Sunday

Blogger UMNO dedah skandal Timbalan Menteri pula


Apa yang boleh dikatakan tentang pemimpin-pemimpin UMNO ini, mereka bagaikan hantu-hantu raya yang kelaparan, dan saling berebut kuasa, serta saling jatuh menjatuhkan. Apabila persaingan sihat sudah tidak berkesan, maka habis rahsia-rahsia masing-masing akan didedahkan kepada umum. Saling mengaibkan antara satu sama lain. Yang penting menang!

Sebuah blog pro Kerajaan Barisan Nasional dan UMNO kali ini mengugut seorang timbalan menteri merangkap YB Be End, juga janda anak lima, agar menjelaskan sama ada beliau sudah berkahwin dengan Pegawai Khas Najib atau tidak. Sekiranya dia menafikan, maka blog tersebut akan menerbitkan gambar-gambar skandal intim yang memalukan YB tersebut bersama-sama dengan pegawai khas Najib. Blog tersebut mengugut seperti berikut,

Noriah mesti keluar menyatakan adakah dia telah berkahwin dengan Dato Ghazali? Jika ia menafikan ada hubungan dengan Dato Ghazali, beberapa keping gambar yang intim dan mesra akan diterbitkan.





Selepas ini dijangka banyak lagi skandal pemimpin-pemimpin UMNO dan BN bakal didedahkan beserta bukti gambar-gambar yang diperolehi daripada maklumat dalaman penyokong dan VIP UMNO di dalam menjatuhkan seteru-seteru mereka di dalam UMNO dan Barisan Nasional menjelang PRU 13.

ReJaM© "Hantu raya kalau tak bagi makan mengamuklah jawabnya kah kah kah..."

5 comments

besa la politik malaysia,,, x cukup bawak lak g tv,, x cukup lg bawak lak masuk makhamah~~ pelikkan?? patut nya politik ni duduk bincang 1 meja, cakap elok2, diskusi untuk rakyat~

apa nak heran lagi kat 1msia . kalaulah si pelakunya bernama anwar ibrahim.....pergh . utusan meloya muka depan sebulan punya..wong sungie besar bodoan pilihanraya ngarep undilah calun pakatan sing meneh temen... weslah wedokee gatel..lanange bodi rasuah.. mumet-mumet.

pemimpin umno sememangnya terok tapi penyokong umno lebeh terok lagi kerana menyokong pemimpin yang memang terok.

ada jugak blogger umngok yg nak berpaling tadah ek

Almarhum Ust Fadzil pernah mengatakan, umno ni kalau berperang sesama mereka, lebih teruk dr memerangi musuh. Ternyata ada benarnya bila Anwar sendiri dijatuhkan dgn penuh zalim semasa dalam umno. Pembunuhan politik sesama mereka jg berlaku. Setakat gejala sosial org tua bangka dlm umno ni dah kira lumrah, siapa yg tak terlibat, maka tidak cukup syarat umno nya.

Telah menjadi lawak serius umum bahawa kalau musim bersidangan umno di pwtc, bukan hotel saja untung, pelacur sekitar chow kit pun untung sama.

Kalau dulu tiap kali menang pilihanraya, berduyun2 rombongan umno akar umbi ke phuket, golok dan haadyai. Meraikan kemenangan disana.

Busuk ikan bermula di kepala, begitu juga tersasarnya keretapi adalah sebab kepala tergelincir. Maka kebejatan pengikut umno dan bn adalah kerana kepala mereka busuk belaka.

Bagi rakyat yg takde kepentingan, tidak menjamah pun hasil kerana menyokoong politik umno....apa lagi nak ditunggu. Mereka dapat nikmat dunia, anda berperasan berjuang konon demi bangsa dan agama. Pemimpin2 anda gelak ketawa di hotel2 mewah melihat kelembuan anda semua.

Cukuplah, dalam umno sendiri ramai yg tidak tahan dgn busuknya pemimpin2 mereka. Yg tidak berkepentingan tidak usahlah menumpang dosa dan mala petaka bersama. Untung mereka sapu, susah di kongsi bersama.

Berikan titik noktah yg besar kepada umno dan bn.


EmoticonEmoticon