Sunday

Bukti Liwat Satu Konspirasi


CiLiK© cuba membuatkan entry ini seringkas mungkin supaya mudah anda memahami cerita yang agak rumit untuk difahami ini. Di sini CiLik ingin menunjukkan kepada anda bagaimana isu liwat ini boleh dikatakan konspirasi untuk menjatuhkan DSAI berdasarkan bukti-bukti yang ada. Untuk bukti-bukti yang lain anda boleh rujuk sini Najib perosak konspirasi liwat

Fokus artikel ini ialah untuk menunjukkan kepada anda bahawa Saiful adalah orang suruhan pihak tertentu untuk menyelinap masuk ke dalam PKR dan merosakkan PKR. Siapakah yang menyuruh Saiful menyelinap? Sila baca artikel ini sampai habis juga nilailah bukti-bukti yang diketengahkan.

Bukti 1

Pada hari Rabu, 27 Februari, 2008 bekas rakan sebilik Saiful (Najwan Halimi) sewaktu di UNITEN dahulu ada menulis di dalam Blog beliau tentang perasaan peliknya kerana menemui saiful di ceramah Datuk seri Anwar Ibrahim, Najwan juga ada memaparkan gambar saiful bersama Khairil Annas Jusoh Pegawai Khas kepada Timbalan Presiden UMNO, Najib Razak pada masa itu. Ini membuktikan Saiful mempunyai hubungan tertentu dengan Pegawai Khas Najib sebelum ini. Jadi bagaimana dia bolehmenjadi sukarelawan kepada Anwar ibrahim? Orang najib kerja dengan anwar sebagai sukarelawan PRU12? Pelik bukan?



Bukti 2

Di dalam entry seterusnya di Blog Najwan halimi, pada Selasa, 11 Mac, 2008 di dalam sebuah entry bertajuk Awas! Ada musang berbulu ayam, Najwan Halimi yang sememangnya sangat kenal dengan perangai Saiful ini telah memberi amaran kepada kakitangan dan sekutu-sekutu yang akrab dengan Anwar supaya berwaspada kerana ramai yang menunjukkan minat untuk mendampingi Anwar.Beliau merujuk kepada ancaman orang baru yang diragui latar belakangnya. Malah Najmi juga mengatakan ada antara mereka individu yang terlibat secara langsung dengan Najib Razak. Najmi juga awal-awal telah menulis, Barangkali sikap waspada cukup penting dalam keadaan sebegini. Jangan sampai ada musang berbulu ayam yang kemudiannya memangsakan seluruh reban sebagai santapannya.



Bukti 3

Saiful seperti yang kita sedia maklum adalah seorang yang pro kerajaan dan anti-Anwar Ibrahim buktinya dia adalah Majlis Perwakilan Pelajar pro-aspirasi (pro kerajaan). Tambahan pula dia juga dikesan menjalankan kempen BN di friendster walaupun menjadi sukarelawan KEADILAN. Apa kena budak sengal ni? Jadi sukarelawan Keadilan tetapi kempen untuk BN di friendster?Rosak otak atau rosak akhlak? Otak dia tak rosak, otak penipu, tapi akhlak dia memang jahanam.



Bukti 4

Saiful diakui sendiri oleh Najib bahawa dia ada datang ke pejabat Najib pada 12 FEB 2008 (sebelum jadi sukarelawan PKR). Najib mengatakan Saiful memohon biasiswa. Semua tahu pointer Saiful menurut kata dia sendiri "Sem 1 06/07 GPA 1.0, Sem 2 GPA 0.8 dan CGPA saya sekarang 1.69" memang layak sangat ditendang universiti. Dalam isu meminta biasiswa ini, Siapa yang gila? Najib atau saiful? Saiful sendiri dah tahu pointer teruk ada hati ke nak mintak biasiswa? dengan PM pulak tu. Najib pula tak ada akal ke nak bagi budak gila ni biasiswa?


Baiklah bukti-bukti ini menunjukkan sebelum menyertai PKR sebagai sukarelawan, Saiful mempunyai latar belakang yang sangat mencurigakan. Malah dia hanya wujud di dalam PKR selama kira-kira 3 bulan (PRU12 Mac 2008 sehingga 27 Jun 2008) kemudian dia hilang. Sedar-sedar Anwar telah dituduh meliwat Saiful Bukhari Azlan. Tiba-tiba Saiful bersumpah sehari sebelum penamaan calon Permatang Pauh. Ini tidak hairan kerana strategi atau rancangan Anwar sudah ada di dalam kepala Saiful. Saiful tahu banyak perancangan Anwar termasuk ahli parlimen yang ingin melompat parti. Mungkin budak inilah penangkis BN terhadap 16 Sept 2008.


