Tuesday

Pelajar sekolah seks di tempat terbuka



Tahniah diucapkan kepada Ketua Menteri Melaka, Ali Ketam atas jasa mewujudkan Sekolah Termengandung Ali Rustam (STAR) Maka dengan ini dapatlah kiranya budak - budak yang termengandung dihantar ke sana. Tentu sekali Ali Ketam sangat berbesar hati sekiranya dapat membentuk satu kumpulan anak-anak haram yang dihasilkan oleh remaja-remaja sekolah hasil dari persetubuhan haram.

Sebelum ini secara rasminya sudah lima orang pelajar mendaftar masuk ke STAR,

JASIN: Sekolah Harapan semalam menerima kumpulan pertama lima pelajar hamil luar nikah, dengan empat daripada mereka akan menduduki peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) pada November dan Disember ini.

Pengerusi sekolah itu, Datuk Ab Rahaman Ab Karim, berkata keempat-empat pelajar terbabit masing-masing berusia 17 tahun, termasuk seorang daripadanya berbangsa Cina itu kini sedang mengandung enam bulan. -Berita Hairan



Pada kali ini ReJaM© nak beritahu Ali Ketam, seorang lagi pelajar sekolah akan mendaftar di sekolah Ali Ketam, bukan dalam masa terdekat ini, tetapi dalam masa sembilan bulan akan datang. Di sini ReJaM© berikan gambar mereka untuk rujukan Ali Ketam dan pihak pengurusan Sekolah Termengandung. Pelajar ini baru sahaja melepasi kriteria pertama untuk mendaftar di Sekolah Ali Ketam iaitu mereka sudah melakukan persetubuhan haram. Maka tunggu masa sahajalah untuk kriteria kedua iaitu termengandung!

Ali Ketam sila klik gambar-gambar remaja ini ye untuk membesarkan image sebagai rujukan Ali Ketam.






ReJaM©

53 comments

ya allah
malunya tgk..
mntk2 djauhkan dri jd bnda2 gni kt fmly ku..

hahah nilah akhir zaman. org buat seks pon tepi jalan. hurm. lindungilah mereka semua ya ALLAH..

Astaghfirullah.....

bodo nk mampos

Ha pasni bkak g sek maksiat bnyk2.malaysia maju,tp sumbernye tdk dbekarti. Pmimpinya tdk mngikut lndasan syariat islam,pdhl malaysia tlh di istihar agame islam agame rasmi.so ble agame dprmainkn yg mnjadi mgse adlh rkyt dgn krntuhan moral dn akhlak.agaknye kte nk tggu BAH bru ade pmimpin yg nk bringat.

Ha pasni bkak g sek maksiat bnyk2.malaysia maju,tp sumbernye tdk dbekarti. Pmimpinya tdk mngikut lndasan syariat islam,pdhl malaysia tlh di istihar agame islam agame rasmi.so ble agame dprmainkn yg mnjadi mgse adlh rkyt dgn krntuhan moral dn akhlak.agaknye kte nk tggu BAH bru ade pmimpin yg nk bringat.

gambar ke 3 kat sebelah tiang 2 mcm ade gmbr kucing terperanjat melihat aksi mereka la... :)

Ya Allah... malu nye nk tgok... lg malu klau bgsa lain tgok...huhuhu

HAHAHHHA Lawak jer gaya budak perempuan tuh..

terbaikkkkkkkkkkkk

jangan malu......
cari ikhtar nape perkara nie terjadi..

kaji dari semua aspek....
1) instutusi kekeluargaan
2) dasar negara
3) agama mangsa yang terlibat
4) sejarah sesebuah bangsa tu
5) budaya dan adat resam kaum masing-masing.

renung-renungkan lah.......

sop

Dari sudut pandangan lain mungkin dgn tertubuh skul mengandung
dpt membantu masalah ank yg kne halau dari kuarga serta tidak punyai tempat tingall selepas kantoi bersetubuh.tapi adakah skul mengandung dapat menyelesaikan maslah?????? ia mcm mengalakkan lagi dan ada skul mengadung semua nk wat anak mcm tu sbb akan ada org yang jge ..persoalannye ia malasah permbuangan bayi selesai???? kes zina berkurang???? solution terbaik laksanakan hukum hudud

bdak tu anak pemimpin pas tu....bdak kelate meme gitu. di melor ado banyok gitu.

