Loading...

SEBUTAN SEMULA Pendakwaan PAA Berkaitan Himpunan Blackout Amcorp Mall

MEDIA ADVISORY

Kepada tuan editor dan pengamal media,

1. Dimaklumkan bahawa esok akan berlangsung SEBUTAN SEMULA kes PAA pendakwaan terhadap che'GuBard berkaitan Himpunan Blackout 505 di Padang Timur Amcorp Mall, Petaling Jaya.

Berikut adalah maklumat tarikh, masa dan lokasi;

Tarikh: 5 Jun 2014
Masa: 9.30 pagi
Venue: Mahkamah Seksyen Petaling Jaya
Pertanyaan: 012-6794704 (Yaser), 016-6858558 (Azif)

Dijemput semua pihak media hadir membuat liputan, dan orang ramai hadir memberi sokongan.

Sekian

Edy Noor Reduan
Pengarah Propaganda
Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM)


Post a Comment

83 Comments

  1. Sia2 ko buat kerja gila nuor gay tu chegu bard oi...
    Nuor cuma mastermind...korang yg sengsara menjawab di mahkamah..
    Alih2..bila ko nak tegakkan kebenaran...ko kena gantung tak bertali lah pulak....ADIL KER????

    Cai...semoga korang berfikir balik perjuangan sia2 utk nuor tu cai...
    Baik ko tlg rakyat dgn ketengahkan masalah rakyat mcm tv3 buat tu dpd buat propaganda demi menegak kote bengkok nuor gay tu.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO BABI CELAKA





      UMNO BABI CELAKA





      UMNO BABI CELAKA






      UMNO BABI CELAKA





      UMNO BABI CELAKA





      UMNO BABI CELAKA




      UMNO BABI CELAKA

      Delete
    2. Relaks la cai...
      Tak kan meroyan pulak dgn sumpah seranah mcm tu....ajaran gay tua tu ker??!!
      Hehehe....umno akan celaka klu ada manusia mcm anwar ibrahim jadi pemimpinnya.....hehehe

      Delete
    3. Celakenya

      Delete
    4. mamat 2340 tu kldai bebal.da x blh diajor.bengap nye smpi ke tua tu.yg lain sabor je la...puii

      Delete
    5. UMno BABI CELAKA




      UMNO BABI CELAKA




      UMNO BABI CELAKA




      UMNO BABI CWLAKA





      UMNO CWLAKA BABI





      Delete
  2. Replies
    1. UNO BABI CELAKA






      UMNO BABI CELAKA




      UMNO BABI CELAKA

      Delete
    2. Nie lah dia ajaran rba anutan cina babi dap dan anwar gay tua....
      Tak habis2 sumpah seranah org...
      Tak ada modal lain ker cai sejak gagal pru13....hehehe

      Delete
    3. Bab Maki Hamun,Sumpah Seranah,serah pada Puak2 Pas dgn Pkr sbb Pemimpin dia org mcmtu.

      Delete
    4. Celake nya..

      Delete
    5. mamat 2342 tu kldai bebal.da x blh diajor.bengap nye smpi ke tua tu.yg lain sabor je la...puii

      Delete
    6. UMNO BABI CELAKA



      UMNO BABI CELAKA





      UMNO BABI CELAKA




      UMNO BABI CELAKA

      Delete
    7. 0039 budk bengap eh
      0039 bdk bebal eh
      0039 bdk bingai eh
      ..puii

      Delete
  3. A'ah jemput ramai2 datang ye..

    bila dh bkumpul ramai2 cukup korum kite brarak kat jln raya ukur jalan smbil tendang tong sampah, tumbang tiang dn tbalikkan kete polis..

    baru brutal beb.

    lg bagus kita bkemah kat padang smbil bguling2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Celakenya

      Delete
    2. Oraitttt..
      Aku pun nak join jugak!!!
      Aku akan bawak atuk n opah sekali...
      Mrk akan berguling2 sekali dgn samm'pah...

      Delete
    3. UMNO BEBI CELAKA




      UMNO CELAKA BABI




      UMNO CELAKA BABI




      UMNO CELAKA BABI

      Delete
  4. Memg macai umngok ni dilahirkn makbapak dia utk maki hamun& ckp lucah je..jenis keturunan tak sedar diri..tuihhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setahu aku yg pernah jadi otai reformasi....anwar gay tua tu yg kuat menyumpah dan maki hamun!!!
      Belum lagi bab kelentong dan fitnah memanjang dan aktiviti persundalannya!!!
      Terima jer hakikat cai...anwar gay tua tu yg memulakanya...

