Sunday

Mayat pembantu rumah Indonesia dalam tong sampah


Sebelum ini heboh kisah tentang pembantu rumah Indonesia didera oleh majikan di Arab Saudi. Kali ini perbuatan lebih kejam dilakukan oleh majikan di Arab Saudi apabila pembantu rumah Indonesia yang dipercayai telah lebih dahulu dibunuh sebelum dibuang ke dalam tong sampah.

Mayat pembantu rumah Indonesia tersebut dilakukan bagai bangkai binatang tanpa berperikemanusiaan. Nampaknya rakyat Indonesia harus segera melancarkan kempen "ganyang Arab Saudi" sebagai respon terhadap tindakan ini!

Kalau anda mampu melancarkan kempen "ganyang Malaysia", kali ini anda seharusnya lebih lagi untuk melakukan kempen "ganyang Arab Saudi", kerana perbuatan mereka terhadap rakyat anda jauh lebih teruk jika dibandingkan apa yang telah dilakukan oleh majikan di Malaysia terhadap rakyat Indonesia.


ReJaM©"Pergi Malaysia kena dera, pergi Arab Saudi juga didera malah dibunuh, sebelum ini amah Indon didera di Singapura. Lebih elok muhasabah diri, mengapa amah rakyat Indonesia dilakukan sedemikian rupa?"

8 comments

macam2.... takde undang2 pasai pembantu rumah ke kat sana?

plez la jgn simbah minyak ke dalam api yg sdg marak..

Melayu Takkan Hilang Di Dunia delete 22 November 2010 at 08:31

Ini bkn masalah simbah minyak lagi kat api....MAHASISWA indonesia yang bodoh lagi banggang tu mane?kata memperjuangkan HAK INDONESIA...BULLSHIT....Wat Te Fuk...semua tu pembohong je...kalau msia dera nampak je...SINGAPORE..ARAB SAUDI..dan NEGARA2 lain yg kite x tau...ntah2 lagi teruk..korang wat tutup mata je...wat x nampak...banjingan MAHASISWA INDONESIA

walaupun maybe amah tu jahat ke apa ke..tapi xpatutla kita dera/hukum mcm binatang..sbb kalau kita buat mcm tu, terbukti kita sejahat syaitan

Jgn la lebih2...tak sume rakyat Indo anti Malaysia beb....kita nak berhujjah, biar mencerminkan keperibadian agama dan bangsa. Org jahat atau baik bukannya ditentukan oleh bangsa. Jahat atau buruk baik bukan kepada kita nak menilai....jahat pon takkan sampai nak kena dera? Kalau amah tu tak baik, kan majikan boleh sack? kenapa mesti nak dera? Jgn terlalu bangga dengan soal bangsa sedang Islam tak membeza-bezakan

Kempen ganyang malaysia mungkin didalangi pihak tertentu utk memecah belah umat Islam nusantara. Kes dera amah indon di malaysia hampir semua dilakukan oleh org cina dan india(ini bukan perkauman tapi kajian). Tetapi dalam kempen ganyang malaysia, indon2 upahan itu memfokus kepada org melayu Islam yang mereka gelar malon. Mereka tidak pula mengutuk org cina dan india yg mendera amah mereka.

Kesatuan agama satu aliran di nusantara menjadi fakta kekuatan dan menakutkan golongan dajjal internasioanl. Ini dikuatkan dgn kepercayaan bahawa kebangkitan akhir zaman akan tercetus di sini. Maka sudah tentu umat islam nusantara perlu dipecah belahkan kesatuan akidah mereka.

Kita yakin tidak akan ada kempen ganyang arab atau singapura. Sebab dalang tidak mempunyai motif utk berbuat demikian dan tidak akan mengupah indon2 utk tujuan tersebut.

Wallahualam

Sometimes, the Indonesian r over reacting when it comes to insulting Malaysia... Although I know the fact that all of this agenda is being organize by someone that want to destroy the relationship between the islamic races in the both country but, the muslims in Indonesia seems soooooo stupid n doesn't use their brain to think about all the fact... they discriminate and insulting our students that study in their country... because of this species*, I couldn't resist the feeling of hatred towards Indonesia.... I think the Indonesian people should realize that, we need to unite and stop all this silly hatred for the sake of both country... May the light of glorious ISLAM will govern the world once again.... insya'allah..

KITA BERSATU, KITA KUAT... Allah tuhanku, Islam agamaku, Muhammad nabi dan rasulku, Al-Quran panduan hidupku dan MUSLIMIN saudaraku....


EmoticonEmoticon