Saturday

Bob Lokman sertai PAS di hadapan 30, 000 hadirin


Baru-baru ini MiLo SuaM ada memaparkan gambar Bob Lokman di dalam sebuah majlis solat hajat di stadium Malawati di malam yang sama dengan majlis anugerah juara lagu [Bob Lokman]. Bunga-bunga sudah kelihatan bahawa Bob akan menyertai PAS.

Sebelum ini sudah ada kedengaran khabar angin bahawa ada seorang artis terkenal akan menyertai PAS di hadapan perhimpunan besar yang akan diadakan di Kedah. Hal ini menjadi kenyataan hari ini. Berita dipetik dari blog Cina Islam.

Bob Lokman mengisytiharkan diri sebagai Ahli PAS di hadapan 30 ribu Pemuda PAS di Kota Sarang Semut, Kedah sebentar tadi. Beliau telah menyerahkan borang keahliannya kepada DS Ustaz Azizan Razak, MB Kedah Darul Aman.

Majlis ini telah dihadiri lebih 30 ribu pemuda dari seluruh negeri. Kontinjen Negeri Kedah lebih dari 7 ribu. Selain itu, negeri Terengganu Darul Iman dan Selangor Darul Ehsan berjaya menghantar ramai pemuda ke Himpunan ini.


Kesesakan jalanraya sepanjang lima kilometer di laluan ini dikawal dengan baik oleh para unit AMAL malaysia. Allah Akbar..!!!

Majlis bermula jam 9.00 pagi dengan perbarisan kontinjen dengan lagu Negaraku, lagu PAS dan lagu Amal. Ucapan Alu-aluan oleh Ketua Pemuda PAS, Ustaz Ahmad bin Yahya. Seterusnya ucapan oleh Pengarah Himpunan 30K. Ustaz Nasarudin Tantawi menyampaikan amanat untuk para pemuda agar berjuang dengan lebih gigih untuk menjana kemenangan.

Seterusnya ucapan perasmian oleh DS Ustaz Azizan Abdul Razak. Beliau begitu bersemangat dan gembira dengan himpunan yang besar begini. Dalam ucapannya beliau menyindir UMNO dengan katanya ‎'umno kini macam nyamuk kena ubat nyamuk, pening'. Selain beliau mengingatkan media agar tulis bagi betul ‎'Hari ini pemuda PAS berhimpun 30 ribu, tapi esok surat khabar tulis 300 sahaja".

Sumber [Cina Islam]


ReJaM© "Tahniah Bob Lokman, pilihan yang tepat..."

68 comments

Puak pakatan ni perasan je lebih!
Tak ada maknanya..
Korang jangan terpedaya ini cerita tipu
propaganda Pembangkang nak meraih sokongan..
Tak adanya Bob Lokman Nak masuk Parti Ajaran Sesat (PAS)
Hak Ptuih!

Sokong BN: kesiaaaaan ngko..

1. Biar betul 30 ribu. Harap dikira betul kerana andai kata ada perhimpunan sebesar itu, pastinya ada permohonan polis dan ada kawalan polis. Tapi cerita macam tiada kawalan. Malah sesak hingga 5km pastinya dah masuk akhbar dan media lain. Sedangkan accident di Nilai pun baru 2 km dah bising satu malaysia, apatah lagi hingga 5 km.
2. Keduanya gambar yang dipaparkan bob lokman pakai serban macam tak betul je. Lihat cara nik aziz dan abdul hadi pakai serban. Lain bebenor. Ini pakai serban macam diletakkan melalui teknik photoshop je. Jika benar, harap dipaparkan nombor ahli pas bob lokman dan gambar keseluruhan bob lokman beserta insan disebelahnya (salah satu tu ada tangan disebelah kiri bob lokman).
3. Selalunya bila didlm majlis pas, dimulakan dengan doa atau lain bersifat islamik sedikit. Jarang dengar dimulakan dengan negaraku. Ini mcm agak pelik bila pas mulakan dengan negaraku.
hmm... apa pun... moga yang benar akan terbuka jua dan yang tidak benar itu akan terbukti jua.

sokong BN: engko ni mmg xleh trima ea kenyataan?
jgn ego sngat..hakikat kena trima..
BN mmg TAK BOLEH PAKAI dah skrg!
jgn bimbang, engko ade mase lagi utk berubah..
sabaq noh..jgn emo sgt ye..huhu

Tahniah Bob anda berubah kearah yg lebih baik. Lps nie mesti Bob akan kena ban dh kt tv..Huhu.itu la perangai puak2 umno takut cam pondan..hujah yg xkukuh,suka tuduh membabi buta.

Selamatkan Malaysia PRU13
Masa untuk berubah
Berubah Sekarang Sebelum Rebah.

Berubah sebelum beruban...
tahniah abg bob...

apa yg tipunya.....hahahaha ko tiada mukjizat la nak tau ni tipu ke yg itu benar ke......

media semua sokong umngok, mana da yg nak siarkan berita pasal pr ni....

MASTERAMUK: tempat tu 4km je dengan umah urg tua aku dan 8km dengan umah aku sekarang, memang klu sesak 2 atau 3km tu biasa je bila ada acara PAS kat situ, 30k tak mustahil dalam perhimpunan PAS..., klu berita PAS ni, saudara tak akan jumpa dalam berita/media utama, jadi...! cuba nilai berita dari kedua2 belah pihak agar kita adil membuat penilaian...

ade pulak teknik photoshop... ntah pape punya komen.... org dah bagi link tu, siasat la jauh2... ni tgk sampai situ je...

apa yg nk d hairan kan.kununnya lah kan, jgn d rosakkn smngat islam dgn agenda politik yg x sempurna..sapa yg x kutuk BN akan kutuk pakatan,begitulh sbaliknya. .last skali agama sndiri trgadai dek krn nafsu nk brkuasa..kpd bob biarlah jihad ke arah islam bukan parti politik kecuali bob pn ada cita2 nk mengapai awan. .

Master Amuk : Yang tu saudara boleh tanya Bob Lokman sendiri,sebab gambar serban itu gambar profile pic dia di FACEBOOK

http://www.facebook.com/boblokman

yang pasal masuk media lain tu saya tak nak komen sebab kita tahu macam mana ketidak seimbangan media di Malaysia ni kan.So better kita tunggu gambar dan lihat sama ada betul ker tidak.dan tunggu komen dari penduduk terdekat macam budak kota.

Alhamdulillah, takbir...!!! ISLAM untuk semua..bg yg berkehendakkan ISLAM.~

masteramuk, jangan tunjukkan kebodohan anda disini., nak nak gebang lebih, lebih baik balik tidur, saya baru pulang dari kompleks pas kedah untuk himpunan 30k pemuda pas, dari pengiraan saya lebih 30k rakyat yg hadir. anggota polis juga berkawal di pintu pagar utama kompleks untuk mengawal lalu lintas serta peserta konvoi bermotosikal. semua pemuda yg berkonvoi langsung tidak ditaja malah keluarkan duit sendiri untuk tshirt dan minyak motor.

tshirt yg dapat semasa pendaftaran rm10 pun habis sehingga terpaksa beli dari gerai baju didalam kompleks walaupun xpadan saiz janji dapat pakai bersama yg lain. kalau nak abnding dengan umno. jauuuhhhhhhhhh sekali...., kecuali ada sponsor, baru on.

artis perjuangkn islam mana umngok nk msukn dlm brite..

masteramuk ko balik masterabate la kahkahkah

Masteramuk: terima kasih kerana pengakuan ikhlas anda tentang sifat Islamik PAS dan pemimpinnya..memang sebenarnya mereka (geng songkok tinggi) mengetahui malah mengakui kebenaran yg dibawa PAS, tapi saja membutakan hati atau hati telah pun dibutakan olehNya.

-aQu-

ala mcm Abu Lahab...mereka mengakui Rasulullah itu benar tp kerana ego mereka sanggup menolaknya. cuma kes ni orang Islam menolak untuk berubah hidup dengan cara Islamik sebenar. Bukan hanya Islam di Ic...pakai tudung pn main2...nampak rmbut bersepah2...msk masjid pn nk tnjuk cntik...peluk cium bukan muhrim sesuka hati...

