Loading...

Siti Nurhaliza kena maki dengan penyokong Jamal Jamban

HANYA kerana menulis perkataan ringkas "jangan jadi macam Jamal ye" di akaun instagram miliknya berhubung tindakan 'bangang' Jamal Jamban yang bertuala mahu tumpang mandi di pejabat MB Selangor dua hari lalu, penyanyi terkenal Dato' Siti Nurhaliza kena maki dengan penyokong-penyokong Jamal Jamban.

Rata-rata penyokong Jamal menjadikan isu belum mendapat zuriat sebagai bahan mengutuk Siti.



Para penyokong Jamal sanggup menghina Siti dengan mengaitkan peristiwa keguguran anak penyanyi nombor satu negara itu baru-baru ini sebagai modal untuk memakinya. Malah Jamal Jamban sendiri turut berkongsi status tersebut di halaman facebook miliknya.



Dalam reaksi berhubung kutukan tersebut, Siti Nurhaliza melalui akaun twitternya menganggap para penyokong jamal yang mengutuknya bercakap tidak menggunakan otak yang dianugerahkan oleh Allah.



Nampak sangat para penyokong ni semua otak dan cara berfikir sama taraf seperti idola mereka si Jamal Jamban.

Post a Comment

8 Comments

  1. KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
    dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
    beri 4 angka [5290] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI.
    dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
    ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu AKI. insya
    allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
    kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
    sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
    yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI DARSA,,di no (((085-321-606-847)))
    insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 770 JUTA , wassalam





    ReplyDelete
  2. Jamal Pak Tongkol orangnya sewel
    Duduk di Sekincan tinggal di Ampang
    Masuk berita pakai towel
    Kutukan utk dirinya terus terpampang.

    ReplyDelete
  3. Jamal Jamban nama seekor ungka

    Minat Zuraidah sampai berdarah hidungnya

    Dipenuhi najis kosong otaknya

    Siapa menyokong, sebodoh2 manusia



    Jamal Tuala gelaran barunya

    Tak dapat mandi heboh sedunia

    Susah nk dapat spesis serupa

    Kalau ada kosong, simpanlah di zoo Negara



    Jamal Pak Tongkol juga gelarannya

    Memakai tuala keliling kota

    Lama tak mandi mandi hapak baunya

    Tunggu jadi jenazah kita mandikan bersama


    Aamiin

    ReplyDelete
  4. Azmin jamban per criter ? x nak citer ? sama la ngan pengikut2nya, otak cam pale taik.. kah kah..

    ReplyDelete
  5. Ade jugak yg sokong si Jamban ni atas tu...dunia, dunia

    ReplyDelete
  6. Ada juga penyokong azmin jamban ni atas tu....dunia, dunia

    ReplyDelete
  7. Penyokong jamal jamban ditected..malu la org tgk ketua kau..cm org sewel pn ade..kah kah kah

    ReplyDelete
  8. Keje2 mcm ni patutnya dia upah la orang lain buat sebab boleh memalukan parti bagi watak seorang leader. Tapi takde orang yg nak kot. Orang tak waras pun masih boleh ada sifat sabar dan malu nak buat keje macamtu.

    ReplyDelete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda