Thursday

Gadis sekolah bangga merakam aksi lucah



Apalah nak jadi dengan budak sekolah sekarang ni? Semenjak wujudnya Sekolah Harapan Ali Ketam di Melaka, ada sahaja perangai tak senonoh budak-budak sekolah didedahkan di media. Kali ini kisah seorang pelajar sekolah perempuan didedahkan oleh sebuah blog hotmalays.blogspot.com. Pelajar tersebut dengan bangga dilihat menyuruh teman lelakinya merakam aksi jijiknya melakukan onani serta menunjukkan dan merakam kemaluannya melalui telefon mudah alih (handphone).

Semenjak wujudnya Sekolah yang membela pelajar terlanjur oleh Ali Ketam, budak-budak sekolah kini semakin berani menunjukkan aksi jijik dan meng 'upload' video-video lucah mereka ke internet untuk dijadikan tontonan umum. Kini mereka tidak perlu bimbang kerana nasib mereka sudah terbela.

Nampaknya semakin berkembang maju sekolah Harapan Ali Ketam di Melaka ye. Satu demi satu bakal pelajar termengandung menunjukkan wajah untuk diinterview oleh pihak pengurusan sekolah termengandung Ali rustam (STAR). Adakah mendaftar ke Sekolah Harapan Ali Ketam kini sudah menjadi kebanggaan? Mungkin mereka mengejar populariti memandangkan setiap pelajar baru di Sekolah Harapan Ali Ketam akan mendapat liputan terbaik media.

[Sila klik untuk membesarkan image]



ReJaM© "Bertambah lagi cucu Ali Ketam tahniah Atuk Ketam!"

19 comments

kat mane bleh download ni?..hehe..

Apa nak jadi diorang ni? mentang-mentang Ali Rustam dah back up besar kepala diorang eh?!! makin menjadi2! Orang nak tolong bela nasib dia... dia jadi makin jahat pulak!!

ko kalao nak kutuk perbuatan jahat budak2 ni tak kesah la.. tapi yg ko kna kutuk ali rustam tu knapa?.. korang ada buat apa2 nak benteras benda2 ni?/ yg ko lagik pos kat page ko adela.. mana algik truk. bro, tak salah kalau nak gain populariti.. walaupun murahan mcm nih.. tapi paham2 la. kadang2 orang jelak juga.. baik ko buang aje la gambar2 tuh.. nnt lagik ramai org nak mencarik benda2 mcm tu., sbb diorg tau benda ni wujud. maju la sket weh.. aih...

sekolah ni diwujudkan untuk memberi peluang kpd remaja yg insaf dengan perbuatan mereka dan berniat untuk sambung belajar semula. tetapi sebaliknya, mereka mengambil kesempatan dengan kewujudan sekolah ini pulak...

kalau tade sekolah ni pun sama aje prangai manusia mcm budak2 nih. ada sekolah ni nasib baby tu terselamat jugak la.. salah sekolah bantuan tu ke, atau salah budak2 ni yg tak reti nak hargai masa depan?..

Beginilah antaranya kesan-kesannya apabila akal dijadikan panduan dalam menetapkan peraturan (undang2), atau mgkin lagi teruk. Kalau dah perlaksanaannya dah bertentangan dgn FAKTA al-quran, apakah kita yakin bahawa mereka ada cita-cita utk mendaulatkan agama yg mereka anuti melainkan itu dijadikan alasan bagi mencari habuan dunia. Apakah kita merasa pelik jika mereka melakukan lain2 kezaliman spt rasuah dn sebagainya jika FAKTA al-quran sendiri pun mereka tolak? Mungkin ini sebagai st contoh KESAN dr banyak kenyataan2 yg berlandaskan akal semata2.

Antara ulamak yg menggunakan hukum akal semata2 dlm menghalalkan & menetapkan kaedah atau peraturan (undang2), rujuk di http://www.youtube.com/watch?v=PkJt9SvqPdA
-nauzubillah

erkkk tajuk tu konfius lah bro milo... masih gadis ke ahaks...

dia org ni x de rasa malu langsung ke?...

malu laa skit broo...ini lahh masyarakat skrg niw da xtau malu langsung...

waaa, ni kalo bebudak lelaki register masuk sekolah tu, byklaa lauk untuk dia, huh, maner maner lelaki tua berduit yang lapar nak ratah daging muda pon boleh dtg situ ajer utk pick up the gurls, sebab, dah senang, sumernyer letak satu tempat, tak tercarik carik lagi dah, hummm

baiklah.. salam sekalian... saya masih dalam peringkat kajian dan pemerhatian, punca2 berlakunya masalah ini semua ialah sosialisme. semangat sosialisme yang ditanam kedalam hati anak2 semenjak kecil, sedar ataupun tidak ibu bapa secara tidak sengaja membiarkan unsur2 negatif mengalir kedalam minda anak2 mereka, iaitu hiburan seperti tv, movie, lagu yang mendidik nafsu dan rancangan2 tv yg sebenarnya diterapkan unsur negatif secara halus, jika anda tidak percaya, lihatlah anak2 yang terdedah kepada teknologi yang kononya baik. semakin datang yang muda semakin teruk akhlak mereka. Marilah berfikir bersama2... apakah benar ataupun tidak apa yang dikatakan ini??
-penyunyi-

"Pelajar tersebut dengan bangga dilihat menyuruh teman lelakinya merakam...."

pembetulan..pelajar tersebut dipaksa (dibuli) oleh dua pelajar perempuan lain di dalam tandas sekolah di utara semenanjung...

dah lama dh nie..
dato rogol cucu kt kelantan pn tatau nk keluar anak ke x..
xkn nk buang kn.. nt membunuh plak..

teknologi yg canggih spt skrg x dinafikn brlaku bnda cmni...
masyrakat sekeliling n ibu bapa perlu utk memerhati n mndidik..
gpn m'sia pn bkn islamic (hanya islam di nama) so bnda2 ccmni r yg trjd..

lg satu utk skolah harapan tu sy x stuju..
skolah tu mbuatkn xde keinsafan utk mereka n nnt xde rasa malu...
gpn klu dh smpi mngandung xde atinya nk blajar aspecially yg mmg brzina tu...

p/s: dunia akhir zaman...

yg korang salahkan sekolah tu nape??korang tau ke kt skolah tu nnt diorang blaja ape??sape yg mengaja kt skolah tu???korang main hentam ikut hati jek....siasatla dulu...kalo sekolah tu bleh mmbantu dlm kes2 cmni,apa salahnya skolah tu wujud???sekurang2nya MEMBANTU....ni kalo ckp kosong jek bleh membantu ke???mungkin kt skolah tu nnt diorang akan diterapkan dgn ilmu2 agama ke,sivik ke...insyaALLAH bleh berubah la diorang tu...kite kne igt,diorg tu remaja...prangai remaja lain ngan org dewasa...masa ni lah kite bantu bimbing diorang ke jalan yg benar...yg penting usaha...ALLAH xkn mengubah nasib seseorang tu melainkan die berusaha mengubahnya..apa2 pun,ini hanyalah pandangan dari saya..mgkin saya pun ada silapnya dlm memberi pandangan...wallahualam...

tidak perlu wujudkan sekolah tu, tapi yg perlu kerjaan buat ialah sekat lubang2 maksiat, faham! lubang maksiat, cth : pusat2 hiburan, tv/video yang ghairah, apa lagi.... jom heboh...konsert... tempat2 pergaulan bebas antara lelaki/perempuan...dah tutup ni belaka barulah selesai sebagaian masalh2 ni...

Budok make semut banyok gini la jadi nyo!!!!
Bengong!!!!

mesti bg kenal Allah dulu n bg pendidikan Islam yg secukupnya dan mesti melatih pelajar supaya takut Allah... kemudian perlu laksanakan hukum hudud...

macam ni punya artikel pun ada..tulis tak pakai otak,rumah perlindungan dibuat bukan tujuan nak galakkan anak anak buat benda tak elok. yang salah mak bapak tak tau ajaq anak pi salah orang lain kenapa..

banggang tak boleh diajar


EmoticonEmoticon