CiLiK©: Perancangan jahat! Bau hanyir konspirasi terlalu kuat untuk ditutup

25 comments

tunjukkn sekali komen saiFOOL ttg artikel najwan nieh...pdhl si penulis x mention name sesape pon dlm tulisan dia...saiFOOL trase beb!

"Saiful tahu banyak perancangan Anwar termasuk ahli parlimen yang ingin melompat parti. Mungkin budak inilah penangkis BN terhadap 16 Sept 2008."

sekarang dah tak boleh lompat parti ooo dah "tak baik", dulu sblm 16 sept tak apa demokrasi..

Kalau betul dia penangkis 16 sept mmg baguslah saiful tu sbb dia menghalang kerja yang "tak baik".

Mungkin PAS patut bagi 'kredit' sikit sbb dia buat kerja baik.

ape pye xmsuk akal si licik pye comment tah~
bangang~
nk ksi credit wat pe?
kt uniten credit hour pon xdpt nk abis kn
org da ksi bukti2 2 cube la bkak mate~
tgk ngn hati yg terbuka x sebelah mane2~
adoi~
ape nk jd dengan zombie2 umngok nih!!

kebenaran itu kadang kala pahit.

tak betul ke komen aku pasal ayat yg aku ambik tu? yang korang tahu tak habis2 nak membangangkan org.

PAS tak ajar mcm tu, ikutlah ajran islam sebenar jgn jadi mcm UMNO.

xde akai ke sefoollllll nie

Kah kah kah...

Halo LICIK.

Memang PAS tak pernah ajar ahli2nya jadi macam umno, sebab tu:

1-Bila buat sesuatu ahli2nya tak pernah harapkan apa2 ganjaran.
2-Kalau bukan lagi pelajar IPT tak perlu jumpa najib minta biasiswa.
3-PAS tak pernah ajar 'ilmu mengemut' sampai 2 hari macamana umno ajar pada sayfool!!!

Kah kah kah...

yaaa~
pahit utk ditelan oleh anda kn licik
hahaha

tp pahit2 2 g dok diam sorang la~

org dok cite psl sefool~
p sebok psl katak2 lompat lak
g la kt org sembang kata~
bkn kt sni nk lepas akei sempit hang 2

dol..kebenaran tu kdg2 susah utk diakui..

kata2 yg benar tetapi tidak menyebelahi pendapat anda mestilah tidak anda terima..

kebanyakan komen2 dr pihak bkn umno kat sini byk yg mengguna bahasa kasar dan tak selari dgn ajaran islam dan cara Pas yg sepatutnya..

mungkin inilah akibatnya jika pemimpin sendiri suka maki dan mengata org dlm ceramah2..

rasanya sifat ini harus diperbetulkan..tunjukkan yg Pas itu Islam dr segenap segi..harap berubah..jgn jadi mcm Umno..

tlg ler suroh anwar bersumpah...i luv anwar

tlg ler bawa anwar ke makhkamah. dpt ler clearkan nama. i luv anwar

anwar berani kerana benar. jom ke mahkamah. i luv anwar

licik~

aku ade melempar kn kata2 kesat ke?
aku ade maki hamun ke?

tlg la sekali dengan bukti~
jgn ckp mcm contohnye papa gomo + epul

lagi 1 mane bukti kate kn zombie2 umngok xde mecarut memaki hamun?
tgk saje la fan page APC kt FB 2...jgn jd katak bawah tempurung ek~

kebanyakan komen2 dr pihak bkn umno kat sini byk yg mengguna bahasa kasar dan tak selari dgn ajaran islam dan cara Pas yg sepatutnya..

di ulang..kat sini..kat sini

umngok tu apahal..? sebut UMNO je tak boleh?
lagipun buat apa nak ikut diorg..anda ikut la cara islam..
tak de maki hamun org..lembut bersih mulia..

so~ mane pegi nye komen yg kasar 2?
copy paste pliz~

suke ati aku nk pgil sarkas dengan gelaran ape die...
aku nk pgil sarkas = UMNGOK...UMNGOK la

aku xde ikot sape2..
xde nk ikot pon UMNGOK..
tp sebelum nk tegur org di luar kawanan
tegur la dlu org di dalam kawanan anda..phm?

selembut2 abis aku type nih
jgn nk menuduh tanpa bukti la~
jgn nk wat 1 bnde kecik sbgai modal..
kenapa aku pgil maki hamun 2 bende kecik?
sebab kedua2 belah pihak pon maki hamun juga
mencarut juga
so~
kite yg xmo mencarut, tegur dengan baik
kite yg xmo mencarut jugak, xpyh la nk mencarut

mecarut, memaki hamun bkn amalan parti
tapi amalan seseorang...atau lebih senang amalan peribadi
xperlu nk dipersalah kan mane2 parti
ok?...phm?

hal mencarut nih x berbangkit yer~..
sebab pyokong kedua2 belah pihak baek pembangkang or kerajaan ade yg mencarut..

tp harus di ingat pemimpin belah UMNGOK je yang kuat mecarut dan memaki!!!

kalau tak ckp kasar sikit diorang ni bukan paham,
diorang ni batu!!! kepala batu hati batu...

tak pe dakwah kena sabar lembut..ubah sikit biar cara mcm tu..

tindakan penyokong memberi persepsi terhadap Parti...

biarkan mereka mencarut memaki..yg menyokong PAS kenalah buat perubahan.

kata-kata melambang peribadi..

Biar org tgk PAS itu bagus dari pucuk sampai ke akar....

Boleh ye..mulakan perubahan..pemimpin PAS pun kena henti sikap maki hamun..cakap cara baik cara islam..biar smua org tgk betapa indah nya islam.

ok..hentikan maki hamun carut dan kata yg tidak sopan.

yeye

Aku rasa si LICIK ni PIS.

Dan mindset apa ni fikir cam semua org sini suka mencarut, maki?

itu la psl nye~
mindset ape tah...pk kebelah 2..
sikit2 pas...skit2 pas...

tah mcm xde parti laen je~

eh,
kdg2 manusia ni xleh pakai lau ckp manis2 dengan org..
lu pikir ah..
ingat sume owg perfect ke?
lau ko nak oeg hormt ko..
ko kne hormat owg..
ko nan tggu owg berbahasa betol2 dengan ko, ko ingat ah..
ko ni sure 100% gne bhse okey keh?
ak xkish la sape2 pun ko..

LICIK, ko boleh ambik ayat tu je ke untuk argue?
nampak sangat modal ko yg tu je
yang beribu riban perkataan lain tu ko nak argue ape?
takpayah sentuh soal PAS la, kredit la, akhlak la
kite skrg tgh cakap pasal SB kan?
so, ckp pasal SB la
nak kaitkan sampai pucuk pimpinan PAS tu apasal?
just walk in this circle sudah

ko dah habis modal, ckp je habis modal

loser. licik kebende nye.

nak budi bahasa konon umgok ni......
bila dh laha hujah selweng isu liwat jd isu budi bahasa....
fitnah liwat siang mlm pagi petang bertahun2 tu....BUDI BAHASA KEPALA HANGGUK KAU umngokkk

biar che det tu Allah Taala panjangkan umoq dia, nak bagi dia tengok dengan mata kepala dia umngokk barai di tangan parti lawan depa ... tak garu kepala keh pemimpin dan penyembah umngokk bila negeri township yang majoriti tanah-tanehnya dulu milik m berpindah milik kepada cha ya nun alif angkara kena sogok, kena umpan, kena perbodoh, kena tipu, kena betina, kena arak.... siapa semua tu yang kena semua tu ... pemimpin umngokk yang memberi kebenaran, yeng memberi laluan, pindah milik berlaku, merestui segala pembangunan yang dimiliki oleh sebahagian besatnya tokeh-tokeh umngok, dan kawan komponen se Be End menkeroyok projek-projek pembangunan yang akhirnya semua penduduk bandar di penuhi kaum cha ya nun alif.. sbb. m tak berkemampuan .. mahal..sbb nak isi kocek pemimpin nak kempen ketua bahagian, nak kempen pilihanraya... yang membayar ??? pembeli....Nah sekarang negeri yang mereka faraidkan tu Selangor, Perak , Pulau Pinang, Kedah, pernah mengenepikan be end... amacam. Saiful dah tahu siapa yang boleh di sogok,dia bocorkan rahsia, akhirnya konspirasi merampas perak dari tangan pr menceritakan segala-galanya. Betullah tu angkara c cyfool.

pointer sem 1 cuma 1.0???...BODOHHHH BETULL.....x penah aku jumpa budak u bodoh mcmnie...aku xnak ulas pasal liwat,tp pasal pointer..kalau sem 4,5 ke..bleh la terima,sem 1 camtu..BERUK aku pandai lg..baik bg beruk aku masuk U...BODOH BETUL!!..

bodoh btol SAY FOOL ..seterok2 aku pon dpt pointer 2.3 mse sem1.. sem2 tataw lgi...

Allah Maha Mengetahui.... jgn duk wat andaian sndri.. kebongkran akn tbongkar,,Islam akn menang....... yg duk wat fitnah 2,,bleh dh mnta taubat ngn Allah...sma2 mnasihati..


EmoticonEmoticon