tak kirala anak pemimpin pas ke pemimpin umngok ke budak klate ke ganu ke janji deme ni budak melayu yg dalam mycard agama islam...tahniah ali ketam sbb colan-colan nk masuk sek mengandong anak haram (cucu ali ketam) makin bertambah...

ya Allah. npe la melayu zaman sekarang. mengalahkn anjing dan kucing. Allah dah bg akal fikiran tp masih berfikiran cetek. desprate sgt. ya Allah. mintak2 dijauh kn dari bende mcm ni. kesian mak bpk pmpn ni, mesti kecewa tgk anak dia mcm ni. kalau lah dia mati waktu buat zina nih. nauzubillah.

fareast
bise r wat kat tmpat terbuka..tapi byk da benda cmnie berlaku..sedarlah azab Allah dekat dengan kamu..

knapa salahkan ali rustam pulak?..
alasan korang slalunya berkisar kepada; takde keberkatan la.. pemimpin tak ikut ajaran islam sebenar la..
kenapa kena salahkan org 24/7. kalau korang ni teramatlah bagus serba sebi pandai hukum hakam dan MAMPU BERFIKIR LOGIC., bagi cadangan. utarakan. dont talk about hudud la.. put that away, korang akan salahkan org lain akhirnya,. bagi cadangan lebih baik utk elakkan KEJADIAN BUANG BAYI. adanya sekolah tu, at least, bayi tak dibuang. sekurang2 nya., malaun sial yg membuntingkan anak dara org tu dpt la kena cekup akhirnya, sbb tentulah budak pompuan tu akan bercerita akhirnya. daripada, bayi kena buang, mak dia hilang, jantan siyal yg membuntingkan tu terlepas. fikir logik la. tak pernah pun korang nak amik yg positif. kalau hati da ada perasaan benci, semua pun nak dicemuh. haih.

kemana hilang nya rasa malu ya???... tepi jln pun semcm je... ya allah ampunkan kami dan mereke2...

Kembali kepada ajaran islam adalah jalan terbaik untuk membasmi perkara ini berlaku..dlm islam ada halal haramnya..kenapa ianya halal dan kenapa ianya haram. jika kita hanya takut bayi dibuang perkara zina dan maksiat tidak akan selesai..lagi seronok pasangan buat projek sbb kalu termengandung ada tempat yang baik untuk dibuang..jadi sudah tidak menjadi masalah untuk beranak beribu2 kali pun.bayi dibuang kerana perzinaan berlaku..jika penzinaan n maksiat ini dihalang atau dibendung maka pembuangan bayi dapat dikurangkan atau tiada pemuangan bayi..untuk menyelesaikan sesuatu masalah kita harus menyelesaikan puncanya..jika punca dapat selesai maka yang lain2 pun turut sma selesai..dalam perkara pembuangan bayi ni jangan kita jadikan lelaki sebagai punca..tengok juga perangai,tingkah laku, pakaian anak2 perempuan kita zaman sekarang...pehhhhhh mengalahkan zaman jahiliah lg..kalau pakai seksi n ketat bukan kata lelaki yang syok...binatng tengok pun terliur..kepada melaka ingatlah islam telah menggariskan beberapa perkara dari dulu lagi untuk membendung perkara ini..tapi nampaknya kita lebih bijak dari allah..so inilah yang jadinya..tapi usah risau la perkara ini allah sudah berfirman dan hadith telah menyatakan tanda2 kiamat adalah berleluasanya pembunuhan keatas bayi2(pembuangan anak)...maknanya pertingkatn iman kita supaya matlamat hidup kita untuk mati akan tercapai dengan baik..

Sebabtu Allah swt "Menyuruh" Umat Islam melaksanakan Hukum dan Perintah dari-Nya utk mencegah jenayah & akhlak buruk manusia...Hudud itu bererti batasan bukannya hukuman.. lebih kepada prinsip "Pencegahan"...

Kita sebagai manusia Hina kena ar tau Siapa Yang Maha Bijaksana dan ada ke selain Allah swt yang mengetahui sikap makhluk ciptaan-Nya?... bila sebut umat islam maka xkisahlah ko parti ape pun... janji meletakkan Al-quran & sunnah sebagai rujukan dalam mentaati perintah-Nya..

Dalam Al-quran dah terang2 nyatakan Perintah Allah swt yakni ayat pertama lagi dalam surah An-Nur...

firman Allah swt dalam surah an-nur ayat [1]..

Ini ialah satu “surah” yang Kami turunkan, dan Kami wajibkan hukum-hukumnya, serta Kami turunkan padanya ayat-ayat keterangan yang nyata supaya kamu beringat (mengamalkannya).

firman Allah swt dalam surah an-nur ayat [2]
Perempuan yang berzina dan lelaki yang berzina, hendaklah kamu sebat tiap-tiap seorang dari keduanya seratus kali sebat; dan janganlah kamu dipengaruhi oleh perasaan belas kasihan terhadap keduanya dalam menjalankan hukum ugama Allah, jika benar kamu beriman kepada Allah dan hari akhirat; dan hendaklah disaksikan hukuman seksa yang dikenakan kepada mereka itu oleh sekumpulan dari orang-orang yang beriman...

_______________

firman Allah swt dalam surah Fussilat ayat 33, yang bermaksud: “Dan siapakah yang lebih baik perkataannya daripada mereka yang menyeru manusia ke jalan Allah....

tak payah la nak bertekak pasal parti2 politik ke, agama ke, bangsa ke ngan sekolah perlindungan ni, kenapa la org yg ambik gambar ni tak pergi sergah budak 2 org ni dah nampak terang2. Ni dah ambik gambar tunjuk kat org lain buat apa tak ada maknanya wei. Cegah lagi baik dari aibkan org pada satu dunia

budak melaka
sory r mungkin ko bkn org islam tp sebagai org islam hukum hudud itu wajib kerana itu hukum ALLAH swt kita hanya hamba yang dicipta....cbe ko fikir dengan pemikiran manusia yang terbatas , ada kah kes buang bayi selesai??????????
aq bru wat sedikit kajian tentang benda nie tok aq nye study nk wt presenttn ,,,... so manusia punya hukuman sedikit pun tak dapt selesai kan masalah bg jangka masa panjang
cbe fikir terbuka mengunnakan falsafah benda nie dah belaku lama tp masih tak selesai kembali kepada agama itu sendiri
aq tak kate aq anti kerajaan ke apo kan.... tp pk pk r k.

korang law pk pasal logik abis r mane ade pemikiran yang logik dpt selesai kan masalah pemikiran kte terbatas... sbb pk logik r org ptih penuh dgn maksiat... kembali pada agama islam yg sempurna

melaka | October 5, 2010 7:54 PM
knapa salahkan ali rustam pulak?..
alasan korang slalunya berkisar kepada; takde keberkatan la.. pemimpin tak ikut ajaran islam sebenar la..
kenapa kena salahkan org 24/7. kalau korang ni teramatlah bagus serba sebi pandai hukum hakam dan MAMPU BERFIKIR LOGIC., bagi cadangan. utarakan. dont talk about hudud la.. put that away, korang akan salahkan org lain akhirnya,. bagi cadangan lebih baik utk elakkan KEJADIAN BUANG BAYI.
________________________________________________

JAKA JAWAB :

Inilah punca dari dulu lagi kenapa perkara begini terjadi. Sudah berdekad pemikiran..'fikir logik'..'dont talk about hudud'...menguasai pemerintah. Tetapi inilah hasilnya selama ini.

Bermakna bila ada yg cadang hudud...mengapa mahu 'put that away'? Sebab 'put that away'lah maka perkara ini menjadi semakin berat.

Hudud tidak pernah dibuat di Malaysia, ia perkara baru di negara ini. Ia satu 'cadangan' baru di negara ini walaupun sebenarnya memang hukum yg telah lama termaktub, maka kan elok dicuba dan kita lihat kesannya.

Dan akhirnya diminta bagi cadangan untuk elak kes BUANG BAYI. Setakat menangani isu 'buang bayi' saja ke? Untuk mengelak kejadian buang bayi, kena tangani dulu punca bayi2 itu lahir. Kenapa dalam jenayah dadah; pengeluar, pembuat dan pengedar diburu dan dihukum berat? Dgn adanya pusat serenti sepatutnya sudah memadai lah untuk membantu penagih yg 'teraniaya' sama macam mmembantu bayi 'teraniaya' dari dibuang.

Dalam jenayah dadah tahu pula mencari punca dan membasminya, mengapa dalam jenayah buang bayi tidak dipedulikan puncanya?

Sudah berdekad otak sekular diberi peluang utk menangani pelbagai masalah sosial mengikut fahaman bertuhankan otak mereka dgn pelbagai idea canggih yg mangkuk, ternyata gagal dan hapraaak!

Walaau karihal kafirun, munafiqun, musyrikun, umnokun.....
(pedulikan jika mereka2 itu tidak suka) hukum Tuhan mesti ditegakkan. Itu saja...muktamad.

soalan..

tak payah la nak bertekak pasal parti2 politik ke, agama ke, bangsa ke ngan sekolah perlindungan ni, kenapa la org yg ambik gambar ni tak pergi sergah budak 2 org ni dah nampak terang2. Ni dah ambik gambar tunjuk kat org lain buat apa tak ada maknanya wei. Cegah lagi baik dari aibkan org pada satu dunia

_____________
Amri jawab :- Aku dah bagi Ayat2 Al-quran dalam surah an-nur tuh supaya korang berfikir kewajipan menunaikan perintah Allah swt sebagai umat islam..

klu ko nak cegah pakai mulut @ sound budak2 tuh.. ko jgn ingat kat tempat lain diorang xleh buat maksiat!! itu pun klu dia nak dengar cakap.. tapi org melayu kufur skg nih suka guna ayat.. "lantak aku ar, bukan nyusahkan mak bapak ko!!"..

walhal bala Allah swt menimpa sape2 saje klu turun!!..
pendek kate..jangan jadi bodoh cam umno!! mengalakkan maksiat,judi Dan Arak!! lepastu hukuman kesalahan tersebut klu boleh xpayah buat n seringan2 habis!!

sedangkan Allah swt melaknat & mencela org wat maksiat pada-Nya dan hukuman keras perlu dijalankan kerana-Nya..
itulah orang2 beriman yg takut akan azab Allah taala dan Pemimpin sebagai Amanah Allah di Bumi..


-Amri-

sesapa yg rasa sy menolak hudud patut, sy ingin terangkan. sy tak pernah menolak sekalipun kalau ada hasrat kerajaan nak laksanakannya. tapi, kalau kita fikir kembali boleh atau tidak ia dilaksanakan, di malaysia,. tgk balik kedudukan melayu islam di parlimen utk sebarang cadangan ke atas hukum hudud itu. PAS sendiri da u turn,. tak percaya?.. sy rasa anda sendiri tahu.
kalau ada mana2 melayu islam yg sanggup cadangkan dan bentangkan di parlimen, nescaya akan ditolak gila2 oleh DAP dan komponen BN.. kalau org BN yg cadang, komponen BN akan melenting. kalau PAS yg cadangkan., faham2 ajelah. kalau ada retorik yg mengatakan bersahabat dgn DAP dpt mentarbiah mereka., fikirkanlah., saksikanlah.. siapa yg kena tarbiah balik. itu pasal sy ckp kisah hudud letak tepi dulu. sbb itu adalah impasse. baik BN mahupun Pakatan Rakyat.
berbalik pada gejala maksiat dan buang bayi., apa cadangan anda selain dari cadangan hukum hudud yg impasse tuh. ? cuba utarakan.
kita sedap je nak kata laksanakan hudud tapi tak fikir boleh buat ke tidak dlm masa terdekat. lantas menyalahkan pentadbiran. sbb kita selalu sgt carik perbezaan. cuba sekarang kita carik persamaan. mcm mana nak elakkan perkasa pre-mengandung ni terjadi.
mcm gambar kat atas tu. si pengendap lebih rela tgk smpai abis, rekod kan, dan balik buat modal melancap. kalau btol2 dia pegi tegah, tangkap dan rakam aje la aksi budak lelaki tu kena belasah ke.. hape ke.. anta balai polis ke.. amik gamba dia dan post kan kat internet ke. kalau stakat amik gamba org tgh kongkek, itu nak carik publisiti namanya.

jadi, jgn lah kutuk org yg bernama ali ketam sperti yg author korang gelarkan. better than keluar tv bagi ceramah dan nasihat. skarang ni kita perlukan sesuatu yg praktikal. dan buat masa ni, ini lah satu2nya yg boleh pakai. kalau ada yg lebih baik pada masa akan dtg,, nnt boleh la diubah dan perbaiki mengikut peredaran masa. lebih baik dari bercakap, dan terus bercakap.

Hudud tu hukum siapa? Hukum Hudud dicipta untuk siapa? untuk manusia ke untuk binatang? Allah tak tahu ke hudud tu sesuai atau tidak untuk manusia? Hukum Allah mengikut fitrah! macam makan nasi... cubalah lawan! tak payah makan nasi! boleh tak? perlunya manusia makan nasi macam tulah perlunya manusia kepada hukum Hudud jgn pandai2 nak ubah! jgn nak persoal sesuai ke tak sesuai!

kite mungkin rkyat yg mne xde sape pn nk dgr suara kte..ape kte..dlm pru k13 ni kite bt 1 perubahan bntuk kerajaan islam lak..ble da btl2 ade krajaan Islam br la kt bole bncg kn tuk laksanakan hudud kt m'sia ni..saya amt xstuju ble mne t'tubuhnya sekolah untuk org2 yg tlh mengandung.seolah2 kita m'galakkan maksiat tuk trs berleluasa..apa tndakan pd remaja lelaki yang melaku knnya??.bg sy ni bkn la 1 penyelesaian yang baik..ni hnya lah penyelesaian pd mslh tuk org2 yg berkaitan tp bkn penyelesaian kpd punca msalh..so sme2 la kt fkr kn penyelesaian pd punca utama kenapa wujudnya mslh tersbut..slh kh ibu mengandung? kite sbg kawan? sbg masyarakat atau pmpinan ngra?? sape yg patut d persalahkan..

nonymous | October 6, 2010 9:32 AM
sy setuju dgn cadangan awak, kalau kte btol2 berkuasa pada pru13 nnt. maksud sy melayu islam secara total. tapi, bolehkah kalau dlm komponen kerajaan mahupun pembangkang, ada yg menentang. itu masalahnya. utk saudara rejam., takde siapa pun kat sini yg memperseoalkan hukum hudud tu obsolete atau tidak. persoalannya, nak kearah pelaksanaan hukum hudud tu kita kena fikirkan. selagi dlm PKR ada yg menentang, bolehkah nak cadangkan hudud?.. fikirkan balik.. anda pun tahu jawapannya..
ttg sekolah tu, ia utk mengelakkan bayi dibuang. tapi nak cehag diperingkat awal, kta la yg kna mula.. ada adek, jaga2 kan.. ada anak.. kawal2 kan.. ada isteri.. sayang2kan.. kalau institusi keluarga diperingkat bawah dikukuhkan.. insyaAllah.. terjaga semuanya.. itu hanya pendapat saya...

melayu islam majoriti dlm msia ni.. about 60%.. so drpd dok salahkn pentadbiran skg bek kte pker dlu salah siapa yg dok brpecah belah, bergaduh sesame sndri? dsbbkn umat islam msia brgaduhla krajaan skg xdpt laksanakn hudud.. cbe pker salah spe? klo kte sume bersatu, pilih btol2 pemimpin ISLAM yg betul2 balance DUNIA AKHIRAT(bukn akhirat shj), and dapat majoriti di parlimen mst boleh laksanakn hukum hudud.. pikir2kn lah.. aku harap byk politician ptot amek berat opinion2 dlm blog2 ni.. mmg btol hukum hudud tu hukum allah.. xdpt nafikn bnda tu fitrah mnusia.. tp pkerla dlu b4 ckp.. salah siape? sndri mau ingatla.. klo undi PAS confirm dpt hudud ke? ke it just a manifesto? klo btol2 PAS nk lksanakn hudud, dorg ptot TEGAS! jgn sng mngalah ngn DAP. dlu ckp umno cmtu skg pas pn xtegas gk.. sama je dua2 parti politik melayu ni.

ak rse punca byk sbb website2 lucah ni.. dak2 ni mne leh tahan + dok pengaruh budaya luar sume.. skg ade gk la usaha nk block website2 ni tp jgnla harap sgt kt pentadbiran ngara.. kte sume ni brtggungjwb gk.. skg ni mayb skola tu dtubuhkn utk guide dak2 yg trlanjur ni.. bukn nk menggalakkn lg.. klo xde skola tu pn mst brlambak2 gk kes ni cuma org xtawu je.. klo gugurkn bayi dpt 2 dosa besar.. at least dptla slamatkn dri dr mmbunuh bayi yg xbrslh.. xknla krajaan bole buat sume pencegahan at the same time.. pkerla.. kte kne wat skit2 tp brkesan.. jgn igt pndidikn agama je yg bole cegah bnda2 ni.. igt dak2 skola agama, yg hafal quran pn byk trjebak ngn bnda2 ni.. so pker2kn la.. buka minda, brsihkn hati..

Semoga Allah insafkan semua pihak...amin...

baso bengong budok2 ni.. kalu aku dapat mau aku silambam budak2 ni...

pa nk jdy dgn dpa 2 tu hah???tk mlu pda kluarga dpa ka hah???awt sronok ngt ka dk wt mksiat tu..............

Taming Sari :

Sabda Rasulullah Sallallahu Alayhi Wasallam :

"Setiap anak dilahirkan secara fitrah, kedua-dua ibu bapanya yang menjadikannya Yahudi, Nasrani atau Majusi." (Hadis riwayat Bukhari dan Muslim)

Pengaruh kuat ibubapa dalam membentuk anak dan disertai dengan keberkatan doa ibubapanya, akan menyebabkan si anak akan sentiasa terpelihara dengan izin Allah. Anak seperti ini kemana pun dicampak akan tetap teguh dengan pediriannya. Walau bagaimana sekalipun unsur2 mengelilinginya, tidak akan dapat mengugatnya.

Walaupun demikian tidak dapat dinafikan ada juga kanak2 yang terdidik dengan agama sering terjebak dengan kejahatan dan kekejian. Contohnya dizaman kita setengah yang berpendidikan agama pun bila sampai ibukota KL terus berubah arah!

Mengapa ini berlaku ?

Puncanya adalah beberapa faktor yang berikutnya yang disebutkan diatas. Iaitu ianya bermula dari alam persekolahan, pengaruh guru, pengaruh kawan dll. Pengaruh2 ini terlalu kuat sehingga dia tidak dapat menangkis dan akhirnya terjebak kepada kejahatan.

"Setiap anak dilahirkan secara fitrah, kedua-dua ibu bapanya yang menjadikannya Yahudi, Nasrani atau Majusi." (Hadis riwayat Bukhari dan Muslim)

Secara keseluruhannya,rata-rata komen berkisar tentang melaksanakan hukum,menyalahkan keadaan sekeliling dan pemerintah dan sebagainya.Seperti yg kita ketahui,seksual adalah kurniaan nikmat zahir & batin dari Allah s.b.t kepada manusia.Semua manusia tak boleh menafikan nikmat tersebut.Tetapi kita alpa tentang perkara yg di senaraikan:-
a) menggalakkan perkahwinan.
b) menggalakkan poligami.
c) cuba memberi bantuan berbentuk kewangan kpd bakal pasangan yg mendirikan perkahwinan.
d) cuba mengurangkan kebendaan dlm membina alam perkahwinan.
e) pusat sumber untuk memberi pengetahuan agar memudahkan proses perkahwinan.

Wasalam

masyaAllah...sudahla..bawak2 mengucap sapa2 yg ingin melawan hukum Allah....andai hukum ini mahu dilaksanakan buat la untuk org islam sahaja..non muslim..sy ulang..non muslim dikecualikan.,..andai ada yg melakukan penzinaan..wat ape yg patut dilakukan..iaitu hudud..insyaAllah ada yg kena org lain xkn berani melakukannya..igtla..melaka sedang ditimpa bala dari Allah...xperlu sy bgtau apa bala yg telah Allah turunkan..anda semua telah mendgr malah telah melihat sendiri....pk2 kanla..kasihan anak yg lahir diluar nikah..pabila besar mereka akan tahu jua siapa diri mereka..betapa perit dan sakit hati mereka..dan adakah mereka akan diberi didikan agama yg sempurna???renung2kanlah wahai muslimin dan muslimat..dan para pemimpin...jgn dh tiba kiamat bru nk menyesal..tarak guna oo...

dah same cam anjing la pulak,
eh,hormat sikit : biNATANG.
binatang :contoh =anjing ,sekarang pun da tau time ,port dan situasi lebih semenggah kalu nk wat projek.
apada jadi sama org melayu?jgn sampai kerajaan wujudkan industri porno di malaysia kerana belia2nya da lebih pandai meniru aksi dan lakonan dalam filem lucah...menangis ibu bapak diowang,penat melahirkan anak yg berfizikal manusia tp berhati dan piker seperti BINATANG.

HUKUM HUDUD perlu dilasanakan !!

HUKUM HUDUD perlu dilasanakan !!

HUKUM HUDUD perlu dilasanakan !!

HUKUM HUDUD perlu dilasanakan !!

HUKUM HUDUD perlu dilasanakan !!

HUDUD ITU HUKUM ALLAH !
ALLAH ITU SIAPA??
TUHAN KAU, AKU MEREKA,DIA DAN KEPADA SEMUA !

TAK GUNA KAU SEMBAHYANG DENGAN MENGANGKAT TAKBIR "ALLAHUAKHBAR" TAPI PADA MASA YANG SAMA KAU MENOLAK HUKUMNYA.

JANGAN JADI BAHLOL DAN TOLOL YANG TAK TAHU MENAHU PASAL AGAMA.
D

bikin malu org islam ja pakai tudung,bodah!!

bapak bodo ko ni..tepi jalan pun jadi..ape ke bangang lah..

macam hanjeng bebudak skola nih!!

islam dan melayu???kerana kurg didikan agma,atau sifat melayu sendiri???? fikir kn...

maksiat di agung2 kn...ini lah slah satu tande2 kiamat.....ap nk bwt ni???tgk saje???hmmmm.....

lengkap bertudung.....tp hakikat nye telanjang....ini la yg di kate kn,pg kite islam,kafir pd sebelah ptg.....renung kn la...

Siap kucing lalu kt seblah tuh...

"tapi usah risau la perkara ini allah sudah berfirman dan hadith telah menyatakan tanda2 kiamat adalah berleluasanya pembunuhan keatas bayi2(pembuangan anak)...maknanya pertingkatn iman kita supaya matlamat hidup kita untuk mati akan tercapai dengan baik.."

Apa pun yang kita akan lakukan di masa hadapan, tidak akan mengurangkan kes ini. Jadi, tak payah nak cakap tentang hudud. Laksana atau tak laksana, Kes ni akan berleluasa jugak. Jadi cepat2 kan lah hari kiamat.

"maksiat di agung2 kn...ini lah slah satu tande2 kiamat.....ap nk bwt ni???tgk saje???hmmmm....."

I am Malay

knp nagara kit x terima utk buat hukuman islam..klu bdk mcm nie dh kne sbat dh..kluu yg dh kwin kne rejam..tmbh2 pl sy hran remaja zman skg dh xde prsaan malu ke,mne hlang sfat sbgai sorg muslim..mne slh nya pn x th..dlu msa zaman nabi brsggh2 nk angkt traf wanita..tp skg wanita sndiri yg mnjatuhkn mrtbatnya..huh malunya dpt bangsa mcmnie..

utk sesiapa yg sokong sek termegandung...

alasan korang macam2, tp korang sedar x bahawa kalau punca ni dikaji.. korang mesti sedar bahawa pergaulan bebas laki popuan ni stat bile adenye konset mcm jom heboh, parti2 dan sbgainya..

lpas abes 2 diorg byak smbg uat projek kat tmpat laen plak.. tup2 9 blan, diorg la yg menghuni sek megandung 2..

so sape yg mengalakkan konset dan parti yg bcampur 2.. adakah kerajaan yg prihatain or kerajaan yg mahu melalaikan rakyatnya dgn hiburan semata2..

sekian

jupo kat ku... aku katok mapuh duo2 ekor... Chelako!!!!!

nak download mana ni!!!

wow..sodapnya!!

tegang kote aku ni..argh........

kehidupan yang baik bermula dari rumah


EmoticonEmoticon