      Delete
    2. UMNO CELAKA BABI




      UMNO CELAKA BABI




      UMNO CELAKA BABI

      Delete
  5. Dgr cerita...chegu bard meroyan tahap gaban dlm media sosial bila asskrimin tak kena gantung sama??!!!
    Cai...udah2 la....
    Ko tak mampu nak lawan mrk tu cai....
    Mrk tu kira kebal dan ranking mrk dlm pkr tahap dewa...
    Ko bukan kroni abadi...ko cuma anjeng kurap yg layak berguling2 atas jln raya jer...
    Standard ko sama mcm chinadoll dlm video besi....byr duit slps main dan terus blah...
    Jadi tak ada perjuangan jujur yg ko inginkan dlm pukiR nie...hanya utk anwar gay tua tu...

    Aku serulah macai2 dlm samm...
    Nak dihormati oleh rakyat...berjuang utk rakyat....bukan utk kote bengkok anwar gay tua tu...

    Ketengahkan masalah rakyat tanpa peduli org pr ker atau org bn...tu baru rakyat respect!!

    Jgn jadi barua anwar gay tua tu!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO CELAKA BABI




      UMNO CELAKA BABI




      UMNO CELAKA BABI



      UMNO CELAKA BABI

      Delete
  6. Ok wa datang!
    Tapi wa ta tau mau pakai apa baju, itam blekout ka atau kuning cuci bersih, kasi wa idea itet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO CELAKA BABI



      UMNO CELAKA BABI



      UMNO CELAKA BABI

      Delete
  7. cekgu bard mesti dibela! bliau adalah pejuang sejati yang iklas mebela nasib bangsa dan agama dan jugak negara!

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO CELAKA BABI




      UMNO CELAKA BABI




      UMNO CELAKA BABI

      Delete
  8. korang kutuk anwar nih korang apehal? blom cuba blom tau,kita cuba dulu biar anwar jd PM,mana tau dia boley jadi lagi bagus dari najip,5 tahun je kalo tak ngam kita undi semula najip,lagi pon aq tak nampak pon apa keburukan anwar,dia terbaik dalam dunia,ilmu agama dia tinggi tak macam najip!

    ReplyDelete
    Replies
    1. parah betul sakit kau ni bhai...puii

      Delete
    2. UMNO CELAKA BABI



      UMNO CELAKA BABI




      UMNO CELAKA BABI

      Delete
  9. Anwar jugak kebal sebab tak mati walau dah dibagi ngan racun arsenik,tu adalah bukti anwar ada keramat! anugerah tuhan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO CELAKA BABI



      UMNO CELAKA BABI





      UMNO CELAKA BABI

      Delete
  10. Anwar memang anugerah tuhan! masih hidup sihat mnari atas pentas walau dh kena suntik HIV,mmang ada keramat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO CELAKA BABI



      UMNO CELAKA BABI




      UMNO CELAKA BABI

      Delete
  11. Duk umah main dgn bini lg bagus...pembela konon yg dpt untung cina lahanat tu...melayu jugak guling2 atas jalan...bodo

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO CELAKA BABI





      UMNO CELAKA BABI




      UMNO CELAKA BABI

      Delete
    2. Hehehe.....anwar lagi babi
      Sama dgn pengikutnya yg msh dungu....

      Delete
  12. TULISAN NI MENARIK JD SAYA KONGSIKAN...

    woi melayu!
    rumahmu semua dibina indonesia,
    ekonomi pula dikuasai cina,
    golongan profesional semuanya india,
    warung makan pun, mamak dan siam yang berkuasa,
    warga bangla pula menjadi JaGa,
    orang Nepal yang menabur baja,
    orang pakistan usung karpet jaja merata,
    lalu melayu ada apa?

    harapkan ustaz, saling menyesat,
    harapkan hiburan, lagi best filem barat,
    harapkan raja, dok asyik kira daulat,
    harapkan bahasa, banyak telah bertukar kesat,
    harapkan tulisan, jawi pun mereka hambat,
    harapkan tanah, banyak digadai kepada korporat!

    woi melayu!
    masih mendabik menjadi tuan?
    sibuk mahu menjadi tuan,
    rupanya kerja kelas bawahan,
    ditipu mentah menteri atasan,
    konon perjuangan ini untuk kalian!

    kerja sikit, sembang kencang,
    banyak rungut, sikit rancang,
    siapa tegur, dituduh lancang
    duduk warung, gigit kacang!

    woi melayu!
    konon kau pantang dicabar,
    konon kau tangkas menyambar,
    tapi cuma indah khabar,
    rentakmu makin lama makin hambar

    kau melayu aku pun melayu,
    aku menulis bukan cemburu,
    aku mahu engkau tahu,
    kenapa melayu tak macam dulu.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. MILO SUAM!!ko nak KESIANKN chegu bad lg wtpe? da xde gune dah? chegu bad da berada d AWNGAN n terawg2..

      Delete
    2. m,sia.dunia.melayu mendambakan islam.eh..keras pd musuh lembut pd saudara2nya.
      aq kenal gitu melayu.x mcm nko.x ngaku melayu@x.melayu yg sengaja x mahu saling mengenal.sebab kamu sombong kan kan....

      Delete
    3. UMNO CELAKA BABI





      UMNO CELAKA BABI




      UMNO CELAKA BABI

      Delete
    4. 0046 bdk bebal smpi ketua kesian kau ni..puii

      Delete
  13. Lain kali jangan 'sentuh' azmin ali....
    Ko tak layak nak tegur azmin ali....
    Dia dgn anwar mcm belangkas...sedarah sedaging....
    Standard ko hanya anjeng kurap jer....
    Azmin ali kebal dpd segala kemungkaran...
    Betul salah...anwar akan berdiri di hadapannya...
    Bukan di belalang mcm ko chegu bard...oiii!!!

    Harap ko faham dan ubah misi perjuangan ko!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tk krn prihatin dgn prjuangan pkr

      Delete
  14. Chegu bard tak salah apa pun! Jangan aniaya dia k!

    ReplyDelete
  15. Chegu bard itu dekat negeri sembilan tak laku, aku orang pkr nogori aku tahu lah, rumah dia dekat bukit cedang tak jauh dari rumah aku, cakap tak serupa bikin, tinggalkan aje dia...

    ReplyDelete
  16. Yang nuar ni aku tak tahu la, sebab dudok tak sama tempat, yang dia menutoh jubor dak epul tu kebarangkaliannya ada rasa aku la, sebab budak epul itu aku respek kerana berani bersumpah laknat, anwar ada berani ke ...

    ReplyDelete
  17. cekgu bard da byk jasa dalm pkr dan pakatan. Takan semudah itu nak buli dye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tk krn mmpertahankn chegu bard slps puas kau maki hamun dia..

      Delete
  18. Dlm pkr...sapa pandai main urut kote bengkok nuor....dia kebal dr segala dosa dan kemungkaran...
    Tak yah lah nak perjuangkan si nuor tu...dia mmg pelaku maksiat dan penipu besar...
    Chegu bard...ko tukar la perjuangan ko...tak yah bersusah payah berguling2 lagi demi bangkai busuk tu...

    ReplyDelete
  19. Ni sumer poyo...haktuihhh

    ReplyDelete
  20. Ni sumer poyo...haktuihhh

    ReplyDelete
  21. Ni sumer poyo...haktuihhh

    ReplyDelete
  22. Assalamualaikum dan hai =')
    My sayang got married !! ;D Januari
    yang lepas dahhh. Tapi sekarang
    baru nak updatee. Heee. Dah lama
    terkepam entry ni. Tapi baru
    sekarang nak update. Takpelahh.
    Nak cite jugak :p
    Alhamdulillah selamat sudah
    seorang lagi kesayangan menjadi
    isteri orang. Dah takdek kembor dah
    sekarang ni. Tunggu baby bumb
    bump junior pulak jadi kemborrr.
    hehehehe ;D Congrates again my
    dear ! jaga diri and baby elok-elok ye
    =)))
    Gambor banyak sangat nihhh.
    Biorlah gambor berbicara. Okeh ? =))
    Kejadian berlaku pada 26 January
    lepas. (betul ke eh tarikh ni ? haha
    lupa ! rasanya betul ;p)

    ReplyDelete

  23. פִיצַה
    עַמוֹק
    מַצַה
    פַעַר
    קַצֵה
    צֵלסִיוּס
    מַעַן
    בֵיצַה

    ReplyDelete

  24. ﻋﺒﺮ ﻫﺬﺍ ﺍﻟﻘﺎﻣﻮﺱ ﻳﻤﻜﻨﻚ ﺗﺮﺟﻤﺔ ﺍﻟﻨﺺ
    ﺍﻟﺬﻱ ﺗﺮﻳﺪﻩ ﻣﻦ ﺃﻱ ﻟﻐﺔ ﺇﻟﻰ ﺃﻱ ﻟﻐﺔ
    .ﻯﺮﺧﺃ ﺇﺿﻐﻂ ﻋﻠﻰ ﺍﻟﺴﻬﻢ ﻟﻜﻲ ﺗﻐﻴﺮ ﺇﺗﺠﺎﻩ
    .ﺔﻤﺟﺮﺘﻟﺍ
    ﺍﻟﻘﺎﻣﻮﺱ ﻳﺴﻤﺢ ﺑﺘﺮﺟﻤﺔ ﺍﻟﻜﻠﻤﺎﺕ ﻛﺬﻟﻚ
    ﺍﻟﻨﺼﻮﺹ ﻭﻳﻌﻄﻲ ﻧﺘﻴﺠﺔ .ﺓﺪﻴﺟ ﻳﻌﺘﻤﺪ
    ﺍﻟﻤﻮﻗﻊ ﻋﻠﻰ ﻣﺘﺮﺟﻢ ﻟﺠﻠﺐ ﺍﻟﺘﺮﺟﻤﺔ

    ReplyDelete
  25. jika berlalu pergeseran dan kesalahfahaman, pertelingkahan atau kecelaruan sesama muslim kita hendaklah kembali pada Al-Quran dan Sunnah.

    Kita tak kekal lama dalam dunia ini, tiada apa yang hendak direbutkan dalam dunia fana ini.


    ﺇِﻧَّﺎ ﻟِﻠّﻪِ ﻭَﺇِﻧَّـﺎ ﺇِﻟَﻴْﻪِ ﺭَﺍﺟِﻌﻮﻥ

    ReplyDelete
  26. Ni sumer poyo...haktuihhh7 June 2014 at 23:41

    Ni sumer poyo...haktuihhh

    ReplyDelete

  27. Daripada Abu Hurairah r.a.
    Beliau berkata, Rasulullah
    SAW bersabda "Akan keluar
    pada akhir zaman orang-
    orang yang mencari
    keuntungan dunia dengan
    menjual agama. Mereka
    berpakaian di hadapan orang
    lain dengan pakaian yang
    dibuat daripada kulit
    kambing (berpura-pura
    zuhud dari dunia) untuk
    mendapat simpati orang
    ramai, dan perkataan mereka
    lebih manis daripada gula.
    Padahal hati mereka adalah
    hati serigala. Allah SWT
    berfirman kepada mereka
    "Apakah kamu tertipu dengan
    kelembutanKu? Ataukah
    kamu terlalu berani
    berbohong kepadaKu? Demi
    kebesaranKu, Aku bersumpah
    akan menurunkan suatu
    fitnah yang akan terjadi di
    kalangan mereka sendiri,
    sehingga orang yang alim
    (cendekiawan) pun akan
    menjadi bingung" (HR
    Tirmizi)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Riwyat drp macai umno ngok drp papagomo drp menteri cap ayam drp rosmoh drp naji ultuya berkata; aku halalkan cudbury untuk seluruh umat melayu islam di malaysia. Dalam hadis lain drp menteri jamil lopong drp menteri nazri botok drp bisyah mulit lebar drp mak semoh drp najibutoh berkata: tiada apa2 nika makan cadbury kemudia makan pula lemak babi untuk orang2 islam malaysia sahaja.


      Dua hadis ini tidak bertentangan sama sekali. Malah hadis ini adalah sahih.



      Koh koh koh.

      Delete

  28. Daripada Abi Nijih 'Irbadh bin
    Sariyah r.a. berkata, "Telah
    menasihati kami oleh Rasulullah
    . akan satu nasihat yang
    menggetarkan hati kami dan
    menitiskan air mata kami ketika
    mendengarnya, lalu kami berkata, Ya
    Rasulullah, Seolah-olah ini adalah
    nasihat yang terakhir sekali maka
    berilah pesanan kepada kami." Lalu
    baginda pun bersabda, "Aku
    berwasiat akan kamu supaya
    sentiasa bertakwa kepada Allah dan
    mendengar serta taat (kepada
    pemimpin) sekalipun yang meminpin
    kamu itu hanya seorang hamba.
    Sesungguhnya sesiapa yang panjang
    umurnya daripada kamu pasti ia
    akan melihat perselisihan yang
    banyak. Maka hendaklah kamu
    berpegang teguh dengan sunnahku
    dan sunnah para khulafa Ar Rasyidin
    Al Mahdiyin (Khalifah-khalifah yang
    mengetahui kebenaran dan
    mendapat pimpinan ke jalan yang
    benar) dan gigitlah sunah-sunah itu
    dengan gigi geraham dan jauhilah
    perkara-perkara yang baru (bid'ah)
    yang diada-adakan, kerana
    sesungguhnya tiap-tiap bid'ah itu
    adalah sesat." ( H.R. Abu Daud dan
    Tirmizi )

    ReplyDelete
  29. ABC pun ade makna pain ingat Air Batu Campur. Bahaya Tu kalau budak tadika tau

    ReplyDelete
  30. Daripada Abu Sa’id Al-Khudri ra.
    berkata, Bahawasanya Rasulullah
    saw. bersabda, "Kamu akan
    mengikuti jejak langkah umat-umat
    sebelum kamu, sejengkal demi
    sejengkal, sehasta demi sehasta,
    sehingga jikalau mereka masuk ke
    lubang biawak pun kamu akan
    mengikuti mereka." Sahabat
    bertanya, "Ya Rasulullah! Apakah
    Yahudi dan Nashrani yang kau
    maksudkan?" Nabi saw. menjawab,
    "Siapa lagi kalau bukan mereka".
    (H.R. Muslim)

    ReplyDelete

  31. Dan pada Abu Hurairah r.a.
    katanya: Aku mendengar
    RasuIullah saw. bersabda, "Umat
    ku akan ditimpa penyakit-penyakit
    yang pernah menimpa umat-umat
    dahulu". Sahabat bertanya,
    "Apakah penyakit-penyakit umat-
    umat terdahulu itu?" Nabi saw.
    menjawab, "Penyakit-penyakit itu
    ialah (1) terlalu banyak seronok, (2)
    terlalu mewah, (3) menghimpun
    harta sebanyak mungkin, (4) tipu
    menipu dalam merebut harta
    benda dunia, (5) saling memarahi,
    (6) hasut menghasut sehingga jadi
    zalim menzalim".
    (H.R. Hakim)

    ReplyDelete
  32. Daripada Anas r.a. berkata,
    bersabda Rasulullah saw., "Selagi
    akan ada di akhir zaman ahli
    ibadat yang jahil dan ulama yang
    fasiq".
    (H.R. Ibnu Ady)

    ReplyDelete
  33. Daripada Abu Hurairah r.a.
    bahawasanya Rasulullah saw.
    bersabda; "Bersegeralah kamu
    beramal sebelum menemui fitnah
    (ujian berat terhadap iman)
    seumpama malam yang sangat
    gelap. Seseorang yang masih
    beriman di waktu pagi, kemudian
    pada waktu petang dia sudah
    menjadi kafir, atau (Syak Perawi
    Hadis) seseorang yang masih
    beriman di waktu petang,
    kemudian pada esok harinya, dia
    sudah menjadi kafir. Ia telah
    menjual agamanya dengan sedikit
    dari mata benda dunia.
    (H.R.Muslim)

    ReplyDelete
  34. Daripada Ali bin Abi Thalib r.a.
    berkata: Telah bersabda Rasulullah
    saw.; "Sudah hampir sampai suatu
    masa di mana tidak tinggal lagi
    daripada Islam ini kecuali hanya
    namanya, dan tidak tinggal
    daripada Al-Quran itu kecuali
    hanya tulisannya. Masjid-masjid
    mereka tersergam indah, tetapi ia
    kosong daripada hidayah. Ulama
    mereka adalah sejahat-jahat
    makhluk yang ada di bawah kolong
    (naungan) langit. Dari mereka
    berpunca fitnah, dan kepada
    mereka fitnah ini akan kembali".
    (H.R al-Baihaqi)

    ReplyDelete
  35. Daripada Ali bin Abi Thalib r.a.
    Rasulullah saw. Bersabda: "
    Apabila umat ku telah membuat
    lima belas perkara, maka bala pasti
    akan turun kepada mereka iaitu:
    1. Apabila harta negara hanya
    beredar pada orang-orang
    tertentu.
    2. Apabila amanah dijadikan
    suatu sumber keuntungan.
    3. Zakat dijadikan hutang.
    4. Suami memperturutkan
    kehendak isteri.
    5. Anak derhaka terhadap ibunya,
    6. Sedangkan ia berbaik-baik
    dengan kawannya.
    7. Ia suka menjauhkan diri
    daripada ayahnya.
    8. Suara sudah ditinggikan di
    dalam masjid.
    9. Yang menjadi ketua satu kaum
    adalah orang yang terhina di
    antara mereka.
    10. Seseorang dimuliakan kerana
    ditakuti kejahatannya.
    11. Khamar (arak) sudah diminum
    di merata tempat.
    12. Kain sutera banyak dipakai
    (oleh kaum lelaki).
    13. Para artis-artis disanjung-
    sanjung.
    14. Muzik banyak dimainkan.
    15. Generasi akhir umat ini
    melaknat (menyalahkan)
    generasi pertama (sahabat).
    Maka pada ketika itu hendaklah
    mereka menanti angin merah atau
    gempa bumi atau pun mereka akan
    dirobah menjadi makhluk lain".
    (H.R Termizi)

    ReplyDelete

  36. Daripada Ibnu Omar r.a. berkata:
    Berhadap Rasulullah saw. kepada
    kami (pada suatu hari) kemudian
    beliau bersabda; "Wahai kaum
    Muhajirin, lima perkara kalau kamu
    telah dibalakan dengannya (kalau
    kamu telah mengerjakannya), maka
    tiada kebaikan lagi bagi kamu. Dan
    aku berlindung dengan Allah swt.,
    semoga kamu tidak menemui masa
    itu. Perkara-perkara itu ialah:
    1. Tiada terzahir (nampak)
    perzinaan pada suatu kaum
    sehingga mereka berani
    berterus terang melakukannya,
    kecuali mereka akan ditimpa
    penyakit Tha'un yang cepat
    merebak di kalangan mereka,
    dan mereka akan ditimpa
    penyakit-penyakit yang belum
    pernah menimpa umat-umat
    yang telah lalu.
    2. Dan tiada mereka
    mengurangkan sukatan dan
    timbangan, kecuali mereka
    akan dibalakan dengan
    kemarau dan susah mencari
    rezeki dan kezaliman daripada
    kalangan pepimpin mereka.
    3. Dan tiada menahan mereka
    akan zakat harta benda kecuali
    ditahan untuk mereka air hujan
    dari langit. Jikalau tiada ada
    binatang (yang juga hidup
    diatas permukaan bumi ini)
    tentunya mereka tidak akan
    diberi hujan oleh Allah swt.
    4. Dan tiada mereka mungkir akan
    janji Allah dan Rasulnya
    kecuali Allah akan
    menguasakan ke atas mereka
    musuh mereka, maka musuh
    itu merampas sebahagian
    daripada apa yang ada di
    tangan mereka.
    5. Dan apabila pemimpin-
    pemimpin mereka tidak
    melaksanakan hukum Allah
    yang terkandung dalam al-
    Quran dan tidak mahu
    menjadikannya sebagai pilihan,
    maka (di saat ini) Allah akan
    menjadikan peperangan di
    kalangan mereka sendiri ".
    (H.R Ibnu Majah)

    ReplyDelete
  37. Allahu'alam


    ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﻴﻜﻢ ﻭﺭﺣﻤﻪ ﺍﻟﻠﻪ ﻭﺑﺮﻛﺎﺗﻪ

    ReplyDelete
  38. AKU CADANG SAMM JADI NGO BEBAS...
    BOLEH KRITIK PIHAK KERAJAAN DAN PEMBANGKANG...
    BARU PERJUANGAN KORANG HEBAT DI MATA RAKYAT...
    ASYIK KRITIK KERAJAAN TANPA PEDULIKAN KEBURUKAN PEMBANGKANG...NAMPAK SGT PILIH KASIH...

    ReplyDelete
  39. SAMM adalah singkatan kepada Solidariti Anak Muda Malaysia,diasaskan olih CguBard..CguBard adalah bekas guru yg berkhidmat dgn kerajaan BN..tetapi disebabkan terlalu taksub dgn Anwar Ibrahim,beliau menghasud ramai guru2 supaya membenci dan menentang kerajaan,beliau juga seorang yg lupa daratan dan tidak berterima setelah kepada kerajaan BN yg banyak membantu beliau sehingga menjadi seorg Guru...

    ReplyDelete
  40. Neg m'sia ni hak semua org, jgn bangsatkn neg ini kpunyaan org politik semata2, sdgkn kbykn mrk yg mnjd pgkhianat.. tidak amanah dgn tanggungjwb yg dberikn..

    ReplyDelete
  41. Nak sokong mana2 parti politik itu hak masing2. Kakitangan k' jaan hanya bekerja dgn kerajaan bukan dgn parti umno @ BN. Kena faham berpolitik jgn jadi insan2 bengong ttp berlagak pandai.

    ReplyDelete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda