Wednesday

Gambar penyokong PAS di penamaan calon DUN Galas


Penyokong-penyokong PAS yang hadir di hari penamaan calon PRK DUN Galas jelas sekali menewaskan Penyokong Barisan Nasional dari segi jumlah. Mengulas kenyataan itu, Ketua Pemuda UMNO Khairy Jamaluddin berkata,

"Kita tidak mahu menang sorak, jadi kita mengambil pendekatan penyokong yang sederhana".

Beliau juga menegaskan bahawa Barisan Nasional kali ini sengaja tidak mahu mengikut rentak pembangkang yang membawa ribuan penyokong Pakatan Rakyat dari luar Negeri Kelantan.
















ReJaM© "Undilah dengan bijak!"

8 comments

(miss para2 ni komen ) - macam ni baru lah org hormat wanita islam..bukan begelek ngan jantan2 tua kat depan semua org...malu2 lah cikit weiii lady pink hukhukhuk \

klu dekat buletin utama, separuh gambar je dia amik,klu umno tuh bukan main lagi

Kalau di Indonesia ngak ada partai yang baik begini! semuanya partai sialan!

tv3 tunjuk skit je penyokong Pas umno tunjuk semua mmg hampeh......

tv3 suku mmg otak dia 3 suku.. umno disembahnya... pembangkang dipijaknya..

ramai gak penyokong pas tp apasal ada bendera pkr n dap. kan ke spr bangang 2 da ckap x yah tayang bendera laen??

pru depan spr pun ikut bertanding la jgak..

zaman moden macam ni pun masih mahu tunjuk konek parti mana lagi besar dengan gerombolan macam ni

zaman moden tak perlu lagi bawa panji panji dan berarak sebegini

halang jalan raya dan hasilkan sampah sarap aje

nampaknya pas dan umno dua dua bebal. nak buat macam mana kalau dua duanya dari bangsa melayu keparat dan anut ugama kambing

maka bertambah tambahlah kedunguannya

nasib baik aku yahudi laknatullah. itu kan nama gelaran rasis yang orang melayu macam kamu berikan kepada kami insan terpilih? laknatullah? hahaha. Allah tak wujud maka kenapa perlu aku peduli orang tak wujud nak melaknat aku

bodoh bebal dungu

ape kes si bengong dawkin donut nih.

Rahman Dawkins Darwin | October 26, 2010 7:44 PM

nasib baik aku yahudi laknatullah. itu kan nama gelaran rasis yang orang melayu macam kamu berikan kepada kami insan terpilih? laknatullah? hahaha. Allah tak wujud maka kenapa perlu aku peduli orang tak wujud nak melaknat aku
----------------------------------------------

JAKA JAWAB :

Kecelaruan fakta, kemunduran bahasa dan kesopanan, ketinggalan ilmu, kemurungan tidak bersebab dan kesilapan masuk blog yg tidak berkenaan dgn dirinya. Itulah yg dapat hamba nilai si darwin ini.

Boleh berbahasa melayu. Sudah tentu pribumi. Hidung tentunya kemek. Kulit coklat gelap. Makan mungkin mergastua di hutan. Minum mungkin perahan tapai. Mudah2an sudah berseluar panjang dan tidak berjerami menutup 'anu'.

Adakah ciri2 fizikal itu hendak mengaku yahudi. Memalukan yahudi saja kerana bangsa mereka tidak sehodoh org ini. yahudi tidak berminat berdakwah dan mencari ahli yg haprak2. Selain bangsa mereka semua dianggap haiwan termasuk yg berangan2 nak jadi yahudi.

Darwin,
Silalah ucapkan selamat tinggal kepada blog ini dan hijrahlah ke blog national geography dan belajar mengenai binatang saja.

U are real rubbish laaa....wasting my time to answer u.
Dan jangan lupa makan ubat....demam panas teruk tu.


EmoticonEmoticon