Tuesday

Hanya 12 orang hadir ceramah Puteri UMNO?




Kesiannyalah dengan Puteri UMNO semasa kempen PRK Galas semalam. Hanya 12 orang sahaja yang turut serta di dalam majlis ceramah mereka, itupun kerana termasuk tuan rumah yang menyediakan tempat berceramah. Mereka terdiri daripada 6 orang Puteri UMNO dan selebihnya pihak tuan rumah. Walaupun mereka mengatakan kononnya lebih 50 orang yang hadir mendengar ceramah Puteri UMNO, gambar ini menyangkal dakwaan itu. Anda boleh lihat sendiri gambar di atas diambil saat ceramah sedang dijalankan, berapa orang sahaja yang hadir menunjukkan sokongan kepada UMNO!


ReJaM© "Baguslah, jangan datang ceramah Puteri UMNO tu! Banyak sangat fitnah dari yang betul"

6 comments

wow..pak long tu siap isap rokok rilek je lg.hahahaha..

kahkahkah kalau aku ade sana aku nak g.. leh kenen2 puteri umngok... kahkahkah

Kah kah kah...

Ceramah dalam rumah pun nak pakai mic ke???

Entah2 dioang tengah layan karaoke lagu dikir barat kot???

Kah kah kah...

Mungkin kita tak nampak puteri2 umgnok yg ramai hadir dikalangan jin tu.

jumlah 50 tu termasuk la kerusi kosong, meja, botol air mineral bla..bla..blaaahh!!!...

tu pn dtg sbb kt umah xde tv..haha..
dah bosan sgt agaknye...


EmoticonEmoticon