Pembaca berita TV3 kena kecam nampak lurah ketika siaran langsung

PEMBACA berita wanita TV3, kena kecam kerana disifatkan memakai pakaian tidak sesuai atau tidak sopan sehingga nampak lurah ketika siaran langsung siaran berita stesen itu kelmarin.

tv3 nampak lurah

"Sepuluh kali aku zoom benda ni sama ada baju dia ke memang lurah dia, aku ni jenis suka tengok berita tengah malam, walaupun Bahasa Inggeris bangang sikit," luah Ekyn Rosni melalui laman facebook miliknya.

"Tapi aku rasa tak sesuai sungguh pemberita baca berita dengan pakaian macam ni. Macam nak dipertontonkan dekat rakyat satu Malaysia ke?" Soalnya.

Beliau berharap ada pihak yang boleh menegur pihak TV3 supaya menetapkan pembaca berita wanita tidak berpakaian seksi ketika siaran langsung.

"Pakai yang lebih sopan boleh kot, harap ada yang boleh tegur TV3 ni suruh pemberita dia jangan terlalu seksi sangat," katanya.

Ekyn turut mengirimkan tangkapan layar program TV3 berkenaan yang menunjukkan pembaca berita wanita tersebut berpakaian sehingga penampakan lurah ketika membaca berita dalam keadaan duduk dan berdiri.

nampak lurah

Kiriman itu menjadi tular di media sosial sekali Gus menerima kecaman orang ramai. — 24 November 2017

19 Comments

  1. Dia Pakai macam tu baru tak "mengantuk" penonton.

    ReplyDelete
  2. Pemikiran / niat yg jahat, semua pun tak betul...

    ReplyDelete
  3. apa nama pemberita ni?

    ReplyDelete
  4. Anon 7:45, kalau mengantuk pergi tidur. Anon 7:57, pemikiran jahat atau tidak, berpakaian begitu TIDAK SESUAI.

    ReplyDelete
  5. Bila otak kotor Semua Mau x kena ..... mentality boleh x Tukar?

    ReplyDelete
  6. bukan ada apa-apa pun. macam nie pun nak jadi isu! pergi mampuslah kalau semua tak boleh. duduk dalam hutan pakai cawat. baru seksi.

    ReplyDelete
  7. lain kali suruh menteri dan sekelian waktunya keluarkan arahan supaya jangan ada pembaca TV dari kalangan manusia lagi. Keluarkan gambar badak. Kalau badak pun boleh stim, hantarkan sahaja penonton yang banyak kmplen ke tanjung rambutan serta tampoi. kalau boleh gantikan semua menteri tu sekali dengan haiwan dalam zoo.

    ReplyDelete
  8. Bukan nk jadikn isu..tp ini soal kesejahteraan awam. Kita wajib tegur klu ada pihak yg menimbulkn keresahan di kalangan rakyat. Jauh sekali utk buat modal berpolitik. Jgn

    ReplyDelete
  9. haramkan semua berita yang memerlukan pembaca. ada aku kisah? berita dalam malaysia lawak aje yang lebih. balik-balik muka sakai dan badak tua terhegeh-hegeh rasmikan segala macam mak nenek. mansuhkan aje. tak payah nak ada berita. orang tak peduli pun. menyemak aje pun.

    ReplyDelete
  10. berita singapura jauh lebih bermutu. malaysia tak payah nak kecoh keluarkan berita sendiri. langsung tak ada kualiti. tutupkan sahaja semua media berita di malaysia nie. ternyata singapura lebih hebat! malaysia cuma tahu cerita lucah sahaja. podah!

    ReplyDelete
  11. Tutup penuh paling sesuai lah kan? Baguslah suruh semua pemberita wanita TV3 tutup rapat dari kepala hingga ke hujung jari kaki..lagipun saya tak pernah menonton TV3 lama dah..tak ada masalah langsung..

    ReplyDelete
  12. Saja nak promo kasi naik rating. Kopek berbulu tu. Tak pyh tgk.

    ReplyDelete
  13. Korang ni jadi taliban apasal? Jgn cave-minded sangat boleh?

