Thursday

Nyanyian Rosmah Mansor untuk Najib (Video)



Rosmah Mansor kini penyanyi yang sedang meningkat naik. Sebelum ni kita dah dengar bagaimana suara Rosmah Mansor bila menyanyi lagu gerimis mengundang. Kali ini kita dengar pula suara Rosmah menyanyikan lagu khas untuk isterinya yang tercinta Najib Tun Razak. Rosmah Mansor mendendangkan lagu bertajuk if tomorrow never comes. Kepada penerbit yang berminat dengan suara Rosmah bolehla mempelawa beliau untuk menandatangani kontrak rakaman album.

[Sila klik untuk menonton]




ReJaM©

27 comments

Berbunga bunga hati Najib he he he...

eeeeeeee... sadis!~ bekurap telinga ak dengar c tua xsedar diri nie menyanyi! yucks~

geli rongga tekak aku..

what the fuck!!!!

nielah mona fendy version 2 !!! tapi lagi ganas, guna c4 beb!

aku hanye tergelak..hahaha

kesian najib..x psl2 kne jwb kt "sne"..

tadew kedut pown.lhahahhah
ak yg mude nie lao ckp pown bergerak pp..hahahhaa

biarlah dia nak tunjuk bkt dia....ok ape dia punya suara...

ok kot..piching lari sikit...hahaha

bik rosmah pun ade v clip lagu sndiri..
aku lak bila nak wat..hahaha

macam doa najib cepat mati je..

ni kalau masuk AJL semalam mesti menang,..,,..,

ni kalau dgr kt dato siti ni mrajuk dato siti,terus xnk nyayi lg=)

Salam,

Pada saya tidaklah salah untuk RM menyanyikan lagu untuk suaminya. Bila dilihat, byk peristiwa kekeluargaan dalam video.

Apa yang menjadi kesalahan ialah apabila video yang ditujukan khas kepada suaminya dan keluarga disebar-sebarkan.

p/s: Saya tidak menyokong mana2 pihak. Saya tetap membantah IFF yang dinaung RM.

sedap gak sora si rosmah nih ye..
nk soh bini aku nyanyi utk aku la plak..haha

rakyat susah didahulukan delete 25 January 2011 at 03:24

inilah gaya hidup orang kaya2..golongan melayu kasta kelas satu..sbbtu ramai yg nk jd pm n bini org besar2 ni..tgk pd najib ok la gak tp klu tgk pd rm ni..rasa geli ckit..klu dia nk buat budaya cmni boleh..tp tunggu biar mjoriti rkyat sng2 ckit nti blh nyanyi sama2...beza dg tun hasmah dulu yg nmpk cool n x over cm rm..klu bginila caranya rasa nya najib layak jd pm yg majoriti rkyatnya ada klas n kaya2 mcm spore je ..

Kenapalah Najib tinggalkan wife dia yang dulu. Lagi cun n lemah lembut dri dia nie.. Betullah Najib ni blur.....

geli mat...hahaha

okla tu....ade bakat menyanyi....menyanyi untuk suami lagi. yang ni takpe. tapi klu bab2 yang membazirkan duit rakyat tu, mmg tak sokong sgt2. ramai lagi orang miskin kat malaysia ni yang tak terbela, even dah 53 tahun malaysia merdeka.

sedap suara,,suka dengar vedio klip nyanyian ni. satu kenangan dalam hidup untuk dipertonton oleh anak cucu masa hadapan..sekurang kurang nya org ramai tahu yg datin boleh bernyanyi dan anak cucu dapat tengok akan bakat datuk dan nenek meraka,,,

hahahahahaha..1st time ever..kalah bini2 PM n presiden seantero dunie..


EmoticonEmoticon