Monday

Kepala Babi siapa punya kerja nih?


Gambar di bawah ni pastinya gambar yang anda tak mungkin dapat lihat di TV3 suku, Utusan Meloya, dan Berita Hairan. Rasa-rasa siapa punya kerja? Orang PAS ke? Orang PKR? atau DAP? UMNO? Fikirlah sendiri...


Sila klik pada gambar untuk melihat gambar-gambar yang lain


Apa yang pasti Kepala baby nih diletakkan dengan sengaja di dalam surau, sebab tak mungkin kepala baby ni masuk sendiri sebab kaki dia dah takde, jadi dia dah tak boleh jalan lagi. Oleh itu baby ni perlukan sesuatu yang mampu nak bawak die. Dan tak mungkin juga binatang yang bawak. Sebab binatang tak mungkin nak bawak kepala baby ni masuk surau kalau harimau makan pun mestilah makan kat hutan tak bawak keluar dari hutan.




13 comments

Aku rasa mustahil dia nak reveal siapa yang buat. Mustahil juga dia nak memburuk-burukkan nama parti sendiri. Aku rasa tiada kaitan semua tu, yang pasti ini angkara golongan kafir laknattullah yang menyerang umat Islam!

Em saya pun bersetuju saudara hasbi... logiknya pasti org kafir dari parti berlawanan, namun kalau ada golongan yang melampaui batas wallahua'lam.....

ni semua propaganda pihak2 tertentu...mungkin musuh utama, atau mungkin orang dalam yang ingin melaga-lagakan...apa pun ini tindakan kurang ajar...menghina agama islam...celaka!!!

aram jadah punye kafir lahanat.. mmg nk mampus diorang yg buat keje bangsat nih... agama aku masjid aku jgn nk jadi tmpt main2 ekk.. sanggup mati aku kerana agama...

orang 9atau orang-orang) yang buat tu memang dan sesungguhnya dilaknati Allah. kalau orang tu Islam, dah lama murtad dan api neraka menunggu.

NI DAH KIRA MELAMPAU TAHAP GILA BABI DAH NI...BABI TAK GILA CAM NI...TAPI BABI GAK YANG DIPERSALAHKAN..SBB ORG YG BUAT PERANGAI NI LEBIH PADA BABI..KALU BABI BOLEH BERCAKAP DIA DAH BAGI TAU SAPE YG PERANGAI CAM BABI YG BUAT CAM NI...

WMZ "ONE"
Babi tu dah mati dah tak boleh
cakap lagi dah hua hua hua... (^^,)

xsbr nk tgok balasan tuhan utk owg y buat bnda nih...

surau kat UM nie..mase pilihan raya kampus...

babi xde tengkuk rupenye... patut xleh nk sembelih..kihkih..

Pertama kali kita doakan Allah menurunkan bala kepada pelaku perbuatan hina ini. Semuga bertukar wajahnya menjadi wajah babi..aminn.

Bukan tektik PAS buat cara ini. Kita pun tidak menuduh siapa tetapi logik akal blh memikirkan siapakah makhluk yang angat benci kepada Islam dan PAS? Rasa2nya bukan golongan bukan Islam tetapi lebih kepada golongan fasik dan munafik yang tidak kekok hendak masuk surau kerana kulitnya mcm Islam tetapi hatinya membenci PAS dan sanggup mengotorkan surau.

Siapa yang bersekongkol dengan yahudi musuh Allah? Bukan MCA bukan MIC bukan Karpal Singh bukan Lim Kit Siang bukan PKR atau PAS,bukan bukan bukan......abis tu siapa? Sendiri jawab lah.

Orang bukan Islam tidak berani berbuat provokasi begitu kerana negara ini masih kuat sistem Raja, polis dan tentera ramai orang Islam dan pertahanan negara semakin kuat. Malah dizaman dharurat komunis dan 13 Mei pun tidak memberi hasil kepada pihak cuba merampas secara kekerasan walaupun umat melayu Islam jauh lebih lemah ketika itu.

Ini bukan fakta untuk kita lalai tetapi cuba berfikir secara halus siapakah yang paling relevan dan tergamak mencemar surau dengan kepala babi hanya kerana bencikan PAS.

Islam hadhari terbukti gagal membentuk syahsiah penyokongnya sendiri, apa lagi rakyat.

Betul tak?

Kalau nak tahu kerja sapa tu...BN=Babi Negara...


EmoticonEmoticon