Friday

Saiful lebih alim dari Yusuf Qardhawi?


Saiful Bukhari Azlan tampil di mahkamah dengan satu perubahan ketara iaitu di dahinya. Mahu tidak mahu kerana sudah menjadi mangsa liwat paling popular di Malaysia, tanda ini menjadi buah mulut orang.

Pada

Yusuf Qardhawi Ulama besar Dunia


Bagaimana pula kalau

2- Saiful berkata Dusta?(Isu liwat ini adalah pembohongan semata-mata)
Tanda di dahi SayFooL pastinya sekadar propaganda, ataupun agenda busuk dia dan orang-orang di belakangnya supaya nampak alim gitu ouw! oh no very ridiculous!!

Bagaimana ye die buat agaknye? Adakah begini?!


http://islamic-animation.blogspot.com

8 comments

saya merasakan isu ini ada kaitan langsung dengan isu lain yang akan menggugat keamanan negara Malaysia tanpa disedari semua. contohnya; isu kalimah Allah-tidak dinafikan kerana berpunca juga daripada 1 Malaysia yang diutarakan PM. kita terlena bahawa pihak yahudi dan nasrani sudah lama merancang untuk ini tetapi masanya sahaja tidak tahu. apabila semangat 1 Malaysia hadir maka di sinilah kekuatan pihak luar....FIKIRKANLAH !!!!!!!

hahaha.. FAKE.. 24jam dok berFB N blog bila masa yg leh naik tanda hitam tu.. porahh.. silap make up kot.. wawawa

Bukan susah nak dapat tanda hitam tu. Lekap le dahi tu kat lantai 24jam. Buat solat taubat banyak2 kerana tahu dosa fitnah tu sangat besar. Harapkan keampunan Allah. Pandangan orang yang ahli dalam agama (bukan imam atau ustaz umno), orang yang benar solatnya, tidakkan nampak tanda hitam kat dahi, tetapi nampak pada seri di wajah.

Astaghfirullah...anak2 muda skunk...jgn mpsndakan ciptaan Allah...HANYA ALLAH SHJ YG TWU KBNARAN...BTAUBATLAH...,,,
-dd-

@tipah

aku setuju ngan ko... smpai terhantuk keyboard laptop tunggu org komen status fb dia...

Duit dah ambik. Kerja kena buat. Sumpah sudah dilafaz di masjid. Kalau tak habiskan kerja hingga berjaya, silap2 kena C4. Dalang mesti kata pada dia, "kau kena habiskan kerja ni demi negara, jangan takut, lepas ni kau boleh bertaubat, yang penting jangan syirik, Tuhan Maha Pengampun".

Agaknya inilah dilema Saifool sehingga terpaksa sujud banyak2 sebelum bala turun.

Jika teori ini salah, maka sahlah produk Minyak Dahi di atas memang jawapannya.

Betul tak?

Hahahah~ lawak sih post nih.. aduh.. =P

Kuat main takraw pun ada tanda didahi, tak semestinya kuat sujud solat.


EmoticonEmoticon