Monday

Guru lakukan seks suka sama suka dengan murid bawah umur




SINGAPORE: Seorang guru di sebuah sekolah telah didakwa atas tuduhan melakukan seks suka sama suka dengan salah seorang daripada anak muridnya yang masih di bawah umur.

Guru terbabit tidak dapat didedahkan namanya bagi melindungi identiti remaja perempuan berusia 15 tahun tersebut.

Guru berusia 25 tahun itu didakwa telah melakukan hubungan seks dengan remaja tersebut di sebuah rumah pangsa di Woodlands dalam bulan May dan Jun tahun ini.

Berikutan itu, Kementerian Pendidikan Singapura telah mengantung tugasnya.

Guru yang berbadan kurus, berkaca mata menghadirkan diri di mahkamah pada hari Isnin dengan berkemeja lengan panjang dan berseluar gelap. Dia kelihatan tenang tatkala berdiri di kandang tertuduh.

Sementara menunggu tarikh perbicaraan seterusnya, guru terbabit dibebaskan dengan ikat jamin S$10,000.

Bicara pertuduhannya akan didengarkan pada 27 Disember ini.

Sekiranya guru berkenaan didapati bersalah, dia boleh dipenjara sehingga 10 tahun, denda atau kedua-duanya sekali mengikut undang-undang di Singapura.


Sumber : CNA

Mulai tahun hadapan mungkin kes begini akan menjadi-jadi di negara kita pulak betul tak? Mengapa? Sila klik link ini Pendidikan seks untuk kanak-kanak 6 tahun mulai tahun hadapan

ReJaM© "Ini yang dikatakan harapkan pagar, pagar makan padi!"

15 comments

La... Woodlands tu area umah makcik aku....
Jahanam betul cikgu macam nih!

bile dh dikatakan suka sama suke, ssh jgk.
mne tau, students die yg ajk..

kalau belajar ilmu seks mesti ada guna kondom nih.. betul tak... kahkakhah

adoi hai! makin banyak bala laa lps nie

Ini sudah keterlaluan...kan lagi baik diberikan pendidikan ilmu agama lebih dari yang sedia ada...!!!

Xpyh tggu tahun dpn, skrg p0n dh bsepah dh..
Xtg0k ke video2 anak2 zman skrg dgn pakaian sk0la ??

saya setuju ape yg anonymous tulis tu....seeloknya murid2 perempuan labuhkan tudung deorg...baju jgn nipis...

teruk betul budak skrg.mmmmmmmm

cuba r dibuat hukum hudud, mesti xde ag kes mcm ni...takbir!!!

kes macam ni ade jek kat negara kita..
cuma takde lagi yang kene tangkap..

Nasib baik di Singapura, kalau di Malaysia maunya tidur meniarap seminggu.

Pendidikan sex disekolah rendah. Takkan ilmu teori saja. mesti ada kelas praktikalnya. mesti ada hands on dan demonya. itu sebab jadi macam tu.

selepas digubal subjek sex diperingkat rendah, maka jika termengandung, maka sudah tersedia sekolah utk pelajar buncit perut.

dan anak2 mereka itu akan membesar dan terpaksa dibela atas nama kemanusian sehingga mewarisi generasi wasasan 2020.

inilah modal insan yg dilaung2kan umno selama ini. modal insan2 tidak bercop halal oleh jakim yg diluluskan oleh kerajaan bn.

mempunyai agenda masa depan yg halus. talibarut apco.

Perjuangan PAS tanpa DAP dan PKR saja yang dapat memertabatkan Islam dan Ketuanan Melayu dinegara ini.

tk lama lg kt m'sia ada kes yg mcm ni.cuba anda byng kan.. kita mngajar..bdk2 msti nk tau skill mcmana.tkan la nk bg teori saja. msti la pratik jgak.kalu pratik nk kna ada psangan.tkan nk main mcm tu..msti la bogel. ADUSSS...gua tk blh nk byang..best wa ckp lu.tntang hukuman tk jd mslh..sbb dah di halalkan.di lulus oleh jakim sndri.di tanggung oleh krjaan 1MALAYSIA.


EmoticonEmoticon