Thursday

Najib bersilat seorang diri di dalam bilik


Nampaknya harapan rakyat untuk menyaksikan debat terbuka antara Najib dan Anwar berhubung isu ekonomi hancur berkecai apabila Najib tidak berani menyahut cabaran debat yang diumumkan oleh Anwar. Dalam petikan ucapannya, Najib mengatakan bahawa debat seperti itu tiada gunanya, beliau mahu rakyat sahaja yang menilai dan menentukan.

Ini yang buat rakyat makin bingung, Najib kata suruh rakyat yang menilai, tapi Najib tidak berani untuk berdebat isu ekonomi dengan Anwar Ibrahim, bagaimana rakyat nak menilai perancangan ekonomi siapa yang lebih baik?

Inilah akibatnya bila orang yang tak pernah bersilat diberikan anugerah tertinggi silat gayong Malaysia, bila ajak masuk gelanggang dia tak berani, macam-macam alasan diberi. Dia pilih bersilat seorang diri di dalam bilik, sepak terajang, tumbuk, siku, dan pelbagai serangan maut dikeluarkan oleh Najib tatkala bersilat seorang diri di dalam bilik dengan pintu bilik dikunci rapat.

Setelah penat bersilat di dalam bilik dia pun merenung wajahnya di depan cermin, lalu dia memuji dirinya "tengok betapa hebatnya aku bersilat, sikit pun tak bengkak apatah lagi luka". Jangankan luka Najib oi, dah ko bersilat sorang diri gatal pun tidak! Cuma menggatal je.

Inilah dia sikap Perdana Menteri kebanggaan korang! (Perdana Menteri aku tak pengecut macam ni he he he) Bila diajak berdebat secara gentleman dia tak berani, tapi dia pilih duduk sorang-sorang dalam bilik buat sidang media kutuk Pakatan Rakyat, kutuk Anwar Ibrahim, kutuk Nik Aziz, lepas tu puji diri sendiri, kononnya hanya Barisan Nasional sahajalah yang pandai memerintah!




ReJaM© "Najib ni kalau kena pelempang dengan Anwar mahu tiga hari tak bangun kah kah kah..."

11 comments

Pengecutlah Najib ni PM sapelah.....

kalau xde debat pown rakyat boleh menilai mane yg baik dan mane yg buruk... cume kalau ade debat nih best sket psal dpat tengok Najib kene hentam ngan Anwar Ibrahim...

aku harap najib x buat2 diserang sawan jika xdapat jawab anwar nye debat (jika jadi la rancangan berdebat tu)... hahahaha

dasar pengecut...takut bini..duk bawah ketiak bini..ape punya tur laa..debat la,kalau perancangan ko tu bagus sgt.Dah rancangan ETP yang ko war-warkan bagus sangat yang menelan belanja 51Billion..Rancangan 100hr PR hanya memerlukan 19Billion..

Selamatkan Malaysia PRU13
Runtuhkan Tembok Kezaliman di Malaysia

Haha... kan aku dah cakap sumer geng2 UMNGOK BNgong ni takde telur, bini diorang amik wat gulai. Telur najib bik mama amik wat roti canai telur makan sorang. Tu pasal skang ni roti canai najib dah jadi roti canai kosong.

Ramai dah agak Najib akan bagi alasan sbb takut.

kahkahkah....

najib bersilat dgn rosmah jer dlm bilik..wakakaka

Najib nak diajak debat?
hmmm mimpilah...
si botak tu dengan bini pun takut...
Silap-silap tak dapat lawan hujah Anwar
menangis dia kat atas pentas...
Toksahla... merapu sorang-sorang
bolehla najib ni...

Siapa pendekar diantara najib dan anwar? Siapa pernah kena pukul dgn mata tertutup dan tgn terikat tetapi yg memukul itu yg lumpuh, lenyap ditelan sejarah, berkubur namanya. Pendekar terus bangun, mara dan mencabar penyamun dan lanun.

Siapa pendekar? siapa yg berani membela rakyat dan membantah tok menteri perdana berseorangan dikala semua kawan2 lain ketika itu menjilat dan membodek tok menteri perdana itu?

Seorang pendekar mesti sanggup mati membela keadilan. berjiwa pejuang demi rakyat walaupun jawatan terlepas.

Seorang pendekar itu tidak boleh dayuz mengadai prinsip dan maruah umat dan negara. Dan salah satu ciri2 dayuz ialah apabila tunduk kepada bini pada perkara yg tidak haq.

Sila jawab dgn betul siapa pendekar atau anda akan dikutuk oleh generasi anda sendiri kerana salah pilih pendekar yg menyebabkan hidup mereka lebih terhimpit dimasa depan.

Wasalam

Bersilat ngan Rosmah pun dia kalah kot.....kakaka...

najib tak de 'teloq'...

fuck korg najib 2 pm yg brwibawa bodoh..anwar gAyboy?...ape maw ckp.sudah terg lg bersuluh.


EmoticonEmoticon