Saturday

Wanita UMNO pun pandai berdemo?


Pergerakan Wanita Umno bahagian Kalabakan hari ini meminta pihak berkuasa supaya membatalkan konsert 'ratu gelek' Indonesia Inul yang dijadual berlangsung pada 29 Mei ini di Kompleks Sukan Tawau. Ketuanya Datuk Hamisa Samat berkata pergerakan itu bimbang kehadiran penyanyi dangdut tersebut akan menyumbang kepada keruntuhan akhlak khususnya pada kalangan anak-anak muda di sana.

"Wanita Umno Kalabakan difahamkan bahawa persediaan sedang diatur untuk membawa ratu gelek Indonesia, Inul ke Tawau," katanya semasa berucap pada Program Juara Rakyat Wanita dan Keluarga 1Malaysia anjuran Umno Kalabakan, di Tawau hari ini.

Beliau juga menyarankan agar pihak berkuasa mengharamkan terus Inul atau nama sebenarnya Ainul Rokhimah yang terkenal dengan tarian 'gelek gerudi' daripada mengadakan persembahan di daerah itu. Semalam beberapa badan bukan kerajaan (NGO) dan parti politik mengadakan demonstrasi selepas solat Jumaat di Masjid Al-Khauthar di sini bagi membantah konsert tersebut dan mendesak pihak bekuasa membatalkannya.


Rupa-rupanya wanita UMNO pun pandai juga berdemo ye... Tapi hati-hati ye jangan bantah sembarangan nanti Najib marah!





4 comments

haha.... heran lah... nape inul x bleh dtg wat knsert??? nape tokio hotel, kelly clarkson, rossa bleh je wat??? diorg wat knsert kt tmpt kita.... kita lah bg syrat.... xkn lagu inul x ssuai ngn kita???

Jebat tak durhaka delete 22 May 2010 at 23:48

Pandai lak berdemo pasal inul..penyanyi barat yg lag seksi bleh pulak...huhu..nampak semua bertudung.tap bab halal haram depa x kisah..truskan perjuangan mu pak najib..lepas ni dah x payah pi thailand.rumah pelacuran dpt lesen..indahnya 1 malaysia di bwah pentadbiran pak najib.SYABAS..
[via enjin kaPai selam]

ke main mak cik tu mnguap...
mnguap x tutup mulut plak tu...
msuk lalat bru tau...

semua tu protes sebab takut laki diorang nanti tak balik rumah
dan seterusnya ke klab dangdut atau cari pompuan lain,maklumla
umno semuanya halal bukan haram


EmoticonEmoticon