    ReplyDelete
  14. Taliban abah ekau! soda tak kek negagho mano ni?

    ReplyDelete
  15. Selain Johor - semua tempat dah dikuasai Taliban.

    ReplyDelete
  16. ini cobaaan, kalau tak da yg protes , yg lain2 akan datang dgn lebih hebat dan seksi.

    ReplyDelete
  17. kalau gitu jangan suruh manusia
    HAPPY NEW YEAR 2018 AYO DAFTAR AKUN ANDA HANYA DI WWW S128AGEN COM
    MARI KITA RAYAKAN BERSAMA - SAMA
    Claim Segera Bonus Natal Dan Tahun Baru Hanya Di AgenS128 org :D
    Nikmati Semua Bonus Yang Kami Berikan, Hubungi Kami Sekarang Juga :)
    Untuk Lebih lengkapnya bos bisa lihat di Link kami :
    www s128agen net / www s128agen com
    Contact Kami :
    BBM : D8B84EE1
    Line id : agens1288
    WhatsApp : 0878-6720-2559

    ReplyDelete
  18. SAYA MENYAMBUT ANDA SEMUA DI PAGE INI
    INI IALAH CERITA SAYA

    Saya MURNI SANTI, seorang wanita, ibu, kakak dan rakan dari (Bekasi), Indonesia, saya seorang PENGURUS ESTATE SEBENAR dan saya telah mengalami banyak tekanan kewangan baru-baru ini, tidak ada yang mahu meminjam wang kepada kami untuk menyelesaikan projek komersial kami yang telah dibina dalam beberapa bulan sekarang. Saya telah ditipu oleh beberapa syarikat pinjaman palsu yang menuntut sejumlah wang daripada saya tanpa kami menerima pinjaman.

    Saya kecewa, suami saya berusaha sebaik mungkin dan menolong, saya akan membunuh diri kerana kesakitan, terlalu banyak ditanggung dan saya kehilangan harapan, sehingga saya diperkenalkan kepada SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN GLOBAL sebuah syarikat pinjaman yang ditaja oleh bank dunia itu sendiri.

    Saya memutuskan untuk memohon pinjaman dan menghubungi syarikat itu, pegawai pinjaman mereka yang benar-benar memberi saya harapan dan memberitahu saya jangan bimbang syarikat itu akan meminjamkan wang kepada saya, walaupun jumlah yang saya perlukan sangat besar, dan semua yang saya dapat berikan kepada mereka keperluan yang merupakan beberapa maklumat peribadi, yang saya lakukan.

    Saya melalui semua proses, mereka berjanji akan meminjamkan wang yang saya minta setelah mengesahkan saya layak untuk mendapatkan pinjaman, saya diminta untuk menunggu, yang paling mengejutkan adalah pinjaman yang dimasukkan ke dalam akaun saya dan saya mengesahkannya .. Kami syarikat kembali dari segi kewangan dan keluarga saya berjaya dengan baik ini menjadikan hidup saya lebih baik, saya bersyukur kepada Allah dan kepada semua PINJAMAN PEMBERIAN GLOBAL
    GMAIL ..... allglobalgrantloan@gmail.com

    UNTUK MENGHUBUNGI SAYA
    Murni Santi
    murnisanti55@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Are you desperately in need of a hacker in any area of your life??? then you can contact; ( HACKINTECHNOLOGYatGMAILdotCOM ) services like; -hack into your cheating partner's phone(whatsapp,bbm.gmail,icloud,facebook, twitter,snap chat and others) -Sales of Blank ATM cards. -hack into email accounts and trace email location -all social media accounts, -school database to clear or change grades, -Retrieval of lost file/documents -DUIs -company records and systems, -Bank accounts,Paypal accounts -Credit cards hacker -Credit score hack -Monitor any phone and email address -Websites hacking, pentesting. -IP addresses and people tracking. -Hacking courses and classes CONTACT THEM= .HACKINTECHNOLOGYatGMAILdotCOM WHATSAPP +12132951376(WHATSAPP) my services are the best on the market and 100% security and discreet work is guarante

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan