Sunday

Tun Mahathir top 10 Anti Yahudi 2010




Sebuah organisasi terkenal Yahudi Amerika telah melancarkan satu senarai top 10 individu-individu di seluruh dunia yang disifatkan sebagai anti Yahudi dan mengeluarkan kenyataan menghina Yahudi 2010.

Personaliti yang dimasukkan di dalam senarai tersebut antaranya ialah bekas UPI Wartawan Senior Rumah Putih Helen Thomas, pengarah filem Oliver stone dan Bekas Perdana Menteri Malaysia Tun Dr Mahathir Mohammed juga Timbalan Menteri Palestin Al-Mutawakil Taha. Individu-individu ini mengungguli tempat pertama hingga ke empat berdasarkan senarai yang dihasilkan oleh organisasi Yahudi Ameria itu.

Apa yang menarik di sini ialah apabila bekas Perdana Menteri Malaysia Tun Mahathir dinobatkan sebagai top 10 anti Yahudi dunia. Mungkin ramai yang sedia maklum bahawa Tun sememangnya terkenal dengan sikapnya yang anti Yahudi sejak dahulu lagi. Namun apabila namanya dimasukkan ke dalam top 10 senarai anti yahudi 2010 ia agak di luar jangkaan.

Tuan Guru Nik Aziz juga sebelum ini pernah memuji sikap Tun yang menentang dan mengkritik Yahudi secara terang-terangan di dalam persidangan dunia yang dihadirinya. Sikap ini sememangnya suatu sikap yang baik sesuai dengan amaran Allah di dalam Al-Quran bahawa "Yahudi dan Nasrani tidak akan sekali-kali redha dengan umat Islam, selagi tidak mengikut agama mereka".

Di bawah ini senarai lain-lain individu anti Semitic 2010. Sila klik untuk membesarkan image.




ReJaM© "Tapi hairan juga ye, Presiden Iran Ahmadenijad yang sering kali menghentam Yahudi di dalam persidangan dunia sepanjang tahun 2010, tidak pula termasuk di dalam senarai Top 10, Apa muslihatnya?"

9 comments

hahah mane berahem ali yang kunon tentang yahudi.. mader standet lah.. dia mana suka ada 2jenih yahudi... kahkahkah

yahoo tu asal dr yahudi kan...opinion aku...nie list yg menyokong yahudi...hehe...tp mmg pelik la...aku rs...mcm tipu je...

ahmedinajad tu bukan syiah ke? sbb tu la tak termasuk.....syiah ngan yahudi sama2 setan.....berlakon je selama ni gadoh2.....mcm wrestling ....hahaha

sapa yg tolong amerika takluk afghanistan ngan iraq kalau bukan iran...

Najis Nazak pulak dok dlm top10 Pro Yahudi.

ahmedinajad tu anti Zionis bukan Yahudi.. yahudi & zionis adalah berbeza... Fahaman zinois ni yg menyembelih rakyat palestin

walaupun syiah itu salah....bukan kita yg menentukan tempat mereka....sekalipun kita sunni belum tentu tempat di syurga....

"walaupun syiah itu salah....bukan kita yg menentukan tempat mereka....sekalipun kita sunni belum tentu tempat di syurga...."
comment yg terbaik...!!
comment berdasarkn fakta bukan emosi

kata anti yahudi, tapi dok bayar berjuta2 kat yahudi jack abramoff sbb nak jumpa bush. sebelum tu pulak lantik firma perunding yahudi Marc Rich suruh jadi penasihat bank bumiputra last2 sampai bankrap bank tu. anti yahudi tengkorak dia!!


EmoticonEmoticon