Najib bentang budget 2011 live melalui blog dan twitter


Hari ini Perdana Menteri Datuk Seri najib Tun Razak mencipta sejarah yang tersendiri apabila beliau akan memberi liputan pembentangan budget untuk tahun hadapan iaitu tahun 2011 secara langsung melalui blog dan Twitter beliau. Hal itu dinyatakan sendiri oleh Perdana Menteri yang boleh diikuti dari halaman faceook beliau. Dapat dibaca dari dinding Facebook Najib Razak, beliau berkata,

"Dear online friends, at 4pm today I will be tabling the 2011 Budget for Malaysia. I know from comments received here and on my blog that there is much interest in the announcement. You will be able to follow my Budget announcement live on Twitter at http://twitter.com/PMOMalaysia. You can also follow live updates via my blog at http://bit.ly/bsG3ok. I look forward to your feedback."

Selain itu Najib telah menyatakan bahawa budget 2011 juga dibuat berdasarkan komen yang diterima di Blog dan Twitter beliau. Bagi anda yang ingin mengikuti pembentangan budget oleh Perdana Menteri, bolehla berbuat demikian menerusi blog ataupun twitter Perdana Menteri.

Untuk ke Twitter perdana menteri sila klik Twitter Najib Razak
Bagi yang ingin ke blog Najib sila klik Blog Najib Razak

ReJaM© "Gaya nampak macam berjiwa rakyat, kita tunggu budget 2011 juga berjiwa rakyat atau tidak"

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan