Wednesday

Rashid pula mengaku diliwat Anwar Ibrahim



Seorang lagi telah membuat laporan Polis dan mengaku bahawa dirinya telah diliwat oleh Anwar Ibrahim, berikut laporan dari blog pro-kerajaan Selangordaily.com sebagai peluru untuk PRK dua kawasan iaitu Galas dan Batu Sapi bagi membedil jentera Pakatan Rakyat. Biasalah nak pancing undi.

Berita yang baru sampai ke meja Selangor Daily mengatakan seorang lelaki bernama Rashid telah membuat satu laporan polis terhadap salah laku seks Anwar Ibrahim.

Rashid dikatakan telah membuat laporan polis pagi tadi di Shah Alam.

Jika tidak silap kami Rashid adalah seorang bekas banduan yang pernah sama-sama menjalani hukuman dengan Anwar di penjara Sungai Buloh.

Semasa di dalam penjara Rashid bertindak sebagai tukang urut Anwar. Selepas keluar penjara (tidak pasti siapa dulu dibebaskan) Rashid diambil bekerja di rumah Anwar.

Wan Azizah tidak berpuashati (cemburu) dengan kehadiran Rashid dan mengarahkan Anwar mengeluarkan Rashid dari rumahnya dalam tempoh 24 jam.

Selepas dikeluarkan dari rumahnya, Rashid diletakkan di pejabat PKR di PJ. Selepas pru ke 12 pada 2008, Anwar memindahkan Rashid ke kondominium dimana Saiful diliwat.

Kami akan berusaha untuk mendapatkan butiran lanjut.


ReJaM© " Nak termuntah dengar cerita bodoh ni"

12 comments

dah xde modal ke??? =.=" buhsan la politik bontot jew..
kalau ye pun buat la kes lain sikit. kes yang dulu xhabis lagi sambung lagi kes yang lain.. nak kena check bontot lagi (^_^) ade tulis x yang rashid nie dah bape hari xbuang air besar?? hehehe

Ini semua auta bangang UMNGOK dan Kawan-kawannya kah kah kah...

Ini lagi satu kene bayar dengan Umno, semoga Allah memberi hidayah kepada pelempar fitnah. Kuatkan semangat Dato Anwar!

siasat pnye siasat,wt pnat je,,

Apalah kesudahan cerita ni ye? Last-last Anwar kena tangkap gak....

diorang dah xde modal lain ke? rakyat dah muak la dgn cte liwat2 ni. sampai bile entah diorang nak main wayang dengan kite? bosan

asal ade pilihan raya je mesti ade cerita katun macam ni........mcm2 ada......

mgkin nashat APCO, kalau yg jenis kaki liwat nih, bukan dia liwat sorg.. so.. kena laaa tambah pelakon...

Pengundi atas pagar ke sebelah PR delete 14 October 2010 at 09:56

Jika Anuar disumbat ke penjara maka gelombang reformasi lebih besar akan berlaku sehingga amno-apco terus terbaring mampus hendaknya InsyaAllah...

kebusukan Ubn dah dari kepala turun ke usus dan skrg sampai kepungkuk lepas tu tamat dah terkeluar ikut pungkuk dua orang unta ni....ha...ha..ha

Sedih tol.. nape la jantan ni lembik bebenar,mudah je kena liwat... cm x logik je.

Semua benda benda hanyir ni berlaku kerana undang undang yang sepatutnya diguna pakai dibakul sampahkan. Kes dikendalikan oleh hakim yang tidak layak.


EmoticonEmoticon