Anwar akan demam debat dengan saya - Najib



Perdana Menteri, Najib Tun Razak berkata bahawa beliau tidak gentar untuk berdebat dengan Anwar Ibrahim berhubung isu ekonomi yang dicabar oleh Anwar Ibrahim sebelum ini[Malaysiakini]. Malah Najib berkata Anwar Ibrahim akan demam sekiranya beliau mendedahkan semua maklumat yang beliau ada.

Ucapan Najib itu disambut dengan gelak ketawa penduduk Felda di Tenang. Kesian Najib, ini sahajalah yang mampu dilakukannya. Melaung, dan menjerit dari jauh, menyindir dari jauh, namun bila disuruh berdebat, nescaya Najib hanya mampu berdolak dalik.

Kalau menjawab permintaan rakyat boleh la Najib jawab gunakan kata-kata keramatnya "Negara akan bankrap". Namun berdebat dengan Anwar takkanlah perkataan itu sahaja yang ingin digunakan oleh Najib sebagai fakta yang menyokong hujahnya.

Inilah yang dikatakan bersilat seorang diri di dalam bilik yang terkunci. Najib hanya berani menendang, menyepak, melempang, menumbuk dan mengeluarkan sebarang jurus pukulan mautnya di dalam bilik yang terkunci seorang diri. Kemudian mengistiharkan dirinya sebagai pahlawan dan hulubalang terbilang kerana hebat bersilat. Tidak pernah luka, bengkak, dan tercedera sepanjang dia berjuang di dalam dunia persilatan. Mana nak luka bongok! Ko bersilat seorang diri!


ReJaM© "Biarlah Anwar atau Najib nak demam jangan rakyat yang demam"

Post a Comment

25 Comments

  1. Najib ni buat malu jer...

    ReplyDelete
  2. dulu bleh la rkyat d tipu..skang rkyat dah pndai brfkir la..lol

    ReplyDelete
  3. nape la najib ni ske sgt buat lawak...kelakar siot...whahaha

    ReplyDelete
  4. jgn cakap jer pak najib, berdebat je lah kalau ada berani.. dah pengecut tu cakap jer pengecut.. takut ko nt yg Demam

    s/u jkkk

    ReplyDelete
  5. semua orang kat sini bongok ke? sume leyh cakap besar kat sini,,, macam anjing menyalak kan bulan... kah3~~ ni la malaysia,,, tau nak bangkang je,,, tau pikir? x leyh kena tipu,,, tapi tengok la sendiri,,, duk gadoh sana, duk gadoh sini,, seronok ke?g kencing jauh2! duk mlaysia wat pa,,, milo suam duk minum setiap hari tp duk kencing kuning gak! LMAO!

    ReplyDelete
  6. cess!!! kat bini pun ko takut.. ada hati nak berdebat dgn org lain.. hanya kaki bodek ko jer yg percaya.. hatuuiiiihhh!!!

    ReplyDelete
  7. Buang masa je berdebat dengan Anwar!
    Najib bukannya tak mahu berdebat...
    Najib masih mahu bagi peluang kpd
    Anwar... kalau najib dedahkan semua
    Nescaya rakyat semua akan berpaling
    dari menyokong PR. Nescaya semua negeri
    akan diperintah oleh BN.
    Najib masih beri peluang....

    ReplyDelete
  8. bro pemuda umno..ko suruh je najib ko tu dedahkan semuanya psl anwar ni..nk tgk jgk rakyat bpaling ke tak dr PR ni..korg jgk yg sng kan??

    ReplyDelete
  9. cubalah dl jgn hanya pandai berkata2..jgn ckp besar,klu ALLAH x izinkan ianya tetap x kan menjadi...

    ReplyDelete
  10. kalau Anwar berani ajak, asal keluar statement Anwar boleh demam ? yg ajak Anwar, Najib kontol tu sebenarnya mmg takut !! Bini pun takut, statement BODO !!

    ReplyDelete
  11. bro pemuda umno N9, tak pelikkah... najib cakap dia ada banyak bukti, kenapa tak dedahkan???? dedahkanlah, heret anuuar ke muka pengadilan cepat2, nampak sgt najib kelentong lu la bro.. kesian kat lu.. jadi barua UMNO.. padan muka!!!!

    ReplyDelete
  12. semua org ckp ade bukti tapi tak keluar pun baik kerajaan baik pembangkang ....semua ahli politik tak kira ape pegangan nya same jek....ko org nak gaduh2 sal ape. Pikir2kan ...doa kan mereka jadi
    baik lambat laun baik le...

    ReplyDelete
  13. pengikut najib yg BODO18 January 2011 at 20:07

    najib2...ak jamin ko yg demam.
    klu ko ade batang cpat le lawan dy
    ko ckp je lebey baek ko ckp dng kpale bini ko
    duit kite org bukan men sdap lg ko joli
    ko ckp ko majukan negare???!! fxxx!!!
    bg ak ko bankuraaaapp kan negare ade r
    ko bersilat le ngan kXXXk ko!!

    anwar bankurapp kan negare or bini ko bankurapkan negare r botak???!!
    ko gunelah duit kite org sume smpai masuk kubur
    n lpas 2 jwab le sorang2 nnti kat kubur
    yg pasti klu btul ko gne duit rakyat untuk membotakkan kepale ko
    KAMI SUME HAAAARAAAMMM KAN KO GUNE DUIT 2!!

    ReplyDelete
  14. Dasar pengecut..berani ats ckp depan penyokong UMNO/BN je najib nie.Kesian btl aku tgk puak penyokong UMNO/BN siang malam ke kencing dek najib..huhuhu.

    2kali anwar ajak debat..asyik duk berdolak dalik..org cam nie ke nk di jadikan pemimpin.sedar la wahai penyokong/penjilat UMNO/BN kamu semua sedang di kencing oleh pengecut ini.

    Masa Untuk Berubah
    Selamatkan Malaysia PRU13

    Boleh rujuk surat dibawah untuk bukti apa yang Anwar ckp
    http://1.bp.blogspot.com/_hi0nllTBV5U/TTVnFBM5roI/AAAAAAAAIzs/zH2nlfhqB7U/s1600/Surat%2BAnwar.jpg

    ReplyDelete
  15. bodoh btl kt Pemuda UMNO, N9 said... kenape xddh kan je??? klu btl2 nk musnahkan Anwar... sbb semua tu xwujud..sbb tu la gne helah liwat nk hapuskan anwar...

    ReplyDelete
  16. pengikut najib yg BODO18 January 2011 at 20:18

    Org yg BODO je sampai skung xsdar2 kene kentong ngan najib!!

    dahlaah nak bkaak pub
    yg harrammm sumeeee jd halal
    nk bkak sklah untk org yg trlanjur sbb buat maksiat!!
    naekkan harge mkann!!
    tipu org!!
    klu sume naek ak nak gune duit mcm mane la babi!!

    ak mmg panas betul r sape sokong amngggggookkk nie!!doran nie bodo ke bangang dah ade bukti buat bodo!!pikir la gune otak korang!!

    brape hutang negare kite nie kat luar!!!
    nak bayar hutang si najib nie naekkan harge mknn sbb nak langsaikan hutang dy kluar2 negare brape KKKKK dy gune sial!!

    dorang suh kite berjimat tahap cipan!!minyak pn dorang sorokkan!!ak nak makan taikkk kew sial.
    korang yg mnyokong amno nie makan taik dorang makan secret recepiiiii mcm pantat.

    last kali....mintak maap ye sape bro2 yg trase sbb pnyokong amno yg stia nie,korang trus lah mnyokong orag yg jahil,dan satu hari nnti bie kite dibangkitkan semula dan berdiri diblakang pemimpin2 kite sama ada jahil ngan agama ataupun
    yg jadi penegak AGAMA ISLAM!!

    gune la otak anda yg telah allah berikan
    skali lg ak mntak maap sebb kasar bahase sbb klu ckp baek sngt bukan korang paham pun tp klu ak ckp NERAKA klu korang xtakut xtau la subahannallah
    assalamualaikum.....

    ReplyDelete
  17. debat sana debat sini..fitnah sana fitnah sini..saman sana saman sini..berebut kuasa sana berebut kuasa sini..

    camni ka pemimpin?camni ka nak suh rakyat respek?pelis la.pemimpin hapa gini.duk kelirukan rakyat.duk tipu rakyat.duk bergadoh ngan pemimpin lain.rakyat pon bergadoh sesama sendiri pasai parti masing2..

    pasai pa jadi gini?

    ReplyDelete
  18. Buat pemuda umno n9....bukak la mata 2.. jgn bengapkan kepala otak kau...dsai dah byk tomahan dugaan sepnjg karier beliau..kena pukul,difitnah,diseksa...takkan stakat nak berdebat ngan najibam bleh demam..hahaha..kau mmg klakar dan bangang..dah lama sgt jd anjing umngok...walaupun aku anak jati pagoh, kat johor 2 (tmpt mat sembab) aku tak sebangang kau...hahahaha...

    ReplyDelete
  19. kesian penyokong2 umngok. :D

    ReplyDelete
  20. najib isteri pada rosmah ni buat statement macam 20 tahun dulu plak...masa tu kalau letak tunggul kayu jadi calon pun org pangkah bn...bangang punya pm...

    ReplyDelete
  21. Org penakut ni biasa digelar pondan. Org pondan ni biasanya ehek belakang. Sebab itulah najib berkawan dgn saifool. sokong dan simpati dgn saifool.

    Dalam kenyataan Bala hari tu pun ada cita pasal hobi najib dgn altantuya. Lebih kurang saifool juga hobinya. Wallahualam la.

    Kalau tak silap yg demam campak hari tu najib kan? Kalau debat kali dgn Anwar, bukan demam campak aje..Habis seluruh bn akan tercampak dari kerusi pemerintahan !

    Berhentilah najib, duduk dapur masakkan rosmah nk balik dari oman tu.

    ReplyDelete
  22. Menghiburkan hati la PM kita ni
    kalau difilemkan, memang sah dapat menang Oscar

    ReplyDelete
  23. ap jnis bangang la pemude umno n9 ni..statement mmg xnk klh..wei,kalo pmimpin ko mkn taik ko mkn taik gak ek..bodoh!!!sme mcm najib,,..ak xkan halal kn sesen pon duet najib pkai bjoli 2..fuck eer end n umngok!!

    ReplyDelete
  24. Hahaha. Dun tenang

    ReplyDelete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda