Sunday

Anwar cabar Najib debat isu peribadi


Sebelum ini Anwar mencabar Najib untuk mengadakan debat terbuka tentang ekonomi apabila Perdana Menteri memperlekeh pelan ekonomi Pakatan Rakyat yang dikatakan akan membankrapkan negara. Apa yang lucu melihat hujah Perdana Menteri korang di sini, ialah, Pelan ekonomi Pakatan Rakyat yang memerlukan modal sebanyak kira-kira RM 19 Billion dikatakan akan membankrapkan negara, tapi pelan ekonomi Najib yang menelan belanja lebih 51 Billion tidak dikira sebagai akan membankrapkan negara.

Tafsiran pelik yang dilakukan oleh Perdana Menteri ini sangat menarik untuk diketahui. Bagaimana boleh jadi begitu? Keluarkan modal RM 19 Billion negara akan bankrap tapi RM 51 Billion tidak pula bankrap. Fakta pelik walaupun merapu ini yang rakyat nak tahu! Apakah pelan yang Najib nak buat sehingga mampu melanggar hukum matematik yang semula jadi?



Tetapi apabila diajak berdebat isu ekonomi, Najib ugut Anwar Ibrahim untuk mendedahkan isu liwat pula malah Najib kata kalau dia dedahkan semua maklumat tentang isu liwat, Anwar akan demam.[Debat Anwar akan demam] Dihantarnya Ummi Hafilda, Khairy Jamaludin, Nazri Aziz untuk berdebat dengan Datuk Seri Anwar.

Apalah nak jadi dengan Perdana Menteri korang ni? Orang ajak debat isu ekonomi, untuk menunjukkan pelan ekonomi siapa yang lebih baik, dia sibuk cerita hal peribadi pula dan mengelak untuk berdebat. Lantaran itu oleh kerana Najib bangkitkan isu peribadi (liwat) maka Anwar sekali lagi mencabar Najib untuk berdebat tentang isu peribadi pula.[Malaysian Insider]

Korang rasa Perdana Menteri korang ni berani ke nak debat isu peribadi dengan Anwar? Kawan ReJaM kata, kalau Najib berani debat dengan Anwar isu peribadi ini, dia minta ReJaM rakam video dia makan mee bandung pedas lalu hidung dan siarkan di Blog MiLo SuaM! Kah kah kah.... nakal betul kawan ReJaM ni kan? hohoho...




ReJaM© "Korang marah tak kalau ReJaM panggil Najib ni Pak Pandir?"

11 comments

mak aih!
Bodoh gila najib...
ntah-ntah 1 tambah 1 pun die tak tau
berapa...

aku penyokong Be End,
ko jgn kutuk2 najib,
biar aku jawab untuk pemimpin no 1 UMNO,
1+1= 11 ar, letak je sebelah2!

haha.. ade ke 1+1=11..
najib pny kiraan lain la...
1+1=1... 1malaysia dia... hahahah....

Ape nak marah. Kalau ko nak panggil najib tu Pak Pandir ke Pak Kaduk hape ke. Lantak le. Panggil je Pak Najis.

Takleh marah, nanti kena jual.
kahkahkah....

Bukan takaqt tu je... Najis Nazak Bini BikMama Rosmah!

Yelah...apa ker bengong sangat PM negara Malaysia nih?...ketirisan tahun 2009 sebanyak RM28 Bilion tak jadikan negara bankrap tapi bila PR cakap hanya perlukan 19.2 bilion untuk laksanakan agenda dalam Buku Jingga disamping atasi ketirisan dan tarik balik subsidi kpd IP...itu pulak dikatakan negara akan bankrap?.... tak pakai otak lah PM kita nih berhujah...

Sudah pasti najib tidak akan berani. Apa yang nak di harapkan pada najib tu. Dia takkan berani. Yang penting ialah kita. Kita adalah rakyat dan pastikan undi kita untuk Pakatan Rakyat.

Putera Gunung Jerai88

Ajak berdebat pasal peribadi erk... Ak rasa bila ANWAR bukak cerita pasal R0SMAH NAJIB ni boleh demam terus nih... Silap hari bulan demam campak balik..

rakam lepas tu buat Anwar vs Najib 3D
tayang di pawagam,
PECAH PANGGUNG loh!!!

udah udah le kengkawan....dah tau si najib tu lagu tu...bior nye ler...
udoh jadi PM pun dieeeeer...lain kali usoh lerrr gundi dieer lagiii...teman pun udoh tak pecaye dohhh si yeob najib niieee...
teman nak naik roket ke bulan pulok..bulan madu ngan PKR...kamu usoh ler cemburu yekk..nak ikut teman ker..moh lerr....


EmoticonEmoticon