Friday

Penyokong The Red Warrior yang bangang!



Gambar ni diambil tanpa kebenaran dari Blog ikutsukaakuisa.co.cc. Inilah wajah segelintir penyokong The Red Warrior yang bangang. Tak payahla ada yang nak suruh censored muka diorang ni. Diorang memang bangga kalau jadi tontonan ramai. Budaya bodoh yahudi ni dah lama menyelinap dalam diri gadis-gadis melayu di Malaysia. Pakai subang besar-besar untuk tarik perhatian, dedahkan pusat, hisap rokok, perkara-perkara bodoh ni menjadi kebanggaan diorang.

Kerana segelintir penyokong beginilah yang mencemarkan semua penyokong Red Warrior yang lain. Sebenrnya kita tak dapat menjustifikasikan sama ada mereka ini penyokong UMNO atau PAS sekadar berpandukan gambar, namun mereka ini menjadi peluru blogger-blogger UMNGOK untuk menyerang kepimpinan PAS Kelantan. Kononnya inilah ajaran pimpinan PAS, inilah ajaran Nik Aziz. Tapi jangan lupa, ada lambang satu Malaysia tu! Ini penyokong Najib ni! Kah kah kah...


ReJaM©

37 comments

inilah anak2 buah N.AJIS........hahahaha...>!!!

penyokong2 yg terhasil drpd propaganda 1 Malaysia wakaka... terang2 nampak LOGO 1 Malaysia tuh... org mane lagi... xkan org PAS kowt...

Rosak akhlak nihhh.Buat malu negeri klate jah!

kerana nila setitik habis rosak susu sebelangga..

cit02 puok ni nk jd setea jak kcik lg kli...nauzubillah..

tak silap aku bebudak ni kerja dgn member pada member aku...diorg bukan g tgk bola pun..diorg promo utk jual barang2 macam sticker,pastu yg macam shawl tu etc...bebudak k.l ni..ada 5-6org..last week member aku cerita

puak2 umngok ni benda ni pun nak di kecohkan...nak kasi tunjuk ke budak2 bawah kerajaan diorg punya perangai? tak yah..sbb pejuang2 islam bukannya kerja mengaibkan org...kalau diikutkan banyak kes2 yg mengancam datang dari negeri2 bawah jajahan umno..

dah mmg jersi kelantan ada logo 1malaysia tu, kalau diorg penyokong pas pun bile da fanatik bola mesti pakai jersi tu...so xyah la nk nafi

Kalau dah pakai baju sokong kelantan tu sah-sah la
penyokong Nik Ajis! Kalau tak mana nak pakai baju
penyokong kelantan! Org Negeri Lain benci pakai baju
Kelantan nih!! Kerajaan Najisssss!

Abis kalau pakai baju bendera Amerika tu sokong Obama la ye. Ape la bodoh ko Tok Ayah. Ko ni tua nyanyuk tak nak mampus. Otak cam sampah, stakat tu je yg boleh ko faktakan. Dasar UMNGOK BNgong BODOH!!

tula ajaran najis tun nazak.....haha

komen2 di atas byk yg membuktikan org melayu itu bodoh!

orang kelantan asal dari mana?daripada didikan hasil nik ajis..haha bodo betul puak2 ni..dh terkene batang idung terima lah...orang kelantan tu..nik ajis jadi MB lame gile..tp didikan die ni...wujudlah semangat kenegerian, fitnah berluasa...fatwa baru, anak2 kelantan merempat nk cari kije kat negeri pentadbiran UMNO..haha..

semua bodoh.. umngok pasngok sama jer.. bodoh semua.. melayu bodoh...

UMNO ni memang bodoh..dia x tahu tu sume budak KL tu yg jual aksesori dan jersey bodoh tok langkawi ...kecik2 x nak mampus dah tua menyusahkan orang plak haha

SEMOGA Dosa2 Mereka TERAMPUN......

ORE KELATE XSMSTINYA PAS,,
ANUAR MUSA ORE KELATE JGOP TP ORTODOK UMNO..
NI XMUSTAHIL PNGIKOT ORTODOK UMNO..
DI MEKAH POM AD ORE LWN NABI..
DI KELATE LG LAH AD ORE NK LAWAN ISLAM..

walaupun kelantan diperintah oleh pas tp masih terdpt puak2 umngok totok spt anuar musang,awe andika,tok stopa dan yg terbaru species katak seberat 1.3 kg yg baru dijumpai di chicha pasir mas...puak2 kt atas ni anak buah depa laaa...

astaghfirullah.. dah kenapa korang ni.. sama2 Islam tapi bahasa masyaAllah. kenapa nak menangkan umno or pas.. kamu orang Islam, bukan orang umno or pas. kalau nabi S.A.W tengok macam ni perangai, malu je lah. berpolitik bukan macam ni caranya. macam budak2 kecik aja. dalam isu ni, memang dah jelas sangat gambar diatas memalukan, dan membuktikan memang ada orang Islam yang pakaiannya lebih teruk lagi dari orang bukan Islam. tapi kenapa nak menuding jari pada umno ataupun pas. kita sesama Islam, saudara untuk satu sama lain, patutnya risau dengan pemakaian orang Islam di Malaysia ni.

penulis pun ada biased dalam penulisan. kenapa nak dinafikan kalau memang ada orang kelantan yang berpakaian macam tu? sepatutnya kamu bertindak matang. tak perlu tegakkan benang yang basah. kalau blogger umno menghentam pas dengan isu ini, tak perlulah get too worked up for it. apa, ingat semua perempuan dari negeri kelantan pakai tudung labuh? kamu pun tau tak kan. and memang kita tau kerajaan pas memang tak pernah menganjurkan pakaian sedemikian, jadi pekakkan telinga saja lah. please.. orang islam di negeri lain pun saudara kamu juga. jangan terlalu bersikap kenegerian.. atau kepartian.. sori jika menyinggung

pelik suggoh..klu ore klate,tme main d klate bakpo x dop hok gni..tp main d kl ado la hok plik...mujo la krjaan klate bjok bndo gni d klate...tubik luar punoh slalu...

penulis ni pn satu lar....xyah lar nk post psl nih...bt makin berpecah2 jek umt islam...suke ke tgk hura hara...masyaAllah...sowi jika terasa:((

Allah..moga kita semua diampunkan segala dosa2..Istighfar.yg boleh kita buat, ambil iktibar je..xperlu kutuk2 mana2..kalau nak kutuk ulama sekalipun, ingatlah azab Allah itu akan berlaku pabila yang hina diangkat..yang mulia dihina..Wallahu'alam..

ape yg di post kan oleh page ni adalah tuk kite semua sedar dan insaf. kalau semua pemimpin di malaysia ni tak de yg menegakkan islam,kamu semua silap!liaht btl2 dgn mata hati yang suci,yg mane lbh mendekatkan islam diantara pemimpin di malaysia kite. pilih yg terbaik setidak tidak pun... kite disisni bukan nak bergaduh atau mengutuk sesama islam.sekadar berdakwah dan berkongsi ilmu...

kpd blogger milosuam..jage la posting2 enta k..jgn mnuding jari sbelah pihak je..same2 kite baiki diri,enta pn bkn perfect ana pn bkn perfect tp skurang2nye kte kne cube..xya la sebar propaganda cmni xmndatangkn faedah langsung..wlaupn ana org Pas kelantan tp bkn semua org pas baik2 kte semua same je..setiap mnusia ade nafsu,ade salah silap..kte xleh judge sbelah mate je sbb klu kte cmtu,org lain pn akn charge kte cmtu gk..mgkin niat enta baik mahu mmbuka mate masyarakat..mmg boleh tp kte kne pk implikasi setiap perkara yg kte buat..cbe brpikiran jauh ckit,kne pk persepsi n matlamat asal kte..perjalanan masih jauh..renung2kn lah..wslm

refer facebook nama Emily NCB http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=100001071486522 org yg sama

Inilah hakikat wajah belia melayu islam moden zaman sekarang!Semoga budak2 ni dapat hidayah dan bertaubat,bagi saya tak kiralah mereka parti apa sekalipun,melihat dari cara pemakaian mereka nampak benar sudah jauh terpesong dari akidah islam!

From (org atas pagar)

Semuga mereka penyokong PAS dan TGNA. Hati sudah menyokong yg baik. Luaran akan menyusul...amin. Artis2 pun dh ramai sokong TGNA. Mungkin mereka perlahan2 akan ke arah kebaikan.

Kalau benar sangkaan hamba itu, maka mereka lebih baik dpd ulamak2 suk yg berpakaian ulamak tetapi menyokong assobiyah, menjadi penjilat demi takut kena 'cubit' umngok..bukan nk kena bunuh pun mcm di Palestin...nk syahid jauh sekali.

Ulamak yg menutup kebenaran lebih besar fasiknya kerana menyesatkan umat. Mereka di atas pun bukan hasil didikan PAS tetapi hasil sekian lama asuhan umngok yg menghidupkan hiburan dan membiar kebebasan dlm sosial umat.

Setiap yg buruk di Kelantan boleh saja salahkan TGNA. Ini akan memberi semangat kepada PAS utk terus mengekalkan PAS di Kelantan kerana mereka yg terdedah pusat dek tarbiyah umnok itu masih memerlukan TGNA dan ulamak2 PAS utk mendidik mereka.

Kepada penyokong2 umngok, kalau rasa mereka itu adalah punca salah TGNA, maka PRU nanti mesti sokong PAS supaya TGNA dapat meneruskan kerja2 dakwah yang masih banyak perlu dilakukan di Kelantan... kerja2 dakwah yg tidak langsung dikaitkan dgn Najib dan BN....

Seolah2 penyokong BN mengakui bahawa islam dan dakwah tidak ada kena mengena dgn umngok dan pemimpin mereka yg mengaku Islam...dalam tak sedar mereka seolah2 merasakan pemimpin bn tu tk berapa nk islam kot...

Fikir2kan

abg2 sekalian,nk taw x knape amerika dya x penah pkir nk serang Malaysia? ataupun bangsa lain nk serang kita?
sbb....kita x penah bersatu wahai abg2...
sye ni bdak lgy,dri kecik sya da tgox perangai org politik...
xkira la umno ke pas ke pkr ke....dri dlu sya tgox semua xnk cuba bersatu...sya slalu sgt berharap satu hari kita dpt bersatu dan bncg same2 mslh...bab agama ni sya x arif,tp pe yg sya phm...umat islam ni semuanya bersaudara tp bila smpi kat politik tiba2 ja boleh da mcm2 islam...islam umno,islam pas...sya bdak kecik rsa sdeyh..knape politik kita mcm ney...sya xnk tgox Malaysia kita hancur sbb politik2 zmn skrg..sya ada kwn India,cina...dowg tanya kat sye,npe umno ngan pas suka mencarut2,gado...bkn dowg tu islam ke?
sya sbg saudara atau adik abg2 yg hidup skrg ni rse malu...
kita perlu bersatu abg2...sya cabar abg2 umno dan pas,duduk bersama dan berbincang cra baik...sya x sokong spa2..sbb masing2 sama..xda apa yg membezakn kita..kita umat islam dan kita bersaudara....sya harap dan berdoa agar Allah dpt melembutkan hati abg2 sekalian....amin..(lepasan SPM07)

hahaha..amik nok keno pakoh ko budop kecik blako....

Selama 17 tahun saya duk kelantan nak jumpa org bkn islam pakai seksi pun susah apatah lg owg islam,pernah sekali kawan saya(lelaki) pergi bandar kota bharu pakai seluar pendek tak pasal2 kena saman kerana mendedahkan aurat. setelah berhijrah dari negeri kelantan sy btl2 terkejut pakaian org d cni betul2 mgeluarkan biji mata saya, kedai nombor ekor org islam paling ramai, bulan puasa depan2 kita dia buat tak tahu je,jauh berbeza dr negeri kelantan dimana pemimpin setempat, sebab 2 ramai tak suka pemimpin PAS sbb tak bleh bebas, mana akhlak kita sebagai nama org islam. dan bagi yg belum pernah menjejak kaki ke kelantan jgn sedap dgr dlm tv, radio je dtg sdiri tgk keadaan negeri kelantan negeri yg kerajaan miskin tapi rakyatnya kaya dgn semuanya. bkn negeri kaya tp rakyat bleh kira yg mana org melayu yg berharta. Jgn duk nampak kelemahan negeri kelantan je negeri lain wat tak nampak kerana gbr di atas pun blum tentu org kelantan.

sape la calon 1 dalam 6000 masuk syurga nnt..yg bace dosa..yg tgk dosa..yg siarkan?..pening2..

orang umno ni memang tak sedar diri depa kata kelantan susah pasai tu rakyat kelantan ramai pi kerja diluar,pada hal kat kampong aku diperlis ni tinggai hak bodo2 yang cerdik sikit habeh pi kerja diluar termasok dua orang anak aku pun pikerja diluar juga adakah perlis ni pas yang merentah aku pun tak paham.

yang ada pusat tu biar aku rogol dia.

haha.. korang nak tau x... aq suka + pelik dengar orang bertekak pasal politik... nak tergelak pon ade gak... aq cuba nak jadi neutral... tapi aq x berapa minat la bila dia rasa terlalu betul sampai x ada salah... setiap orang ada kurang lebih sendiri... so x payah la nak besar-besarkan + mengejek kelemahan dan bangga dengan kelebihan... ape yang baik ikut la, yang teruk jauhkan + cegah kalau mampu... cukup2 la mengata orang lain...

ehem2....aq nieyh ore klate deh!!!aq buke nop oyk gpo2 pom..gni.....dale msyrtkt nie..dop semo woh bleh ikut ajaran woh betol..mace fox2 alik atah ni...kito thu mno fox yo ore klate ???mno thu ore kl ke,,,dop nnty klu alik klate gak,,,,sabik kok tok guru plop!!!!mg keno pehe ugop!!!pow mg la..ngaja anop2 buah mg...x kea semo ikut printah ??x dop la..nieyh..fox2 mg kene pehe la..jange sabik ko gpo2...saloh ko najib ugop bak x se wak hukum hudud!!!

hahahha...bo3..kito smo2 ore islam..x yoh baloh3 la..hal polotik nop baloh!!!!!x dop gpo2 pom,,,pas ade klmhn dyer,,,umno pom ader klmhn dye..tp jgn la mngtk klntn sngt..sye ore klate ni..sdih sero thyu dop..woh spo2 back up klate 2!!!syo timo kasih bnyop2...woh hino klate 2....kawe maaf kea....

Macam berok baloh ngan berok. Dok pakat kato nate berok.


EmoticonEmoticon