Loading...

Panggilan Media | Hujah Penggulungan Pendakwaan Terhadap Chegubard

Panggilan Media

Kepada tuan/puan editor,

Menjemput semua pengamal media untuk membuat liputan sambungan perbicaraan dan 'Hujah Penggulungan Pendakwaan' terhadap che'GuBard dalam kes himpunan aman di Padang Timur (Amcorp Mall). Berikut adalah maklumat masa dan lokasi mahkamah;

Tarikh: 11 April 2014 (Jumaat)
Masa: 9 pagi
Lokasi: Mahkamah Seksyen Petaling Jaya

Dimaklumkan juga, esok Datuk Johari Abdul turut disapina oleh DPP sebagai saksi pendakwa. Orang ramai juga dijemput hadir untuk memberi sokongan.

Edy Noor Reduan
Pengarah Propaganda SAMM

Post a Comment

21 Comments

  1. nama pun propaganda.so pikir pikirkan harus kah kite mberi sokongan terhadap kes tersebut yg kononnye perhimpunan aman.

    ReplyDelete
  2. Yang untung tetap depa. Gaji tinggi tetap depa. Depa makan daging. Kita makan kuah.
    cukuplah. Engko buat engko tanggonglah sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasa bila bawa ke mahkamah, geng PR akan menang..Takbir

      Delete
  3. jangan pergi, buang masa saja, untok apa nak pergi ? Satu soalan cepu gangsa untok pengikut buntot chegu bad..

    ReplyDelete
  4. aku sokong 1000% utk chegubad krn kau adalh pjuang tulen n pjuang demokrasi n aku doakn agar chegubad d panjangkn umur, d murahkn rezeki olh ALLAH swt...amiin...

    ReplyDelete
  5. Selagi tak jumpa jam omega jangan cerita pasal kehilangan kapal terbang, apa kaki puak pkr ni, buat malu aje..

    ReplyDelete
  6. Mh370 pun take jumpa nk Tanya jam baghal punya mamat ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg kau ni bebal bebenor ape ke halnye.mmng betul jam yg kcil pun blh dispin kan.tu yg kcoh ckp kerjaan x btul psl mh370.kapalterbang ngn jam same ke.bebal bebal

      Delete
  7. Duduk dirumah dgn keluarga lagi baik, aman, bahagia dan buat amal ibadat serta bersukan bersama2 keluarga drp ikut barua pengkhainat agama dan bangsa melayu. Msia aman maju jaya. Hapuskan LGBT dan puak2 gay tua

    ReplyDelete
    Replies
    1. 22:06 lbh baik bro jual kangkong brsame najibo n dpt lh pulak rosmah belikn kangkong tu utk d brikn dgn klrga bro n klrga pswat mas yg hilang entah ke mane....kuhkuhkuh...

      Delete
  8. Tuhan bersamamu chegu Bard..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiada tuhan mlainkan Allah.paham x.sebut tk btul tu bro.so chegu bard anwer akan bsama mu

      Delete
    2. Allah bersamamu chegu Bard..

      Delete
    3. mmng le Allah bsama smue orng tpi tau ke orng tu bsyukur ngn nikmat yg Dia beri

      Delete
  9. Kami penoreh getah hanya mampu makan kangkong berulam jering. Hidup umno ..
    Kami redho makan kangkong walau menteri seronok main golf.

    ReplyDelete
    Replies
    1. awat hang hina penoreh getah plk.jnji rezki halal.yg lain lantak le.x kne kat dunia sok kne akhirat.lu jgn nk provokasi bro.jendul pkr

      Delete
  10. Jangan pergi aje, cukop la aku ikut reformasi anwar tahon 99 dulu, zaman remaja dulu boleh la aku ikut sebab kepala gila gila masa itu, sekarang aku dah ada empat anak, lebih baik dudok rumah bergurau dengan anak anak, pergi nak tengok chegu bard untok apa ? tak ada maknanya !

    ReplyDelete
  11. yezz bro.gua pun ikut refmasi98 tpi nsb cpt sdar.jendul jendul pkr ckp ape pun x guna.x sdar dia orng di kudakan si nuar.sok bila sinuar kne than entah ape pulak nk buat@jebon

    ReplyDelete
  12. BLACKOUT ni penipu pling besar dlm dnia..nysal aku pegiiii

    ReplyDelete
  13. Bekas Cikgu Malaya Sarawak 8312 April 2014 at 21:09

    Hello Cikgu....Berani Buat Berani Tanggung, Silap Tonggeng Nuar Bedal Punggung, Dulu Bolih Tipu Sekampung, Sekarang Cikgu Sendiri Melolong!!! Padan muka Cikgu. Tak lama lagi makan kangkung yg korang kutuk2 tu.

    ReplyDelete
  14. Cikgi malaya sarawak 83.. Aku rasa kepala hotak kau dh sasau la,terang2 la skrg ni rakyat malaysia di bodoh-bodoh kn je oleh kerajaan rejim najib n rosmah..dh mcm binatang rejim rosmahjib layan rakyat marhaen,lu xde otak ke pikir!! Dh kira seribu rahmat la ade warga mcm chegubard ni nk berjuang utk pihak rakyat...jd kalo lu xde keberanian dan smngt nk jd pejuang keadilan rakyat,lu duduk je snyap2 dan xpayah la lu nk jilat jubor najib n rosmah,dh la jubor rosmah besar gedebak,xlarat lu nk jilat nnt!!!

    ReplyDelete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda