post a Comment

38 Comments

  1. Sodomi Anus Macai Malaysia (SAMM)

    ReplyDelete
  2. Xpyh ler SAMM...korg bg MEMO utk si khalid lg baik..NI SMPAI BILE XD air ni?? Aku nk BERAK pon xleh aptah lg nk MENJUBO lg ler xleh..tolg ler pkir masalah kt slangor niiii.

    ReplyDelete
  3. Anwar bila nak masok penjara, jangan cerita pasal gst kerana anwar politik setengah masak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bro 19:05..aku doakn kau agar masuk penjara lbh awal dr dsai krn kau ni manusia x ade gune nye hdup d dlm bumi ALLAH n kau ni adelh anak sgla raja iblis...smbhyg laa kamu sblum kamu d smbhygkn, klu x, mayat kamu nanti trbakar d dlm liang lahat krn sllu buat fitnh dgn dsai...jgn marah bro..

      Delete
    2. klau kau ckp dia ank raja iblis,kau plk bapa iblis krana maseh tpengaruh ngn anwer tu.pikir pikir bro

      Delete
    3. Yg engko plk tuduh org x tentu sb ngapa plk? Klau engko benci sgt anwar minta pd allah bkn mgutuk mgumpat x tentu psl..aku pun b end jgk tp malu aku liat tulisan engko org ni ckp x tentu hala...esok d pnggil malaikat maut masa tulah x sudah myesal..pikirkn azab allah..skrg bnyk bala yg dtg..apa engko nk nengok anak cucu kita ikut sma kita camni...klau nak sgt hukum org byk kan brdoa jika bner biar terima balasan dr allah..ni tak mnambah dosa buat apa dok mlyn ikut kerenah pd parti yg x suka.

      Delete
  4. INI ADALAH PELUANG KITA BELASAH KAW KAW SAMM DALAM BLOG MILO SUAM INI, JANGAN TAKOT BLOG MILO INI DAH JADI MILIK UMNO, INI PLATFOM YANG ADA UNTOK KITA MENENTANG ANWAR YANG MAIN LUBANG TAHI ITU, AKU NAK BAKAR LINE NI !!!!!

    ReplyDelete
  5. Blog milo suam dah jadi blog lucah, walau apa pon anwar tetap bersalah kerana ada 4cm air maninya ada didalam lubang jubor saiful, maknanya memang terjadi kejadian liwat itu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kelab Peminat Jubor Saifool

      Delete
    2. Tak abis2 air mani anuar..tak rasa jijik ke sebut benda tu..sudah2 la caingok..pegi ambil wuduk buat solat taubat

      Delete
  6. suroh je bomoh macai bn umno tu cari kotak htam krn d dlm nye ade jobo seipul...hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. x blh bro nnty anwar marah.

      Delete
  7. macai2 bn umno ni akn d humban ke nerake jhnam yg pling bwh skli krn sllu tabur fitnh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. abis kau orng ni kldai bebal pkr ni mcmne plk.kau bca smue blog si milo ni n kau dgr sinwar bckap kai buktikan tu smue bkn fitnah jendul.perbetul diri kau dulu bru blh confident x msk neraka bro.

      Delete
    2. yg kamu ni hr2 jual fitnh n snggup jd macai pati sial n pati babi bn umno, ape yg kamu dpt? kamu ni pun same 5 x 2 n sbb tu laa d dlm ht kamu ade sketul batu jename bpk setan masih melekat d dlm ht kamu...cermin dulu muke kamu hodoh kh x???

      Delete
    3. 22.44 fitnah apebende nye jendul.kau buktikan plk yg anwer tu bkn kki jubur jntan n main ngn ayam.tlng jwab king of iblis.aku x ckap klau skdar sdap mulut je.kau lain iblis mmng cmtu.sedarle kau tu da dibulat bulat dikencingkan anwer.aku dulu 98 pun pngikut tgar reformasi tpi da sdar.x yah tgk cermin aku hensem tpi bkn kki jubur

      Delete
    4. 2345 dulu aku mmg pengundi bn, tp bn skrg bkn nya sprt dulu n skrg ni pati tu bnyk menyimpan macai2 nye brtuhan kn raja iblis setan trmasuk kau bro n sbb tu laa pati tu d lebel sbgai pati sial n bnyk mengundang bale kat m'sia n sbb tu laa aku trus transfr ke PR

      Delete
    5. 20:26 lu pun kki spin jgk.snang je soalan gua tu.yg lu ckp lain wat ape.gua pendekan cite lu pun da trgolong mnat aawww ye.sorry bro jahil jahil gua maseh bertuhankan Allah.bale ape bro tu ujian Allah utk umatnye dimane mane pun.Allah x kejam bro.maha pengasih lgi maha penyayang so Dia nk tgk umat dia tau byukur ke tdak...paham bro

      Delete
  8. Mempercayai mahkamah yg bukan mengikut syariat islam hukumnya haram. Dalam neraka bersama abu lahab.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mlakukan pekara yg blawanan ngn hukum tuhan mne tmpatnye.

      Delete
    2. Bertuankan peliwat dan pemuki sundal...hukumnya??

      Delete
  9. Mahkamah dunia pun dah salah, mahkamah akhirat lagilah wahai bahlol. Kau yg bodoh lagi bangang nak salah mahkamah konon. Yang kau pertahan ahli politik gay tua tu wat apa...ramai lagi org yg baik dan mulia dlm msia ni yg kau perlu berguru.. Kau memang keturunan pengkhaInat dan jahat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 0837 kau pun same ke mhkmh neraka nanti bila kau dh mampuss n prcayalh nanti bhwa sgla prbuatn kamu yg hr2 buat fitnh akn menyempitkn lg rezeki akn dtg kat kamu yg dh jd keturunan anak bpk setan...jgn marah bro

      Delete
    2. 22:34 kau ckp jgn marah tpi tgk komen ni buat orng marah cmpur kesian.sbb nye knape la komen kau ni mcm orng bngang n bebal je.lngsung mcm bdk x skolah.klau bngang gi skolah bljar lgi lpas bru komen

      Delete
  10. Anwar muka keroh, tiada serinya lagi, aku nak anwar yang dulu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Susah nak dpt nuor yg dulu....
      Selagi tidak bersumpah laknat dan bertobat nasuha...

      Delete
    2. ssh nak tengok muke najibo mcm dulu...tp skrg, hr2 bale dtg x henti2 kat ngra malaysia....ade kpl selam utk prg mancing...ade radar utk tropong org2 bn umno buat mksiat....hidup ngri selangor ku..

      Delete
  11. Nuar mmpertikaikn radar mlysia xleh detect mh370 mlencong ke lain pdhal RADAR k wan lg HAMPEH xleh lnsung mndetect TORPEDO nuar yg slalu tersasar ke tmpt lain..EXPIRED DAH..kene obohaul blik ni..kehkeh

    ReplyDelete
  12. Muka keroh adalah wajah manusia yg jahat, tamak, pengkhainat , munafik, tidak bersyukur, perosak agama dan bangsa. Anda semua penilainya.. Nilailah dgn istiqamah dan iman yg bersih. Aaamimm

    ReplyDelete
  13. Jika anda menilai spt pengikut tegar PkR dan parti bodoh PAS yang perut pedalnya hitam macam tahi tandanya anda sama bangsat dan keparat spt pengkhainat agama islam dan bangsa melayu di bumi msia yg makmur ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cittt... poooodah..lu dah bertahun2 keje spin statemen milosuam..agaknya dah puas mkn hasil Bangkai Neraka..tu sbb komen makin mnjd2

      Delete
    2. setan 12:01..kau ni pun same mcm prangai anak bpk sgla iblis setan yg sllu jual fitnh sane c ni n sbb tu laa kau dh bljr d sklh macai bapak nerake yg hr2 pkai timbang buatn bpk nerake n kau pun trgolong d dlm pati sial yg hr2 bnyk trima bale n lbh baik kau ni taubt nasuha sblum roh kamu kene cabut dgn siksa nye

      Delete
    3. sdap mulut kau srh orng btaubat,abis kau bdua lak cmne.jwb bro@jebon

      Delete
    4. ALLAH SWT akn ampunkn sgla dosa2 DSAI n klrganya n memanjangkn umur nya agar dpt memimpin PR n jg akn mengmbil alih pmerinthan drpd pati bpk nerake pd PRU 14

      Delete
    5. 20:34 lu doakan utk diampunkan dosa dosa dia tu bagus n pnjangkan umur pun bagus tpi bkn utk mjdi pm tpi supaya btaubat mlakukan pekara yg perlu disbutkan.gi nsihat kan sinwar tu dulu pda lu pgil orng lain bapa neraka.lu pun ikut skali ok

      Delete
  14. Roh gay dan pengikutnya akan dicabut dengan seksanya wahai manusia!!!

    ReplyDelete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda