Thursday

Saiful berbohong di sidang media


Dalam sidang media dilakukan oleh Saiful Bukhari Azlan sejurus selepas melafazkan sumpah laknatnya dahulu, Saiful menyatakan bahawa dia diliwat secara paksa oleh Anwar Ibrahim. Di sini CiLiK© sediakan bukti kenyataan Say Fool yang dipetik dari Malaysiakini. (Sila klik untuk membesarkan image)



Namun begitu, kenyataan beliau di dalam sidang media tersebut jelas sekali bercanggah dengan keterangan dia di mahkamah. Anda lihat sendiri di mana kenyataan yang menunjukkan dia dipaksa? Adakah dengan Anwar berkata What?!! (Apa) akan menghasilkan tangan ghaib yang boleh membuka seluar Say FooL? Siapa yang merentap Seluar Say Fool dan membuatkan dia bertuala tanpa seluar? Tangan Anwar atau tangan Say Fool sendiri?

Terlalu banyak percanggahan demi percanggahan di dalam isu liwat ini. Jelas sekali ini adalah bukti bahawa Say Fool berbohong! (sila klik untuk membesarkan image)




CiLiK©: Hai banyak betul keraguan dalam kes ni. Kenapalah masih ramai Zombie-zombie UMNGOK yang nak menyokong si pendusta nih? Memang betullah diorang ni mayat hidup yang hanya boleh bergerak dan bercakap tapi tak mampu menggunakan otak!

39 comments

Sayfool ooo sayfool....
sampai bile nk menipu nie?

kemusykilan...

kenyataan akhbar (PC) boleh ke jadikan rujukan... lebih2 lagi akhbar maya?

Kalau akhbar tak boleh dipercayai Utusan yang keluarkan statement yang sama tu menipulah ye? Utusan pun tulis kenyataan yang sama, jd tak payahla percaya semua berita haha apalah...

beb..menda nak paksa ni..tak perlu sepak terajang atau secara fizikal.Paksa ni ada banyak jenis.Paksa jenis fizikal dan psikologi.Psikologi ni pun banyak lagi pecahan dia.Paksa dengan jawatan,kuasa dan rasa hormat.

Anwar masa tu orang besar..saiful tu kuli ja bai.Ala..kamon la..pernah tgk orang yang dah takut kena paksa? Kompom dia akan ikut ja.

Saiful tu sapa nak lawan anwar masa tu? Anwar ada kuasa.Kalau dia terajang anwar,senang-senang ja anwar buleh sumbat dia dalam penjara atas apa2 sebab.Menda nak lawan dengan orang yang ada kuasa ni,tak perlu sepak terajang bagai.

Tak apa..kita akan lihat sapa betul sapa salah.

beb.. itu di suruh berliwat secara paksa bukan diliwat secara paksa..

anon: see? ada paksa jugak kan?

Masih ada juga orang nak menafikan
si saiful ni penipu kenapa ye?
Kalau Saiful takut sangat Anwar khianat
dia sebab dia tumbuk atau terajang Anwar,
kerana Jawatan besar Anwar, kenapa pilih menonggeng?
kenapa pilih berbogel? kenapa pilih
buka seluar dan bertuala? kenapa tak lari sahaja?
kalau dia lari anwar nak jadikan kes ape pulak?
Zombie-zombie UMNGOK semakin hari semakin bangang....

bodoo punya anonymous. Kan shyfool dah gitau yg dia jumpa najib 25hb sebelum di liwat anwar. Klu dia terajang pun, dia leh ngadu kat najib biler masuk mahkamah. Tak ke bodoo si shyfool ni? Dah ngadu kat najib kene liwat then besoknya bagi lagi bontot. Klu lawan pun takde hal la sbb anwar hanya ketua pembangkang. Bukan perdana menteri. Tambah2 lagi perdana menteri berpihak kepada saifool. Apa bonggok sangat orang2 umngok nih?

hahaha laki dayus...

adakah laki dayus nabi mengaku dia umat?

maner kekuatan ko sbg org muda?huhuhu...

haha sepul2..xde kje cr kje..dpt kje wat tahi ayam..haha..plik gler..da la xrela,tp esok jumpe bg lg bontot..mmg bingai

kes liwat saiful ni..sekali imbas macam kes bertaraf kartun..rasa loya dan bodoh nak percaya...

pendek kata kalau tak guna karpal sing pun sebagai loyar...kita sendiri yg jadi loyar anwar...rasanya kita pun boleh menang kes ni...berserabai hujah say fool ni..

tak dak teloq sungguh say fool ni...bubuh penerajang kat anwar tak boleh ka kalau sungguh la anwar nak liwat dia...yang gatai sangat pi dok sua pungkok kat anwar sapa suruh?..tak cerdik sungguh say fool ni...

tapi kalau setakat nak buat fitnah ka..pasai nak duit ka..pasai nak projek ka..pasai nak pangkat ka..sampai sanggup buat fitnah...kira dasyat la...

ingat la...bila kita mati esok lusa...masa orang dok kapan kita tu...kita dah mula jerit pekik dah...apa lagi bila orang nak usung kita keluar dari rumah...dan apa lagi masa dlm perjalanan ke kubur...dan apatah lagi bila orang bawa masuk kita ke dalam lubang kubur...dan apa lagilah bila orang tinggal kita sorang2 kat dalam kubur...dan apa lagi lah bila malaikat munkar nakir datang jumpa kita..dan apalagi lah bila segala ular, lipan, kala jengking mai dok hurung kita...

ingat lah...kalau betul..teruskan...kalau bohong saja..baik hentikan...nasihat rakan seagama...demi kebahagiaan dunia dan akhirat...

ini cuma pandangan peribadi sahaja...dn nasihat peribadi sahaja...

salah silap harap dimaafi...

SAyFooL_BLooDYFooL delete 4 March 2010 at 23:15

SAyFooL fucking LIARR!!
Fucking anonymous UMNGOKK!!
BERAMBUS LA PENCACAI UMNgOK!!
MotherFucker Najib!! ROsmah BiTCH!

ahli parlimen PKR ramai yg lari keluar dari PKR...nasib baik depa tu tak bagi alasan pasal kena liwat dengan anwar macam saifool buat..kalau tidak ..jenuh mahkamah nak bicara kes liwat ni...mahkamah mungkin bertambah pening...

tapi geng ahli parlimen tu cerdik...depa pun tau malu..lagi pun depa pun loya nak muntah kalau mengaku diliwat anwar...ehkehkeh..

lebih baik bagi alasan lain...kehkehkeh...

janji..........xxxxxxkehkehkeh...

orang malysia ni..kalau fikir bijak sikit tk boleh ke...malu la..kat jiran seberang tambak...kehkehkeh..

okla..yg baik itu dari allah..yg daif dan bongok itu dari diri sendiri...

itu namanya fitnah..

betul sikap org umno ckp tnpa fakta dan hujah yg benar..

sikap org umno suka fitnah..

no wonder la..

Ini kejahilan org2 UMNOk yg sentiasa tunduk dengan kebenran kalau anda baca komen anon2 pencacai taik UMNOk mereka akan menyatakan bende yg difikirkan tak masuk akal n lojik akal mereka2 mesti akan kata benar (cth ; anon 11.24)...
Sebenarnya inilah cara / modal mereka utk menyerang pr terutama skali DSAI dengan kes liwat yg tak masuk akal ni...
Tapi apa pun "PERGI JAHANAM DGN UMNOk"(parti perosak bangsa)

umno ni...harap orang sabah dengan orang sarawak saja yang dok sokong...kalau tak...hancus...

di semenanjung pulak..orang johor dengan pahang memang kuat sokong umno...lambat lagi la..nak bersepai umno ni...mungkin 2, 3 generasi lagi kot..

sabah dan sarawak..walaupun tak maju sangat...tapi 'umno memang di hatiku'..itu yg lucu sikit tu...kehkehkeh..

haha ade jgk nk pthn kan c sefool ni dlm komen ni. woi tukang komen yg skong sefool, anwar ni ketua umum keadilan je mse tu. logik ke anwar nk paksa psikologi kat sefool smpai tkut kena penjara? sapa anwar mase tu? skng pn die ade kuase ke? bodoh. ckp xgune akal. tau nk menyembor je keje. balik study bku sekolah ko la. jgn sbok hal org tua. xmatang!

kepada anonymous2 yg blh berfikiran waras, you r not alone...

kepada anonymous juak2 Cepol...there is a limit to your stupidity...Bukti dah jelas, terang dan nyata...jgn perbodohkan diri anda lg dgn hujah2 mcm "Saiful tu sapa nak lawan anwar masa tu? Anwar ada kuasa.Kalau dia terajang anwar,senang-senang ja anwar buleh sumbat dia dalam penjara atas apa2 sebab.Menda nak lawan dengan orang yang ada kuasa ni,tak perlu sepak terajang bagai"...

..............................stupid....

Loh, Anwar skrg control Polis ke? PR ini kerajaan perseketuan ke untuk senang2 sumbat dia dalam penjara? Senang2 sumbat dia (si sayfool) penjara? Aduh, bengong la anonymous atas aku ni.

Lihat sekarang, MAHKAMAH sendiri dah nampak BERAT SEBELAH, kalau betul terjadi Sayfool tendang DSAI, sape menang kes nanti?

Selain tu, dia ada pilihan untuk LARIKAN DIRI selain MEMPERTAHANKAN DIRI. Fikir2 lah~!!

sbnar2 bodo dlm kes ni adalah anonymous 2 atas aku ni..da la anuar da tua,xkn la org muda mcm sayfool tu xleh lawan??sistem kehakiman kat malaysia ni xleh pkai,diktator..stupid!!

rakyat m'sia

betullah kartun....kenapalah kita semua ditakdirkan jumpa orang bongok macam say pool ni...nak cakap pun malas..nonsense ...agaknya si pool ni ..otak mereng...aku tengok...mcm xde perasaan je...bodo2 je muka dia...

maksudnya liwat tu memang berlaku yer sama ada saipool rela atau tak?

Apa yang akan dibuat,,,,,
kita lawan PRU13...
kalau tak ubah...negara bakal...
DIJAJAH....
SEDARLAH...
MALAYSIA HAMPIR MUFLIS...
DEK KERANA KERAKUSAN PIHAK KERA JAAN BN
MENTADBIR...ALA ROSMAH ...
ADA MATA LIHAT
ADA TELINGA DENGAR
ADA AKAL PAKAI
ADA BIJAK GADAI..
KAT PAK PANDIR...

Agaknya apa habuan yg menanti Saiful dan keluarganya ey? Mereka sanggup berkorban maruah demi negara dari Anwar n the geng..

Wang ringgit? Pangkat? Nama? Sukar utk dibayangkan kan?

betul tu. paling penting ialah betul2 berlaku kejadian LIWAT atau tak. sama ada secara paksa atau rela itu hal lain. kalau benar Saiful rela, adakah anda memaafkan saudara Anwar?

LG 1, TAKKAN TAK BOLE PIKIR, C ANWAR TUE KAN BRU KUAR PENJARA, SIAP DAH KENE BELASAH BAGAI..TAKKANLE DIE NAK BUAT HAL LAGI PLAK..XKANLE C ANWAR TU X SERIK DDUK PENJARA DULU..PIKIRLA, XKANLAH ANWAR TU SUKE NAK MASUK PENJARA..

ini semua gimik politik..konspirasi nk jatuhkn anuar..yg sblum saiful ni pon mahathir dah ngaku dah..terang dy ckp anuar xde pape..korang pikir la logik msuk akal ke x kes ni..

aih.. kenapa pening2..? biar Allah S.W.T yg tentukan.. mmg susah bila minta MANUSIA jadi pengadil(HAKIM).. kebenaran hanya Allah yg tau.. yg kita ni semua nk sebok2 wat pe..? x dek keje lain ke..? let me get this straight, whether saiful dipaksa atau x,whether anwar fuck him or not,its not our call to judge.. knp nk gaduh sesama sendiri..? bn or non-bn, deep down inside, we r still Malay.. i dont think about Muslim, but Malay,yes.. kita satu kaum,so,defend la bangsa kita.. jgn tunjuk sgt kita punya 'busuk'.. buat gelak kaum lain je.. shame on u guys..

if u guys want a bigger issue, go to youtube.com. search for THE ARRIVALS.

Apa2 hal menurut kata2 sayfool dia dah menginfakkan bontot dia pada anwar.. wakakaka....!!! apa punya dayus lah sayfool ni..
Sebenarnya sayfoll dan melakukan 3 pekara dosa besar yg dilaknat oleh Allah..

1) Melakukan Fitnah terhadap muslim yang lain
2) Rela Memfitnah diri sendiri
3) Bersumpah dgn Nama Allah kononnya dia diliwat
4) Mengaibkan sesama muslim
5) Mengaibkan bontot sendiri
6) Mengaibkan nama keluarga dan keturunan
7) Mengaibkab serta mencemarkan maruah umat islam seluruh dunia
8) Rela menginfakkan bontotnya sebagai bahan bukti fitnah
9) Menjerat serta mengagih2kan saham dosa fitnahnya kepada umat
islam lainnya. wahhh...!! kalau ikut sistem perniagaan Multi
Level ( MLM ) fuhh.. ramai sungguh puak2 islam yg percaya
dgn fitnah sayfoll ni jadi downline dia ( paring berlambak2 )

Hafszach ( Sekadar Renungan kpd yg percaya dgn fitnah sayfool ni anda sebenarnya telah menjadi downline kepada sayfoll dan anda akan menjadi jutawan dosa fitnah di akhirat kelak )..

memang sifool makhluk paling bodoh di dunia, termasuklah org yang percaya dan sokong macam puak umgok tu, dah tau tak mau diliwat dok tadah buntut tu buat ape, lu pikir le sendiri

Anonymous | March 16, 2010 6:21 AM
aih.. kenapa pening2..? biar Allah S.W.T yg tentukan.. mmg susah bila minta MANUSIA jadi pengadil(HAKIM).. kebenaran hanya Allah yg tau.. yg kita ni semua nk sebok2 wat pe..? x dek keje lain ke..? let me get this straight, whether saiful dipaksa atau x,whether anwar fuck him or not,its not our call to judge.. knp nk gaduh sesama sendiri..? bn or non-bn, deep down inside, we r still Malay.. i dont think about Muslim, but Malay,yes.. kita satu kaum,so,defend la bangsa kita.. jgn tunjuk sgt kita punya 'busuk'.. buat gelak kaum lain je.. shame on u guys.
___________________________________________________________

JAKA :

Majoriti rakyat Malaysia masih waras untuk menolak kebodohan dan fitnah Saifool dan dalang dibelakangnya. Tidak perlu komen lagi bab Saifool ni, dan sah dia mereng.

Ini bukan soal sibuk, takde kerja lain dan serahkan kepada Allah saja. Ini cakap orang dangkal. Yang membawa kes ini ke mahkamah dan menjadi kempen santapan rakyat Malaysia setiap hari ialah umngok, bukan rakyat atau PR. Umngok yang mengajak orang melayu dan rakyat berbalah isu liwat ini. Mereka yang memulakan liwat 1 dan liwat 2.

Mengapa begitu bengap bertanya buat apa bergaduh sesame bangsa. Dalam soal kebenaran dan kezaliman, tidak timbul soal bangsa. Allah yang kau sebut namanya itu tidak mengenal bangsa. Dia hanya menilai kebenaran dan kebatilan.

Kalau satu masa keluarga kau diperkosa oleh orang melayu, rumah kau dirompak oleh penyamun melayu, kereta kau dicuri oleh penyamun melayu, kau sendiri diliwat oleh orang melayu, apakah kau masih boleh bercakap,”takpe bukankah kita satu bangsa”.
Kita disuruh think about muslim supaya bangsa akan selamat, kau suruh fikir bangsa saja.

Siapa yang buat bangsa kita nampak ‘busuk’ di mata kaum lain? Kalau menyentuh isu liwat 1 dan 2, siapa dalang, siapa yang mulakan, siapa yang menyebabkan mahkamah jadi mahkamah rimba?
Mengapa kita perlu merasa malu diatas perbuatan jahat umno ini? Bnangsa lain tidak pernah mengutuk melayu, mereka mengutuk kejahatan yang dilakukan umno. Dunia juga tidak pernah mengutuk melayu, mereka mengutuk umno dan membela Anwar yang jelas dizalimi oleh bangsa sendiri yang berhati syaitan. Semudah itu pun tidak faham.

Kenapa engkau pula nak share malu diatas perbuatan umngok ini hanya kerana kau sebangsa dengan umngok, sedangkan umngok yang buat taik itu pun tidak pernah merasa malu. Malah bangsa dan berusaha menegak benang basah. Umngok peduli apa kalau melayu mendapat malu asalkan niat jahat mereka untuk menghapuskan Anwar tercapai.

Kalau malu menganggap umngok sebagai melayu, maka anggaplah mereka sebagai lembu. Ini lebih relevan..corect..corect..corect

Betul tak?

tapi kalo PR kalah dgn BN yg xmampu gunakan otak, maknanya PR lagi bodoh dari BN bukan?

cyfool@ bangsat

Anonymous | April 19, 2010 5:14 AM
tapi kalo PR kalah dgn BN yg xmampu gunakan otak, maknanya PR lagi bodoh dari BN bukan?
________________________________

JAKA JAWAB :

Tentera Islam pernah kalah dlm perang Uhud ? Berani kau kata mereka bodoh?

Bodoh bukan diukur menang atau kalah, tetapi berada dilandasan haq atau bathil, walaupun seorang diri. Yang bodoh ialah seperti kamu yg mengukur kebenaran dengan kemenangan.

Memang penyokong bn tidak guna otak sebb mereka suka guna nafsu. Nafsu mereka yg membodohkan otak mereka supaya jgn kira benar atau salah, janji memang. Walaupun sampai tahap menipu, menyeleweng, menghasut fitnah dan lain2.

PR kalah bukan kerana bodoh tetapi kerana masih ramai yang bodoh macam kamu...yg menyokong bn tanpa membaca selain dpd utusan meloya

mohonlah petunjuk & hidayah dar Allah. Kan kita boleh berdoa & buat solat sunat istikharah mohon petunjuk dari Allah agar dia tunjukkan kebenaran dalam kes ini. Jika kita yakin dengan Allah & bersungguh2 mohon hidayah & petunjuk, insyallah Allah akan tunjukkan.....wallahualam...

Ya saya sokong. Saya percaya TGNA & Yusof Qardawi sebelum dia sokong Anwar tentu dia dah lakukan semua ini. Itu sebab mereka yakin yg Anwar tidak bersalah....wallahualam...

bg lah peluang kpd parti lain utk membntuk kerajaan baru..kita tgk mcm mna sistem pemerintahan mereka..Kalo x OK, PRU14 kita leh tendang mereka..bg lah peluang skali, ape salahnya...

kenapalah ada rkyt m.sia yg celik it tp benak sgt. aku rs si anwar ni di follow sb 25 jam sehari bkn 24 jam jd sgt x lojik dia boleh wat keje liwat. main pelacur tnpa di ketahui polis. samapai sk yg kena dedah kejahatan dia. ipar aku yg tlibt dadah sntiasa di ikut polis smapi bekali kali di tgkap tkkan musuh sehebat anwwar di biar je.rsnya anwar masuk jmban berapa kali sehari pun diaorg tau da anwar sendiri pun msti sedar dia di ekori spjng ms so masih berani lg mknanya memang tk berotak la dia. lojik ke.


EmoticonEmoticon