ALHAMDULILLAH, MAKNANYA, KITA AKUI BAHWA KITA DEMOKRASI, LANTAK LA SAPA NAK SOKONG PAS KA, UMNO KA, KENAPA YG MARAH DAN TUDUH TIPU BILA BOB MASUK PAS. HAK DIA. ORG2 UMNO NI SUSAH SKIT, BG DEPA, KALAU KERJA KERAJAAN, TAKLEH SOKONG PEMBANGKANG. SEBB KERAJAAN ADALAH UMNO/BN. TAK TAULAH NGAJI UNDANG2 TAHAP MANA, NAMUN MENTALITI NI PERLU DITOLAK OLEH ORANG2 YG MENGAKU AKAN KEBEBASAN HAK. MCM KERAJAAN NEGERI KEDAH, WALAUPON DITADBIR OLEH PAS, NAMUN TIDAK KEDENGARAN PON KERAJAAN NEGERI MEMBUANG SAPA2 YG MENYOKONG UMNO. SEBB, KITA BERPEGANG KEPADA KEBEBASAN HAK. CUMANYA, BILA KEWAJIPAN SEBAGAI PENJAWAT AWAM TAK DILAKSANA, MAKA WAJAR DIPERTIMBANGKAN UNTUK BUANG. APAPON, SYABAS DAN TAHNIAH PEMUDA KEDAH DI ATAS PRO AKTIF ANDA. SAMA2 KITA BANYYAK USAHA MEMAHAMKAN BUKAN ISLAM BAHAWA ISLAM ITU ADIL UNTUK SEMUA SEBAGAI PERMULAAN KEPADA PENUBUHAN NEGARA ISLAM. YAKIN DENGAN ISLAM, MAKA ALLAH AKAN PERMUDAHKAN URUSAN KITA. LAGI SATU, BUAT PARA PENDOKONG, YAKYAH DOK LAYAN YG DOK MENYEPAH KAT SINI, MEREKA DITAJA DAN DIUPAH. DUNIA BAGI MEREKA ADALAH SEGALANYA. AKHIR KALAM. MEMBANGUN MENGIKUT ISLAM....

Sokong BN: hak ptuiii balik kat ko

Hairan dengan komen 'teknik photoshop' tu... tu nampak sangat x tengok gambar betul2... x pun x tengok raja lawak yg latest ni... episod pertama yg bob lokman berserban semasa mengundurkan diri jd pengkritik raja lawak.... cara dia berserban memang mcm tu... apa laaaa.....

adoi ampa smua nih..yg tuh pon nk gadoh.hahahah..releks la...xkira la sokong sapa pon..janji agama tetap 1..ISLAM....

i follow bob lokman...takbir

salam sejahtera...tatkala membaca artikel dan komen pengunjung,jelas bahawa kita dinamakan manusia yang ada akal dan emosi.andai benar atau pun tidak,persoalan di sini ialah setiap yang melafazkan syahadah perlu terus berjuang dan berjihad menegakkan syiar dan syariat ISLAM yang diutuskan kepada Nabi Muhammad saw yang telah tinggalkan kita 1400 thn dahulu.Nawaitu yang menentukan pemikiran dan amalan yang mana amal makruf dan yang mana nahi mungkar..jangan bimbang,kerana Allah saw lebih mengetahui apa yang dikerjakan oleh hambaNya.biarlah kita bersederhana,jangan terlalu alpa dan jangan juga berburuk sangka...apatah lagi dalam menggunakan kata-kata yang kasar dan biadap..itu bukan sunnah Nabi Muhammad saw..marilah kita sama-sama bersatu untuk kebaikan ummah..ummah cantik maka segalanya akan tersebar dengan indah,seindah ISLAM.wallahu'alam

Nak berjuang untuk Islam x perlu PAS atau pun UMNO. PKR hehehehe

PAS dan UMNO sama-sama karut. Utk yg bergelar ulamak tu, sudah2lah dengan fatwa politik

kepada tanpa nama tu.....

UMNO saja yang karut!!!!!bukan PAS......

semestinya yg orang yg briman tu islam..tapi islam itu tak semua nya briman...renung2 kan lh..

Hidup ISLAM. Allahuakhbar!

Islam smakin ber kmbang skrang tp ader plak yg kacau daun p fitnah buat aper..xmo sokong ddk diam sajer lah..bertulung2lah kamu dalam berbuat kebajikan,dan jgnlah kamu bertlong2 dalam berbuat kjahatan dan ber seteru2...
surah almaidah

syukur YA ALLAH kerna telah membuka hati2 mereka kepade islam...takbir!!!! ALLAHHUAKHBAR

Tahniah Abg Bob...Diatas keberanian abg bob..Mudah2han Abg Bob dipanjangkan umur dan dimurahkan Rezeki,Abg Bob mmg berani..Rezeki bukan datang dari Puak UMNO Barisan Nasional..tetapi dari Allah Yang Maha Esa..Takbir..!!!!

@Masteramuk.. photoshope..?? haha.. mcm uncle seekers punya alasan la..
apapapun tahniah bob!!

Respon terhadap Masteramuk @ Malaysian Local Malay pada soalan no 1.

Ini masalah UMNO selalu sangat menumpang premis kerajaan yang dirasakan milik UMNO secara mutlak.......jadi rasa perlu permit. Ini PAS Negeri Kedahlah kami ada kompleks sendiri, bahasa lain kami buat dalam PREMIS PERSENDIRIAN, jadi tak perlu permit polis. Untuk makluman kompleks ini bersebelahan Terusan Mat Saman, so 5km tu kira dekatlah tu.

senang je klu Allah izinkan..semua boleh berubah...bee end pn bole jd pas...

Kenapa, tak percaya???

Nilaikan sendiri....

http://www.paschabau.net/index.php?option=com_content&view=article&id=4102:bob-lokman-sertai-passelamat-tinggal-dunia-lakonan

http://www.facebook.com/boblokman

guling2 aku gelak baca statment pasal photoshop tue.. hahahaha.. tu la, dulu mak abah ko soh g sekolah belajo tak mo.. benda simple cam tu pun ko nak spin jadik photoshop? mat gian tengah high bule la layan cakap ko tue... hahahahaha... meh kita gelak ramai2... org cakap bingai marah.. kui3x!

haha...comment tak boleh blah...ada org cakap photoooooshop.

aku baru balik dr ceramah Anwar Ibhim kat seberang jaya , penang. secara kasarnya aku bleh anggarkan dlm 15,000 org yang hadir td. mungkin suadara Masteramuk susah nk percaya cz x biasa dgn ceramah pembangkang.harap Masteramuk sesekali dpt join aktiviti or ceramah pas dan nilai sendiri sokongan org ramai dgn akviti tu dah nilai sendiri yang di sampai kan.
klu x pun,baca n nilai kedua2 belah pihak. jgn percaya media perdana ja. soalan no 1 saudara pun dah jelas nmpak suadara masih percayakan media2 kerajaan ni.

pasal yang pakai serban tu, klu saudara Masteramuk ke Mekah satu hari nnti, saudara boleh jmpa cam2 jenis ikatan serban. pernah jmpa org ikat serban kat songkok? insyallah di Mekah nnti bleh jmpa.

x salah nk mulakan dgn lagu negaraku. x haram pun. 30ribu pemuda ni insyallah bakal pimpin negara ni so, pa salahnya nk tunjuk hormat pada negara.

Masuk le,Bob lokman ka, sapa ka..nk hairan apa..yg jd isu ni sbb dia artis, tu sj.. X lbih dr itu..masing2 ada pdapat sdiri..yg penting niat..cuma jgn lari i'tiqad sudah la,mr bob..syurga hak Allah,bukan hok pas atau hok umno.. Allah tgk hati, bukan pakaian & perhiasan luaran..

kecoh puak2 Barisan Neraka ni.Tak percaya dah ler.. Kat Kemaman aritu ada dekat 10 ribu datang masa program PAS ganti UMNO.huhuuhuhuh

hahaha...masteramuk x bleh blahhh...JAHIL x bersuluhhh....

Mcmn dia nk percaya, pmrintah umno pun x boleh himpun seramai tu dgn rela hati masing2..unless...duit

Muhamad Noraiman Bin Mustapa delete 20 February 2011 at 14:08

kepada penyokong Umno:
Jangan Dihina Golongan Ulama'...
Balik kaji Al-Quran, Hadith...
Bercakap gune fakta ok..

Salam,

gambar di atas memang bob lokman,
..sempat juga bersalaman dengan abang bob semalam :D
alhamdulillah..syukur pada Allah, moga ramai lagi mereka2 mcm abg bob kita dibukakan hati..

@masteramuk:nmpak sgt ya anda berkata2 tnpa menggunakan akal yg waras...sepatutnya anda selidk dulu betul2,bukan nya tuduh melulu....ayuh,kembali lah ke pangkal jalan....Allahuakbar!!!~~

ramai anak muda dalam FB ni yg p smalam.. mata2 kami menyaksikan abg bob MENYERAHKAN borang keahlian PAS.. alhamdulillah.. JANJI ALLAH itu BENAR!! ALLAHUAKBAR

ALHAMDULILLAH...akhirnya bob join the group.. kiranya beliau berani meninggalkan "BOS" yg selama ini diikuti dgn penuh hormat...adakah DATO' x marah or.....

tahniah!!! semoga apa yg diperolehi memudahkan perjalanan beliau n keluarga tercinta...

aku sokong Kedondong, kat kg aku. klu da pa2 event yang da menteri datang. datang la bas2 angkut org2 kg terutamanya org umno bg bagi ramai event. klu x sapa nk p oi, klu x kena angkut cam tu.

pastu kluar tv ckap kedatangan menteri or perdana menteri mendapat sambutan hebat dr rakyat. haha. sandiwara dunia.

to masteramuk, masa pernamaan calon anwar ibrhim bertanding kt permatang pauh, di laporkan 50ribu penyokong anwar datang bg sokongan. semasa beliau menang, da media antarabangsa lapor 30ribu penyokong smbut kemenangan tu dgn beliau.

masa perhimpunan bersih satu ketika dulu, media singapura lapor perhimpunan tersebut merupakan prhimpunan terbesar pembangkang sejak merdeka 50 thun dulu. di anggarkan lebih dr 200ribu org hadir.

di tiap2 hari pernamaan calon di setiap pilihanraya kecil pun, beribu2 penyokong pakatan datng bg sokongan smpai SPr kluar peraturan hadkan jumlah penyokong yang hadir. (takut tengelam penyokong Be End je tu)

tahniah abg bob..

sesungguhnya kehidupanmu slps ini bukan mudah

sperti sbelumnya krn mesti byk dugaan dtg

melanda..tp usah bimbang, sesungguhnya Allah

itu maha berkuasa. Istiqamahlah dlm perjuangan

islam. biar mati krn Allah, jgn mati krn lalai

dgn kesenangan dunia..aminn..

masteramuk: kedah bwh naugan PAS nk watpa kawalan polis ngan FRU....
tu bukan serban...org kedah pangge ketayap/lebai....jgn la pasni tuka nama jd masterbongok.....

agama islam,cara hidup islam........judi,arak,rasuah,gejala sosial,cara hidup B..ANN..MEREKA TKUT KEHILANGAN SEMUA TU kalau pas memerintah.....allah..mudahan tuhan memberi hidayah kpada mereka2

Assalamu'alaikum...
Thanks for sharing, milosuam :-)

Sokong BN, katanya:
Puak pakatan ni perasan je lebih!
Tak ada maknanya..
Korang jangan terpedaya ini cerita tipu
propaganda Pembangkang nak meraih sokongan..
Tak adanya Bob Lokman Nak masuk Parti Ajaran Sesat (PAS)
Hak Ptuih!

Komen saya: apa tak benarnye, abg saya ada dlm perhimpunan tu. dia call saya immediately lps bob lokman hantar borang masuk PAS (Parti Islam SeMalaysia ye encik). subhanallah! Bukalah minda wahai saudara :-)
Rasulullah s.a.w anjurkan umatnye menuntut ilmu, berilmu atau tidak seseorg tu boleh dilihat dr cara bercakap, menulis..(hatta komen skalipun) dan pembawakan dirinye. sementara masih Allah pinjamkan nyawa, dan akal yg sihat, marilah kita berusaha mempelajari ilmu yg BENAR. Dalam hati kita ada 'rongga' yg perlu diisi dgn ilmu kebenaran. kalau tak diisi dgn kebenaran, maka kesesatan yg akn mengisi. wallahua'lam, fikir2kan.. dan slmt beramal :-)

Assalamu'alaikum kpd semua pembaca dan pengulas.

Sy pasti setiap yg membaca dan menulis komen disini adalah hamba2 Allah yg baik2 belaka. Semua yg kita buat samada menulis, membaca, mengulas disini adalah dlm rangka usaha utk mendapatkan keredhaan Allah. Allah dan rasul s.a.w mengajar kita agar bersopan dalam setiap perbuatan dan perkataan. Justeru, sama2 lah kita usaha utk menjaga adab agar layak mengaku umat Nabi Muhammad s.a.w.
Pasti sedih jika rasulullah membaca penulisan kita yg tidak menunjukkan kemuliaan Islam, yg mencerminkan kedangkalan akal dgn ilmu. Bersatu padu dlm kebaikan, jgn bersekutu dlm kejahatan. berbahaslah secara bijaksana.

Jom kita berusaha mengikuti akhlak nabi - akhlak Al-Quran.
Smg Allah memandu kita dgn hidayahNya hingga kita menghadapNya dlm keredhaanNya..ameen.
Wallahua'lam.
Maaf andai tersalah bicara. Peringatan utk diriku yg juga sering terlupa.

lawati:
http://www.boblokman.blogspot.com/

WAO! publisiti utk PAS! tahniah!

lepas ni buat kalau ada artis nak masuk PAS lagi.. buat sneak peak kat wayang pulak.

hehehe

Subhanallah..

Sebab politik jer pon,Melayu dengan Melayu bertengkar..
Tunggu jer la suatu hari nnti,msti Melayu dengan Melayu saling berbunuhan..

Dalam kes nie, nampak sangat xde muafakat sesama kita.. Masing-masing dengan parti tersendiri.. Tapi ingat, jangan salahkan PAS ke UMNO ke PR ke bila non-malay memerintah negara kita.. Sebab kita sendiri xpandai nak menjaga hubungan sesama kita..

Time tu, barulah masing-masing nak berdamai.. Nak berdamai pon dh xguna sahabat sekalian..

Tapi,yang paling menyedihkan dalam hal ini,kenapa pulak nak bangkitkan isu agama,isu hukum? Ini soal negara, jangan la kita terlampau asyik nak memperkotak-katikan dengan agama.. Agama is always in our heart,negara cuma tempat untuk kita menumpang "hidup" yang sementara.. xde gunanya kita nk bermusuhan dan saling benci-menbenci sebab,kita akan hidup dalam kubur gak..

PAS ke BN ke apa ke semua sama.. untuk menentukan perjalanan negara semata-mata samaada kearah kemajuan mahupun kemunduran.. memang tak salah nak sokong lebih2.. tapi,biarlah perpada-pada.. :)

*ahli PAS,BN,sembahyang 5 waktu betul-betul cukup ke. Yang lelaki pula,sembahyang jumaat mmg xpernah ponteng ke?*

Renung-renungkan la yer.. sekadar ingin mengulas.. saya pun,bukan la berilmu sangat..:)

kepada penyokong Umno:
Jangan Dihina Golongan Ulama'...
Balik kaji Al-Quran, Hadith...
Bercakap gune fakta ok

benda mcm ni pun nk kecoh2 ??.. bodoh punya orang.. org PAS dah jadi mcm org UMNO.. semua dah sibuk dok tayang masing2 punya kelebihan, kemewahan, kesyumulan, keagungan dan kejayaan.. walhal yg sebenarnya dua2 parti kalah, bodoh, dungu dan bahlol.. org asing (non malay) dok sibuk sorak sorai dengan perkembangan terbaru parti2 berasaskan Melayu-Islam ini.. dua2 parti dh terpesong jauh... satu sesat satu lagi menyesatkan.. sama2 lah sesat.. apa nk jd dgn Melayu Malaysia?? tersepit di antara dua parti serakah dan seranah.. baik masuk DAP je la kalo di kemudian hari Melayu tetap ketinggalan dan dihina di bumi sendiri.. lebih kurang je kalo masuk DAP dgn keadaan sekarang (ego kedau2 parti) ini jika berlanjutan.. ada otak pakai ada akal pakai ada bijak jgn gadai tp guna sebaiknya utk kepentingan bangsa dan agama..

saya sokong qhaleff tuh..dia mggunakan ayat spti org tpelajar..yg laen tuh pk2 la..

bob nie cucu tok bekok (hj ahmad) . Tok bekok anak sulung tok kenali. jadi bob nie cicit. ayah bob iaitu hj lokhman anak ke 4 tok bekok.

selama ini geng2 b-end memperalatkan populariti artis2 untuk meraih sokongan...tgk jamal, tgk salem, tgk eman manan,tgk apek..semuanya penagih dadah candu tegar..keluar masuk paper, tv, jail tetapi glamour di bawah tajaan b-end.ni ker contoh masyarakat? penghisap dadah tegar?

kepopulariti siti pun dipergunakan dengan licik..diorang tau siti ramai peminat...bawak masuk tv,letak dlm majalah...berduyun2la penonton tv dan beli majalah...lepas tu senang nak reverse psiko rakyat dengan wayang politik mereka.

plihan yg tepat..

tahniah bob lokman org yg bijak saja sokong pas.org bengong x tau la.hidup pas...............org celik

tujuh tiga jalan y hanya smpai 1 jalan..
Islam bmula dgn dagang..dan akn kmbali dagang..buntung la sesape y dagang..
islam tu syumul..n islam mrangkumi semenye dlm khidupan..shingga akhirat..
xkira la politik@etc
cth
math 10-1 = 9
islam 10-1 = 0

releks la..bob lokman je 2..adoyaiii...


EmoticonEmoticon