Shahidan Kassim berzina dan paksa gadis gugurkan kandungan?


Sebuah pendedahan membabitkan bekas Menteri Besar Perlis dilaporkan oleh laman web Sabahkini yang ditulis oleh seorang penulis yang menggelarkan dirinya sebagai Malaysialeaks. Laman Web itu melaporkan bahawa Tun Abdullah atau nama manjanya "Pak Lah" telah menyembunyikan kes zina yang dilakukan oleh Shahidan Kassim dengan seorang gadis.

Laman web itu juga mendakwa bahawa Shahidan Kassim telah memaksa gadis itu untuk menggugurkan kandungannya. Mangsa telah bertemu Pak Lah bersama Doktor yang menggugurkan kandungannya dan beberapa VIP yang mengetahui Skandal Seks Shahidan, namun Pak Lah enggan mendengar aduan mereka kerana begitu sayang kepada Shahidan.

Perkara ini bukan rahsia lagi kerana semua jemaah menteri tahu Skandal Seks Shahidan, namun Pak Lah mempertahankan Shahidan atas sebab yang tidak diketahui.

Bagaimanapun, MiLo SuaM belum mendapat sebarang pengesahan tentang berita ini. Berikut sumber laporan yang diperolehi daripada laman sesawang Sabahkini, sila klik untuk membaca sendiri klik sini


Satu hadis, dari Kaab bin ‘Ujrah berkata, bahawa Nabi SAW ada bersabda;

إِنَّهُ سَتَكُونُ بَعْدِي أُمَرَاءُ مَنْ صَدَّقَهُمْ بِكَذِبِهِمْ وَأَعَانَهُمْ عَلَى ظُلْمِهِمْ فَلَيْسَ مِنِّي وَلَسْتُ مِنْهُ

Maksudnya;
“Sesungguhnya selepas dariku, akan ada pemimpin. Barangsiapa membenarkan mereka dengan penipuan yang mereka lakukan, dan membantu mereka atas kezaliman yang mereka lakukan, maka dia bukan dari kalanganku dan aku bukan dari kalangannya”
[An-Nasai : 4136]

ReJaM© "Adakah ini sebabnya Shahidan tidak dipilih menjadi Menteri Besar Perlis lagi?"

15 Comments

  1. allahuakbar...

    ReplyDelete
  2. geng2 perogol + geng2 peliwat = lingkoplah negara yg kucintai ini.....

    ReplyDelete
  3. dalam umngok semua ada dari perogol ke perampok

    ReplyDelete
  4. entahla...betol ke tak...tp setahu aku kes menteri rogol org ni sebelum paklah dah bnyk...mcm besela...org2 berjwatan besar...mereka ni ibarat orang yang dihalalkan melakukan dosa...

    ReplyDelete
  5. itu wikileak yg dedah, mcm biasalah, klu melibatkan pemimpin pembangkang HEBOH satu negara, tp kalu kena ke puak-puak UMNGOK, sepi seribu bahasa.. cis!!!

    ReplyDelete
  6. ADAKAH INI AJARAN ISLAM HADHARI YANG MENGHALALKAN ZINA DAN ROGOL...ermmmm

    ReplyDelete
  7. Bukankah trend BN menghimpunkan wakil2 rakyat yg bermasalah? Kalu ikut trend zaman mahathir, dia org ni senang dicucuk idung mcm lembu! Tu yg jd "YES BOSS"..

    Yang dok jd pengikut plak nih aku x tau laa nak panggil apa plak?

    ReplyDelete
  8. geng perogol dlm BN kat Melaka seorg,NS seorg,Perlis seorg,Pahang seorg....BN= Barangnya Naik !

    ReplyDelete
  9. laaa, gitu la pulak.....ish ish...ye ke berita ni?

    ReplyDelete
  10. mamat

    Dah tutup ke itu web..tak dapat pun ...

    ReplyDelete
  11. taip aja dalam web search ' skandal seks shahidan kassim' ada lagi blog yg cerita. Biar polis siasat samada benar ataupun tidak..

    ReplyDelete
  12. Jasmin Hamid apa cer..??

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan