Wednesday

Bukti Perisik Israel dalam PDRM


Surat Cadangan penamatan kontrak PRS bertarikh 3 Dis 2008 menunjukkan wujudnya perisik Israel di dalam PDRM. Perkara ini telah lama disedari di peringkat dalaman sila klik untuk membesarkan imej.






17 comments

hehehe mcm tu pun polis tak mau mengaku lagi (cabai)

gamba surat sape2 leh edit.
nk aku edit gmba tok guru nik aziz berkhalwat dgn budak bwh umur?

sbb tu aku kata sape2 percaya gamba edit mmg bangang

This comment has been removed by the author.

UMNO memang tak mahu terima hakikat di atas segala dosa2 mereka sebab tu dikalangan mereka akan berkata semua ini telah di edit.. wakaka...!!

Itulah UMNO nama nyerr, janganlah kita semua pelik dgn sifat serta sikap umat yang mcm ni sebab Hukum Allah seperti yang terkandung di dalam Al-Quran pun boleh mereka persenda2kan..

Cuba kita kemukakan bukti yang sahih tentang hukum Hudud yang bersumberkan Al-Quran dan Hadis Rasulullah.. mereka juga akan kata semua itu putar belit..

Begitulah hebatnyerr UMNO..
So jangan heran sebab di akhir zaman ni orang jahil akan lantang berkata2 tentang islam sedang mereka tidak mengetahui apa2 pun.. sementara para ulamak dihina serta dikeji sepanjang masa.

Rasulullah pernah berpesan bahawa ketika hampirnya waktu qiamat adalah apabila orang2 jahil tentang hukum agama dilantik menjadi pemimpin2 ummah.. sementara org yg alim dan berilmu pulak dihina serta dikeji..

gua sokong lu hafszach...takbir...
-black-

ape bukti surat itu adalah tulen?
sila kemukan bukti atau sy akan laporkan fitnah ini kpd pihak berkuasa.

yg plg penting sekali siapa yg scan/edit surat2 dia atas dan siapa yg sebarkan bende ini. juka disabit kesalahan, kamu akan dikenakan tindakan atas "akta menghasut"

cuba selidik dulu surat tu, sbelum fitnah membabi-buta

jika kes Kamalanathan korg selidik sijil2 dia
tp surat yg boleh diedit di atas, tidak pula korg selidik sumber2 dia.

rasulullah pernah mengalakkan fitnah x? tidak bukan?
kalau fitnah itu boleh membangunkan kelantan, teruskan lah niat murni korg smua

Negara kita yang tercinta, kini berada di ambang ancaman yang amat berbahaya akibat kebuasan nafsu pemimpin-pemimpin Umno-Barisan Nasional yang sedang kemaruk untuk mengekalkan kuasa.

Perdana Menteri, Dato' Seri Mohd Najib Tun Razak seharusnya tidak memutarbelitkan fakta yang sudah diperakui oleh kerajaan pimpinannya, iaitu menggunakan khidmat perunding Yahudi Zionis APCO Worldwide dengan bayaran terkini RM77 juta sejak setahun lepas.

APCO Worldwide pada asasnya adalah syarikat komunikasi yang digunakan untuk menjernihkan imej Umno-BN yang tercalar teruk pada Pilihan Raya Umum 2008 yang lalu.

Peranannya sekarang sudah menjadi begitu besar. Ia menjadi penasihat utama kepada PM untuk membentuk imej baru, memulihkan persepsi rakyat dan menggunakan pelbagai taktik dan strategi.

Oleh kerana APCO sendiri merupakan sebuah syarikat Yahudi Zionis, maka ia tidak boleh lari daripada menggunakan pendekatan ala Zionisme yang terkenal amat licik, ganas dan tidak berperikemanusiaan.

Zionisme menggunakan pendekatan 'matlamat menghalalkan cara' dan menganggap semua penentangnya sebagai ghayyim (hina) yang mesti dimusnahkan walau sekejam mana sekalipun.

Dikhuatiri pendekatan sebegini yang menjadi pegangan Umno-BN, demi untuk mengekalkan kuasa yang mereka nikmati selama lebih 50 tahun dalam negara.

Dikhuatiri pemimpin Umno-BN akan menggunakan pendekatan 'matlamat menghalalkan cara' untuk memusnahkan penentang-penentangnya yang terdiri daripada Pakatan Rakyat.

Elemen-eleman nasihat Zionisme sudah mulai subur dalam negara. Ia sudah menjarah minda pemimpin Umno. Ia sudah dipraktikkan oleh media tali barut Umno-BN dengan sewenang-wenangnya.

Khususnya di Hulu Selangor, Umno-BN memainkan kononnya kesucian calon Pakatan Rakyat tercemar, media tali barut membesar-besarkan cerita mengenai seorang individu, sedangkan bertimbun-timbun manusia Umno yang jauh lebih rosak dan tercemar disembunyi dan dilindungi.

Mereka merasuah rakyat secara terang-terangan, mengagihkan wang, menabur janji pembangunan, memeras ugut penyokong Pakatan Rakyat dengan sewenang-wenangnya akibat kemaruk kuasa.

Mereka cuba menipu rakyat, membohongi rakyat, memperbodoh-bodohkan rakyat, bahawa kononnya merekalah parti yang memperjuangkan nasib rakyat.

Namun, rakyat yang terpelajar, rakyat yang cerdik tidak akan tertipu. Yang tertipu hanyalah rakyat yang minda mereka tertutup, mereka berada jauh dari arus pembangunan, mereka dibiarkan miskin dan susah, agar mereka mudah diperas ugut.

Ayuh pendukung Pakatan Rakyat, atas nama keadilan Islam, atas nama demokrasi, atas nama hak asasi dan kebebasan, kita bangkit menentang kemungkaran ini. Kita bangkit menentang kefasadan yang berlaku akibat nasihat Yahudi Zionis ini.

Kita tidak sama sekali harus membenarkan negara dijajah oleh Yahudi Zionis. Kita adalah bangsa yang bermaruah, kita adalah bangsa yang mempunyai susur galur budaya yang amat murni.

Kita menolak kekejaman, kita menolak manipulasi, kita menolak pengaruh fahaman Yahudi Zionis yang dibawa oleh Umno-BN dalam negara. Jangan sesekali kita berundur walaupun kita terpaksa berhadapan dengan rintangan yang lebih besar di hadapan nanti.

Kita harus bekerja lebih kuat dan gigih, menyatupadukan gerombolan Pakatan Rakyat, mendidik rakyat untuk lebih prihatin dan peka untuk terus menolak BN pada PRU ke-13 nanti.

POLIS M'SIA IALAH SEKUTU KEPADA KINGHT OF MALTA IAITU CIA !!!

jadi tak mengherankan jika perisik2 zionist senang2 ajer boleh keluar masuk bukit aman tue !!

Surat edit atau tidak, yang pasti isu APCO itu ujud dan nyata.
Isu APCO bukan rekaan hingga terpaksa dijawab oleh BN dan polis.

Apakah sumpah Saifool juga diedit supaya nampak dalam masjid walhal dibuat di Bukit Aman saja kot? Apakah kes Altantuya juga di edit walhal Altantuya tidak mati pun, masih ada kat rumah Razak Bagindo. Apakah kapalselam yang tidak boleh menyelam itu juga di edit walhal hanya kapal selam mainan saja bersaiz kecil.

Sikap cuba berbaik2 dengan Israel telah dimulakan oleh Mahathir lagi pada tahun 1999. Ada suratnya juga, tapi nanti umngok kata edit pulak. Mereka masih takut2 nanti rakyat akan marah jika mengizinkan kedutaan Israel dibuka di negara ini.

Di depan orang beriman mereka kata mereka beriman walhal di belakang bersama geng yahudi mereka, mereka kata kami olok2 saja.

sekurang2 nya zionis xpernah menzalimi rakyat malaysia

kenapa melayu benci sgt dengan zionis?

mereka ada rogol anak ketua kampung kota bharu ke yg benci2 sgt ni?

Huh~ ASIASOFT???? It's a well-known game developer (Maple Story,Cabal) :p

http://multiplay.lowyat.net/2010/04/06/asiasoft-and-israeli-spies-say-what/

Anonymous | May 4, 2010 6:54 AM
sekurang2 nya zionis xpernah menzalimi rakyat malaysia
kenapa melayu benci sgt dengan zionis?
mereka ada rogol anak ketua kampung kota bharu ke yg benci2 sgt ni?
_________________________________________________

JAKA JAWAB :

Huuh..terkelu membaca tulisan budak ni. Tapi takpe terimakasih kerana memperlihatkan tahap ilmu dan kefahaman sebahagian besar umngok.

Nabi saw pernah mahu berdakwah kepada yahudi tetapi Allah larang. Satu2nya bangsa yang dilarang dakwah ialah yahudi. Yahudi telah membunuh ramai para Nabi dahulu kala. Mereka memusuhi Nabi saw kerana Baginda Arab. Mereka kata kenapa Tuhan tidak lantik dari bangsa mereka lagi?

Jika dilantik pun mereka akan bunuh NAbi berkenaan. Mereka pernah meracun Nabi saw.

Mereka sekongkol dengan dajal membuat segala kerosakan di mukabumi. Terlalu banyak nak dikata mengenai musuh Allah ini.

Hanya orang yang tidak sekolah saja yang kata yahudi tidak menzalimi org melayu.

Mereka memang tidak rogol anak gadis melayu tetapi merekalah yang menyebabkan org melayu banyak kena rogol, isap dadah, mat rempit, benci agama, suka hiburan. Bukankah semua itu hasil jarum halus yahudi yang masuk dalam budaya dan sistem negara?

Perkara2 lucah adalah senjata yahudi merosakkan manusia termasuk org melayu yang hasilnya berlaku perogolan bapa kepada anak. Disokong oleh undang2 yahudi yang tidak mengikut islam yang diamalkan dalam negara melayu ini yang menyumbang kepada rogol. Kalau undang2 islam digunakan sudah tentu perogol yang jelas bersalah akan dihukum dikhalayak ramai dan ini akan menyebabkan Tuhan memberi keselamatan, bukan manusia yang menjamin kesejahteraan dan perlindungan tetapi Dia.

Mengapa benak sangat tidak faham perkara yang tersirat?

Maka adalah bodoh dan jelas menjadi mangsa yahdui apabila mengatakan rakyat malaysia tidak pernah dizalimi yahudi.

Apakah APCO datang untuk buat kontrak saja ke? Setiap yahudi mempunyai agenda jangka panjang untuk menyelinap dalam setiap negara dan menguasainya secara halus.

Pegilah kaji sendiri, malas nak cita panjanglah.

Anonymous | May 4, 2010 6:54 AM
sekurang2 nya zionis xpernah menzalimi rakyat malaysia
kenapa melayu benci sgt dengan zionis?
mereka ada rogol anak ketua kampung kota bharu ke yg benci2 sgt ni?


Jawapan: Astagfirullah Hal'Azim~!! Aku jua terkedu dgn tulisan mamat ni. Please laa, pegi mengucap 2 kalimah Syahadah semula yer?? Cara ko type tu, mcm org yg x pnh kenal agama Islam langsung~!!

xyah dilyan bdak ni..aku rse die ade akal bdak darjah 3 je sbb tu ckap merepek camtu.

Bagus sangat la tu...orang Malaysia dilarang sama sekali menjejakkan walau satu jari kaki di tanah Israel. Sedangkan orang yahudi Israel, senang2 je masuk sini dengan muka bodoh tak bersalah dengan misi nak menjatuhkan pulak negara kita melalui perang "akidah".
Kerajaan bukannya tak tahu APCO tu siapa dan apa yang diorang buat. Atau kerajaan saja2 buat bodoh, buat tak tahu, buat tak kisah.
Sejak PM berkawan baik dengan APCO ni lah, timbulnya slogan "1Malaysia". Ape kejadahnya program 1Malaysia??? Untuk apa sebenarnya? Dia sebenarnya cuma nak buat sesuatu supaya orang akan kenang dia sampai bila2. Kalau orang sebut Tunku Abd Rahman, orang akan kaitkan dengan Kemerdekaan, Che Det dengan Menara Berkembar dia tu...bila orang sebut Najib? Kalau dia takde sumbangan mesti orang takkan ingat dia, betul tak? So, idea "1Malaysia", Islamic Fashion Festival (yang takde langsung ciri-ciri ISLAM berpandukan Al-Quran dan Hadis) dan juga Project Permata Negara (RM110 juta) yang dinaungi bininya tu ni adalah sumbangan yang kurang bijak untuk rakyat malaysia.

Anonymous said...

sekurang2 nya zionis xpernah menzalimi rakyat malaysia

kenapa melayu benci sgt dengan zionis?

mereka ada rogol anak ketua kampung kota bharu ke yg benci2 sgt ni?
May 4, 2010 9:54 PM

source: http://milosuam.blogspot.com/2010/04/bukti-perisik-israel-dalam-pdrm.html#ixzz1CX6HQicl

Hah!! kenape kami benci sgt zionis ni sebab pasal derang la dapat mamat yg mangkok hayun tak tau ugama langsung cam ko!! tak pernah jadikan Al-Quran sebagai pegangan tu yg jadi camni...sape nye keje ni weh??? bukan yahudi ke??? kalau bukan sape nye keje?? bapak ko nye keje ke sampai tahap camni jahilnye ko!!! aku rase la ko ni Islam pada IC ke weh!! ke ko memang kafir???


EmoticonEmoticon