Sunday

Isu Tuan Guru dimaki hamun, bukti Utusan berbohong!


Macam biasa media pro kerajaan macam Utusan Malaysia akan berterusan untuk mencari jalan untuk menjatuhkan kredibiliti Tuan Guru Nik Aziz dengan pelbagai cara. Kali ini berkenaan isu Tuan Guru dimaki hamun nampaknya seorang pengarang Utusan memakai nama pena Awang Selamat memfitnah Tuan Guru di dalam penulisannya.

ReJaM© kesian dengan pembaca Utusan yang tidak dapat maklumat tepat tentu akan percaya lantas salah paham dengan Tuan Guru Nik Aziz pemimpin Kesayangan dan dihormati ramai itu. Berikut petikan tulisan Awang Selamat yang memfitnah Tuan Guru dipetik dari akhbar Mingguan Malaysia 07 November 2010 sila klik untuk membesarkan image.


Bagi yang belum melihat video tentang kejadian Tuan Guru Nik Aziz dimaki hamun, sila klik link ini Tuan Guru dimaki hamun, anda lihat sendiri di dalam video berkenaan, di mana bahagian yang dikatakan Tuan Guru melenting? Siapa yang tidak mahu bersalaman? Tuan Guru Nik Aziz atau Ustaz UMNO tersebut? Jelas sekali Utusan Malaysia melalui tulisan Awang Selamat berbohong untuk menjatuhkan Tuan Guru.



ReJaM© "Nak kata apa lagi? Akhbar yang memperbodohkan rakyat!"

39 comments

sy benci politik penoh dgn penipuann~

This comment has been removed by the author.

"baik sungguh hti" awang bongok ni...sampai bg cnth kisah nabi...gaya mcm berilmu...tp fitnah org sANNGUP...memang ko ni eeeeee sampah masyarakat...penipu...pembohong...huh

dunia akhir zaman..ulama' difitnah..pemimpin yg zalim diagungkan.nauzubillahi minzalik..

jaatnye penulis tu..suke2 je fitnah org..dosa mfitnah tu lg besar dr mbunuh..

aku rasa la...awang selamt ni proksi yahudi di malaysia..mngkin ahli freemason malaysia...

Bangsat giler penulis tu si awang bongok! Sanggup buat fitnah macam tu sekali!!!

Kalau penulis tu depan aku memang aku ludah muka dia!

Aku bukan nak sokong mane2 pihak.. tapi penulis Utusan tu tak tgk video tu ke? tak nampak mata ke? ke pekak? benda terang2 dan pcakapan jelas - siapa yang salah.. Sepatutnye penulis tu memainkan peranan pening dalam menulis/menyebarkan perkara benar. Kalau tak pasti selidik la dulu. Bayangkan la brape banyak dosa penulis tu memfitnah, surat kabar tu plak dibaca org 1 Malaysia.

hahha sengall..da lame aq x suke penulis utusan..mmg x bertauliah..hentam keromo..o0o nah,aq tgok video tu dah dlu,dan aq taw sape yg x mo salam skg..sape yg kene tuduh tangan setan..haha..sengal orang bn

apelaa nak jadi dengan politik negara sekarang . melayu sendiri yg melaungkan hidup melayu nak menjatuhkan melayu yang menegakkan syiar islam . apa salah tok guru ? bertaubat lah dari menfitnah orang . bittaufiq wal hidayah .

mmg btl la..nik aziz yg xnk salam..."aku tokse sale" dia kata..nik aziz x boleh jawap ape2 selain "tokse sale"...

Anonymous | November 7, 2010 6:55 AM
tgk video tu bg abis bro! yg taknak salam si ustaz umno tu, siap kata nik aziz tangan setan

biase la sekarang..politik dah lintang pukang...semua same aje...benci sangat dengan keadaan yang melampau2 sekarang nie...banyak sungguh putar belit dari yang sebetul2 nye kenyataan..bila manusia ni nak jadi sebetul2 nye manusia dan tiada pembohongan.waAllahualam

tgok betul2 video tu...ustaz tu kata "aku tokse salam"..tu yg tok guru ckp "aku pon tokse salam"..kalo kita kt tmpat dia pon kalo dh sua tgn org xmau salam ngn kita...otomatik kita pon xmau salam ngn dia..

SEBENARNYA NIK AJIS NILAH AGEN YAHUDI, AHLI FREEMASON NAK MENGHANCURKAN ISLAM

biasalah.. antara tanda2 kiamat berita yang dilaporkan kebanyakannya palsu.. sebab tuh skang nih aku dah x percaya lagi ngan berita yg dilaporkan media arus perdana.. sape yg percaya bulat2 ngan berita drpd media arus perdana, terang2 dah kene tipu..

aku rase Tok Guru syp je ms sorang lg tu naik hantuuu...dlu aku pro,tp skang mate dan minda aku dh tbukak...sbb ramai sgt yg educated but nothing!hormatlah org yg lbh tua xkiralah dlm apa jua keadaan sekalipon..

Terima kasih milo suam, kawan aku kenalkan kat aku blog ni! Bila aku ikuti tulisan dalam ni aku dah mula sedar perlahan-lahan dan hari ni aku dah tau Parti mana yang akan aku undi! Selamat tinggal BN dan UMNO! Terima kasih banyak Milo Suam!

Welcome to the club bro! Tahniah kerana dah sedar!

Kacau tok guru aku jaga

sumpah rasa sedih gila TGNA kena fitnah ceni T_____T kejam ah.

hancur la musuh2 islam nie!!

bodoh!awang selamat?awang kau tak akan selamat!

awang selamat ko la DAJAL kat malaysia nie...agak2 la kalau nak fitnah pun...YA ALLAH YA TUHANKU ENGKAULAH MAHA PENGAMPUN DAN MAHA MENGHUKUM TURUN LA BALA KAT UTUSANMALAYSIA TERUTAMANYA AWANG SELAMAT DAN KUNCO2NYA...AMIN.

sapa yang kata Tok Guru tu sedar2 lah ea.. dk kate agen Yahudi la Freemason la.. apakah pelaksanaan PAS adalah Yahudi sedangkan termaktub semua elemen PAS dalam AL-Quran dan Hadis? APakah benar pelaksanaan UMNO sedangkan tiada langsung termaktub dalam Quran dan Hadis? apakah kitab UMNO lebih mulia daripada kitab ALLAH? Sekularisme vs Quran? yg mengamal Sekularisme la agen Yahudi sbb Tahudi tak ikut pn Quran. kalaulah PAS ni agen Yahuuudi,maknanya Quran dan HAdis adalah dari Yahudi. mana iman? janganlah kita membaca Quran tahap Mukaddam je..jgn la terima Islam hanya kerana mahu penuh 5 rukun saja.malu kt muallaf.muallaf pn blh jd tahap ustaz dan blh ajr Quran n faham Quran. kita yg Islam keturunan ni xkn sekadar keturunan je kot...malulah sikit.. time khutbah dk terhangguk-hangguk, kuliah maghrib jgn dk pegi. pastu mula la dk kate pak2 ustaz ni shoot UMNO. nok wat mcmne sbb UMNO xblajar hukum Islam. apa yg ustaz ajar tu sumenya ada dalam Quran dan Hadis. Mazhab sekular xda dalam Islam. apa yang keluar ikut media TV or akhbar adalah 80% BOHONG. xpenah ada pn isu perkauman dalam Islam, dalam Umno je ada... -mantan UMNO-

mat noh deris tu yg melenting2 kt tok guru~~menggongg

YA ALLAH YA TUHANKU ENGKAULAH MAHA PENGAMPUN DAN MAHA MENGHUKUM TURUN LA BALA KAT UTUSANMALAYSIA TERUTAMANYA AWANG SELAMAT DAN KUNCO2NYA.Yang menaburkan FITNAH.....AMIN.

Mari kita berdoa beramai2 semoga Allah S.W.T. tunjukkan kebenaran dan semoga Allah melaknat awang selamat yang berbuat fitnah kepada alim ulama... AMIN YA RABBALALAMIN!!!

Penulis macam ni lah yang menjauhkan rakyat dari UMNO! UMNO tak salah, yang salah penulis celaka ni! Si Awang Selamat bangsat! Kerana dialah orang salah paham dengan UMNO! Celaka Awang selamat!

Piat jew...

semua paper kt malaysia ni diorg punya la....so no wonder la klu semua kesalahan tu atas kepala Tuan Guru....aku xpaham kenapa org nk juga sokong...dh terang lagi bersuluh....dh tau ada lubang...still nk rempuh juga....yg editor tu....kenapa dia sanggup buat berita cm tu??? dia xtakut kena azab ke nanti????huh....

p/s:kesal ngn sikap sesetangah rakyat malaysia yg xbijak....baik la bca harakah....huhuhuhu....

dgn ini sy mengumumkan....nor deris juara panas baran...nama je pensyarah..tapi bodoh...pensyarah low class..jd tukang sapu la nor deris.........sapu dan jilat b**T*T U*** tuuuu

knapa bila tok guru ckp macam tu sibuk nk beri bandingan pada zaman Rasulullah..tapi ustaz nor deris tu bila cakap tanpa adab langsung tu xpulak kata apa..semua orang ada telinga, mata dan akal fikiran untuk beza yg mana hak dan yg mane batil..xperlu pada AWANG SELAMAT untuk menerangkan benda yg dia sendiri duk auta!!jgn bodohkan diri sendiri wahai awang yg dah TAK selamat..

AWANG SELAMAT memang X Selamat.

Kesian Tuan guru Nik Aziz...banyak sgt dah fitnah tentang beliau.. dunia akhir zaman kan...Ulama' dihina..penipu @ org munafik disanjung...Bersedialah rakyat malaysia yg lain..takut dapat balasan cash dari Allah s.w.t sepertimana yg terjadi di indonesia....


EmoticonEmoticon