Tuesday

Taktik TV3 menanam kebencian pada Anwar


Selama ini kita sudah sedia maklum bahawa TV3 sememangnya dari zaman kewujudannya telah menjadi media berpengaruh yang dikuasai oleh kerajaan Barisan Nasional, Apa sahaja yang dilakukan oleh kerajaan Barisan Nasional pastinya mendapat sokongan dan liputan meluas oleh TV3, maklumlah stesen TV swasta ini bermotifkan keuntungan dan menjaga periuk nasi mereka agar dapat terus bertahan di negara ini. Lantaklah nak bodek kerajaan ke, nak kaut untung, CiLiK tak kisah pon, masing-masing punya 'survival tactic' cume di sini CiLiK nak tegaskan di sini ialah, matlamat yang tampak benar untuk 'terus hidup' atupun 'play safe' hanya selamat untuk di dunia sahaja yang juga belum pasti terjamin. Di akhirat kelak bersiap sedialah menghadapi akibat dari apa yang telah dilakukan sekiranya mereka menyampaikan berita-berita yang palsu ataupun fitnah.

Baiklah pada entry kali ini CiLiK nak dedahkan salah satu taktik TV3 untuk menanamkan kebencian penonton (rakyat) agar membenci Dato Seri Anuar Ibrahim. Kalau kita tengok filem cerita perompak jarang sekali director filem nak buat watak perompak yang berkopiah dan membawa tasbih, bukan sahaja pakaian malah rupa pelakon yang memegang watak perompak atau perogol akan dipilih dari kalangan pelakon yang mempunyai wajah bengis, senang kata muka pecah rumah lah.... hahaha... jadi dengan ini penonton akan merasa kejahatan perompak walau hanya dengan memandang wajah pelakon sahaja. Jadi apa kaitan dengan DSAI? cuba anda lihat gambar di bawah ini, setiap kali berita berkenaan DSAI keluar di TV3 pasti gambar yang sama digunakan. Dia pilih wajah DSAI yang paling bengis sekali hahaha... kalau tengok memang tak macam ahli politik tapi macam muka perompak.... Sapa punya kerja nih? sapa lagi.... Berita terkini hiburan sensasi TV3 lah


6 comments

tv3 LAncau kiMakkk!! Fuckerrssss!!

yess..btol tu..aku baru perasan benda ni

Di dunia... Allah membiarkan mereka melakukan apa sahaja yang mereka ingin lakukan. Perilaku, kerjabuat terang2 mengikut telunjuk syaitan... Mereka ada kuasa tapi mereka lupa bila2 masa saja, kuasa yang berifat sementara ini akan direntap oleh Allah. Golongan2 celaka yang dilaknat ini akan terus melakukan kezaliman tanpa memikirkan azab seksaanNya di Akhirat nanti hanya untuk terus berkuasa dan memerintah.

Jangan lupa... Doakan golongan2 celaka yang dilaknat ini akan hancur musnah...

Silap besar tektik agen2 yahudi ini.

Semakin Anwar diaibkan, dihina, dizalimi, maka semakin bertambah kebencian rakyat kepada umngok dan semakin bertambah simpati rakyat kepada Anwar dan PR.

Sekarang SPR hendak cuba halang perhimpunan pilihanraya kecil Ulu Selangor konon tidak sesuai dan negara luar tidak ada semua itu. Ini tidak lebih daripada takutkan melihat soongan penyokong PR yang datang berbondong2 macam ombak laut Pantai Morib, penuh skrin kamera TV3 dengan lautan penyokong PR.

Dan gambar seperti itu sangat mengecutkan perut umngok. Mungkin Ibrahim Katak dan Ust Firdaus terpaksa beli TV baru kerana telah menendang pecah TV masing2 kerana tidak tahan melihat lautan penyokong PR setiap kali penamaan calon.

Dulu zaman Mahathir takutkan warna hijau dan biru muda sehingga kalau boleh hendak dicat langit dan tumbuhan2 hijau dengan warna merah umngok. Sekali Unit Amal pakai warna merah pekat, pening umngok.

Sakit mental umngok ni.


EmoticonEmoticon