Wednesday

Hero tua muncul lagi menunjukkan kebodohan




Dah lama tak dengar cerita pasal KJ nih, yelah cabel dah tak kuat sekarang ni, dah tak boleh nak menonjol selalu, tapi nampaknya bila ada peluang Khairy Jamaludin tak lepaskan peluang mengetuai barisan hadapan.

Barulah nampak 'hero' kalau berdiri di barisan hadapan, baru semua orang ingat semula taring KJ yang dulu. Ketua Pemuda UMNO yang lantang berkata-kata yang tak gentar dengan siapapun, semua dia langgar semacam. Pada siri kali ni, KJ nak bagi amaran keras kat Autralia supaya jangan masuk campur hal perundangan Malaysia.

Tapi KJ ni boleh plak datang sambil buat lawak tongong dia, ingat datang bawak sepanduk besar-besar nak bagi amaran kat Australia konon, Tapi rupanya sambil-sambil bagi amaran, dia tunjuk gak kebodohan wakaka....

Apa kebodohan KJ kali ni? Cube tengok kat banner bawah ni...
Sila klik untuk membesarkan gambar




Cuba tengok tulisan sepanduk tu...
It's Australian practise to interfere with Australian Court? (Ayat penyata)

Sepatutnya begini,

Is it Australia practise to interfere Australian Court? (Ayat tanya)

Malu je kat orang, dah la berita ni mendapat liputan meluas seluruh dunia, em secara tak langsung tersebarlah kebodohan KJ dan kawan-kawannya ke seluruh dunia wakaka..


CiLiK©: Hai bekas student Oxford pun tak pandai tulih ke?

6 comments

eja prati'se'--->practi'ce'

typo..
eja practi'se'--->practi'ce'
br btul..hehe

KHaiRi_Loves_JuborSHyFooL delete 23 February 2010 at 23:06

FUCKK UUU KHAIRII BODOHHHH!!!!!!

kena amik kelas foundation english nie...

oxford?? abah aku yg sekolah kampung pon terer english

Seorang lagi agen yahudi. Hanya muncul dalam isu yang hangat, supaya nampak macho. Belum mendapat anugerah bintang apa2. Sebab tidak ada jasa lagi kepada masyarakat selain daripada menyusahkan semua orang, luar dan dalam umngok.

Apa guna jadi pemimpin kalau tiada jasa kepada rakyat? Hanya bermain politik budak sekolah, berdemonstrasi, menyapu kekayaan dan menyerang pembangkang. Kalau nak buat kerja2 kotor serah pada dia ni dgn abang tiri dia ezzam tu.


EmoticonEmoticon