Monday

Lagi lawak bodoh Perdana Menteri Najib tak sedar diri!


Aduhai kenapalah dengan engkau ni Najib? Nak termuntah dengar Najib bercakap macam bagus tapi tak sedar diri! Najib kata selama ini Barisan Nasional tak pernah pun menggembar gemburkan sebarang jasa mereka kepada rakyat! Dah hilang akal ke ape ni? Di bawah ni kenyataan Najib.

KUALA LUMPUR - Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, sudah sampai masanya Barisan Nasional (BN) memberitahu rakyat akan jasa dan budi yang dilakukan parti pemerintah itu selama ini untuk kesejahteraan kehidupan mereka.

Perdana Menteri berkata, kerajaan BN tidak banyak menggembar-gemburkan apa yang dilakukan untuk rakyat berbanding parti pembangkang, walaupun mereka hanya membuat sedikit sahaja untuk rakyat.

“Kita buat banyak tapi tak riuh rendah. Mereka buat sedikit tapi riuh sekampung. Kita buat bangunan tak gembar-gembur. Kita buat setinggi gunung (tapi kadang kadang) orang tak hargai,” katanya berucap melancarkan Karnival Skuad Sayang Wanita UMNO di Taman Datuk Ahmad Razali, Ampang, dekat sini, semalam. -Sinar Harian


Malaslah nak cerita banyak-banyak, janji korang paham dah la... tengok gambar-gambar kat bawah ni. "Picture worth more than a thousand words"
[Sila klik bagi besar biar jelas kenyanyukan Najib]







ReJaM©"Ada beribu lagi gambar macam ni kat internet, korang boleh cari sendiri!"

14 comments

Buat signboard tu saja da beribu abisss

Kesian Najib dah nyanyuk kah kah kah...

`Najib kata selama ini Barisan Nasional tak pernah pun menggembar gemburkan sebarang jasa mereka kepada rakyat! Dah hilang akal ke ape ni?'

Ada ke akal tu?

melayu cm najib mudah lupa....

Dia nk ckp sbnrnya yg dia x gembur2 kan psl mark-up projek... projek istana 398juta jd dkt 1 billion, kalu ada tmbah kos pun, aku rasa paling tinggi 30% je, yg RM398 yg asal tuh pun ah brape mark-up pun x tau... kpl selam, kapal x tenggelam... mcm2 lg laaa.. citer pun x guna.. Caya laaa Jib

Apabila bercakap mereka berbohong....itulah munafik...selmaba je berbohong..mcm kentut je..mentang2 suara pembangkang disekat, ckp sorang2 bolehlah..udahlah munafik dayus lak.

miss farah ni - cian pmbangkang kan xdapat nak tunjuk bukti kekejaman yg telah dilakukan terhadap rakyat selama ni..

APCO WORLDWIDE- satu lagi projek kerajaan barisan nasional.

hahahahaha...berguling2 mcm tenggiling....hahahahaha

ni la muka ketua yg makan duit orang sabah & sarawak

pemimpin skrg, ckp byk, janji bnyk saja. pa yang kamu tau owh, x pernah turun padang pun

Nape PM ni bebal sangat...hilang akal kut?

Baguslaa...mksud aku..apapun BN nk ckp, apapun Najib ckp n apepun suratkhabar tulis...rkyat da bole pikir, jgn skali2 kte dperbodohkan ngan kata2 org nyanyuk spt diatas..kte org bijak pindai, tahu yg mane kaca yg mane berlian...ko ckp la apepun bang najis..ko ingt org prcaya sgtla ngan pe yg dier ckp..ckp pun tara selopa itu bikin..jalan daa.. - berlian biru -


EmoticonEmoticon